Servisy Mitsubishi rakouské sítě Denzel pro změnu používají do manuálu něco od Castrolu (tuším, že SMX-S), ve Švýcarsku zase cosi od BP (vůbec nevím, co konkrétně, ale BP "umí" SP-3 do MMC automatu!). Všichni jsou si však vědomi toho, že na nic to neřadí tak, jako na původní olej z fabriky, který se ovšem v Evropě vůbec nedodává jako originální náhradní díl (výjimkou jsou přebalované oleje do renaulťáckých manuálů Carismy). V případě, že to po výměně v rakouském servisu přestane řadit, mají přikázáno použít ATF od Castrolu TQ-D: jedná se o nějakou předpotopní verzi minerálního Dexronu nevím jaké kategorie, ale viskozity 75W. Ve Švýcarsku "pro jistotu" raději nemění vůbec, pokud nutně nemusejí. Ten Mobil jsem už také vyzkoušel: dle mého názoru horší průměr - za studena se tradičně špatně řadí zejména dvojka.
Ještě mne napadlo (ne teď, ale již před nějakou dobou) otestovat speciální náplň do manuálů Honda MTF. Mělo by jít o obdobu dříve v honďáckých manuálech používaného motorového oleje 10W-40, tj. opět "převodových" 75W. Zatím jsem se k tomu ovšem nedostal. Nemá někdo odvahu...?
_________________ Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...
|