mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 12:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Lancer 1.6 GLXi 1993
PříspěvekNapsal: 30 říjen 2010 12:07 
Offline

Registrován: 27 červen 2010 18:34
Příspěvky: 16
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Automobil: Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi
Typ motoru: 4G92 - 83kW
Rok výroby: 1993
čau. Mam "menší" problém s timhle autem.
Poslední cca tejden svítila kontrolka Check engine (včera zhasla), autu na neutrál po půl minutě začaly dost lítat otáčky, a vytáčet šlo jenom do určitý polohy plynu (cca 3.5k rpm), pak šly otáčky dolu. Při prudšim sešlápnutí plynu při rozjedu začalo cukat a zpomalovat, ale po rozjezdu už to cukat přestalo (3,4,5 stupeň, jenom jelo jako šnek). Dneska sem došel k autu, nastartoval, v rámci možností se rozjel, ale ať šlapu na plyn jakkoliv, tak prostě zase začně zpomalovat až zastaví (občas jede chvilku stejně jako včera). Nejdřív sem myslel, že to bude lambda sonda, ale dnešní příznaky mi k ní moc neseděj a vzhledem k tomu jakej sem automobilovej antitalent, tak mě nenapadá co by to mohlo bejt, možná zanesená škrtící klapka? Měl sem v plánu jet v pondělí do servisu, ale sem rád, když s tim ujedu 100 metrů. Dneska dokonce když po takový jízdě zastavim a nechám neutrál, tak po chvíli padnou otáčky k cca 100 a auto chcípne. Je taky možný že to včera jelo celkem normálně díky víc benzínu v nádrži (teď je tam cca 1/8), ale nevim jestli má cenu kupovat do toho auta benzín.

Nevim jestli to s tim souvisí, ale cca před měsícem auto trochu cukalo, v servise zjistili vodu v palivový soustavě, takže jí celou vyčistili a vyměnili palivovej filtr + přidaly do benzínu nějaký hnusy na navázání vody.

Celkem mě štve, že když už sem si sehnal diodu na vyblikávání chyb, tak Chech engine přestal svítit. Má cenu odpojit baterku abych vyresetoval ŘJ?


Naposledy upravil Vacil dne 30 leden 2011 09:52, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(
PříspěvekNapsal: 30 říjen 2010 21:02 
Vyměnil bych palivový filtr ,vyduchový filtr, vyčistil klapku sání a pak možná udělal reset . :think:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(
PříspěvekNapsal: 30 říjen 2010 21:09 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Ten palfiltr bych měnil opět , pak se podívej na rozdělovač a jeho palec, jestli pálí cívkama - bez rozdělovače- kabely ke svícím a svíce . Ale jestli to takhle chcípá, má málo šťávy , nedostává se do vstřiků . :think: :idea:

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(
PříspěvekNapsal: 31 říjen 2010 18:35 
Offline

Registrován: 27 červen 2010 18:34
Příspěvky: 16
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Automobil: Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi
Typ motoru: 4G92 - 83kW
Rok výroby: 1993
Díky za rady.
Tak se mi to povedlo dost zúžit - nalil sem do toho asi 12 litrů benzínu a auto zázračně ožilo a chovalo se naprosto normálně (tzn. asi 1/3 nádrže). Dneska sem se ježděnim dostal pod 1/4 a začíná zase stejná situace - auto při rozjezdu škube a při prudšim sešlápnutí to samý. Že by byla chyba v palivovym čerpadle?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(
PříspěvekNapsal: 31 říjen 2010 18:39 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Zkus to projet bez špuntu hrdla nádrže!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(
PříspěvekNapsal: 31 říjen 2010 20:07 
Offline

Registrován: 27 červen 2010 18:34
Příspěvky: 16
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Automobil: Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi
Typ motoru: 4G92 - 83kW
Rok výroby: 1993
tak vyzkoušeno, první 2 km jelo auto úplně normálně, ale pak začalo zase cukat :-/


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2010 11:39 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tedy to vypadá na ono čerpadlo, ale ještě jsem se nesetkal s vadným... :think: Že by regulátor tlaku na liště :?:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2010 21:14 
Offline

Registrován: 27 červen 2010 18:34
Příspěvky: 16
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Automobil: Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi
Typ motoru: 4G92 - 83kW
Rok výroby: 1993
ten můžu nějak sám zkontrolovat? (do servisu pojedu až příští tejden, ale moc se mi tam nechce). Jenom takovej další poznatek - natankoval sem 3/4 nádrže a stejně má auto tendenci jít jenom do cca 4.7k otáček, pak citelně ztratí výkon. Dokonce i párkrát cukalo při rozjezdu, ale rozhodně míň než když je nádrž na pod 1/4. Taky když k němu přijdu a je studený, tak jezdí líp než zahřátý.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 listopad 2010 09:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Vacil píše:
ten můžu nějak sám zkontrolovat?


Promiň, ale tohle fakt nevím.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(
PříspěvekNapsal: 06 listopad 2010 21:30 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Řekl bych , že po servisním zásahu - odstranění vody- mohlo dojít k znovu zanešení palfiltru a vstřiků . Zkontroloval jsi kabely ke svícím a rozdělovač ? :think:

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(
PříspěvekNapsal: 09 listopad 2010 18:01 
Offline

Registrován: 27 červen 2010 18:34
Příspěvky: 16
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Automobil: Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi
Typ motoru: 4G92 - 83kW
Rok výroby: 1993
no kabely ke svíčkám sem zkontroloval, rozdělovač na pohled vypadá normálně, jenom mě překvapilo, když sem vymontoval svíčky a dal sem tam "nový", že ty starý měly úplně bílý hroty :(


Jinak dneska sem mluvil s otcem a z toho vypadlo, že úplně stejný problémy měl s o generaci staršim Lancerem a na vině byla řídící jednotka motoru.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(
PříspěvekNapsal: 09 listopad 2010 18:56 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Potom jedině vyndat- odpojit a rozebrat ECU . Prohlédnout zda nejsou vyteklé kondenzátory - něco o tom je na www.galantweb.com - a vyměnit je . Jinak bílé kontakty na svících --- o.k.

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(
PříspěvekNapsal: 24 listopad 2010 22:33 
Offline

Registrován: 27 červen 2010 18:34
Příspěvky: 16
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Automobil: Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi
Typ motoru: 4G92 - 83kW
Rok výroby: 1993
Po delší době sem měl na auto zase čas. ECU to neni, žkoušel sem i jinou.
Ale dneska sem zkusil odpojit váhu vzduchu a auto jezdí o něco líp. Při sešlápnutí až do cca 3/4 plynu akceleruje o dost líp a bez škubání, po úplnym sešlápnutí cukne a pak zrychluje jak drak. I vytáčet de o něco líp - do cca 5k rpm. Víc asi nedá kvůly nouzovýmu režimu ECU. Takže předpokládám, že je v háji váha vzduchu, ale ještě funguje natolik, aby se nerozsvítilo check engine. Má cenu jí zkoušet vyčistit nebo si rovnou sehnat jinou?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(
PříspěvekNapsal: 25 listopad 2010 01:31 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Opatrně prostříkat (vymontovanou!) prostředkem na čištění klapek a před instalací nechat důkladně vyschnout.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(
PříspěvekNapsal: 27 listopad 2010 14:13 
Offline

Registrován: 27 červen 2010 18:34
Příspěvky: 16
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Automobil: Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi
Typ motoru: 4G92 - 83kW
Rok výroby: 1993
tak hotovo (pokud si myslel jenom ten tunel s vyčuhujícím odporem nebo co to je), jezdí to pořád líp s odpojenou váhou.
Jen by mě zajímalo - je v nouzovym režimu ECU normální omezení max. otáček a škubnutí při většim sešlápnutí pedálu plynu?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz