mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 15:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Lancer 1.6 16v 98 seřízení ventilů
PříspěvekNapsal: 16 prosinec 2009 16:55 
Offline

Registrován: 16 prosinec 2009 16:43
Příspěvky: 1
Automobil: Mitshubishi Lancer kombi
Typ motoru: 1.6 16v
Rok výroby: 1998
Ahoj prosím o radu jak seřídit ventily na 1.6 16v 98 r.v. při jízdě klepou a v domění že je špatný olej jsem dal nový a pořád nic hydroštely se nedaji sehnat takže sem usoudil že by měli být mechanicky seřizovány...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2009 01:19 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To je poměrně zajímavý úsudek, a něho pak vyplývající dotaz. Připomíná mi to reakci na můj dotaz, jak obejít blokování některých URL v zemi, kde jsem se nějakou dobu nacházel a potřeboval se odtamtud přesto ně dostat, neboť na jednom z nich mám e-mailovou schránku. Ta odpověď zněla asi následovně: "No přece když tam jedeš, musíš si předem někde jinde připravit proxy server, pomocí něhož se budeš připojovat, atd. atd." Také mi to, jako počítačové lamě, mnoho řeklo a hlavně hodně pomohlo...

Proto nic ve zlém, ale ten, kdo usoudí, že "tam nejsou hydroštely, když je nemůže sehnat", by se nejspíše neměl ptát, "jak seřídit klepající ventily", jelikož o tom ví zřejmě tolik, co já o obcházení blokace URL, a každá rada mu je platná asi jako ta, kterou jsem obdržel já dle popisu shora.

Ale přesto: Pokud tam je čistě ruční mechanické seřizování vůle, nemá na ventilech co klepat, jelikož provozem se ventilové vůle při zanedbávání jejich seřizování naopak zmenšují, jak se ventilové talířky zaklepávají hlouběji do ventilových sedel. Věc končí povětšinou tím, že za mrazů přestanou ventily dovírat, takže studený motor nelze natočit, nebo škytá na dva, na tři válce a po chvíli zhasne.

Dále je třeba si ujasnit, zda tzv. "klepání ventilů" není čirou náhodou zvukovým projevem detonačního spalování, které s ventily samozřejmě nemá vůbec nic společného, tedy alespoň ne zpočátku. Tomu by ostatně nasvědčovalo použití výrazu "při jízdě", jelikož klepající hydroštely se ozývají hlavně na volnoběh.

Proto bych doporučil především nechat to projet někým, kdo o motorech alespoň něco ví.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz