mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 21 prosinec 2024 19:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 únor 2006 19:54 
Mitsti: díky moc, pojedu k nim do Prahy v úterý, tak uvidím, co s tím svedou, jinak bych se ti přizpůsobil kdykoliv.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 únor 2006 19:26 
Tak je to s tím chcípáním motoru při studeném startu po zařazení rychlosti úplně jinak. Již dva autoriz. servisy označily jako původce problému automatickou převodovku. Od prodejce mám jiný automat a výměna je jako reklamace, nicméně je to zvláštní. Už jsem měl dvě (starší) auta s AT, jedno byl Galant, a žádný problémy tohoto typu. No uvidím. Neberu to nijak tragicky, kdyžtak odstoupím od smlouvy, rozhodně považuju, byť starší 4. st. automat, za pohodlnější.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2006 20:44 
Je to možná paradox, ale teprve po výměně automatické převodovky se mi objevil problém s kolísáním otáček v tom smyslu, jak asi ostatní mysleli, když jsem téma zakládal. Mám teď jiný automat, auto už nechícpá ani při studeném startu, ale když parkuju a dám P, tak otáčky různě poskakují (zvyšují a snižují se) - to předtím nedělalo. Přitom při nastartování (na P) jsou konstantní. Je nasnadě, že ŘJ byla zresetována resp. byla odpojena při výměně převodovky baterka. Dá se to nějak laicky opravit (třeba šroubkem na štelování otáček). Nechci už s tím do servisu.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2006 21:31 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Bohužel nedá!
A je to pořád o tomtéž (řetězec/posloupnost "událostí"): špinavá klapka (jak jinak, u jetého vozu a zřejmě nikdy preventivně nečištěná) - odpojení akumulátoru (z jakéhokoli důvodu) - "zapomenutí" volnoběhu (řídící jednotkou) - povrtání se šroubovákem v nastavení šroubků u škrt. klapky (ať už amatérsky či odborným servisem) - problémy se zhorší/mírně zlepší, ale přetrvávají - ???
A na konci jsem zřejmě pouze já, neboť nabývám silného dojmu (což mi rozhodně není příjemné), že to zřejmě nikdo jiný neumí rozchodit, aby to fungovalo, jak má, tj. aby ŘJ nejela v nouzovém režimu (což platí vždy, pokud při otočení volantem otáčky nejprve klesnou)... :x

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz