mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Lancer 1.6 GLXi 1993
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=3&t=1470
Stránka 2 z 2

Autor:  Mitsi [ 27 listopad 2010 16:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(

Ano, je to normální: jelikož ŘJ motoru nemá "správnou" informaci o množství nasávaného vzduchu, snaží se ochránit katalyzátor. Tedy nezbyde, než sehnat jinou váhu. Osobně bych se ale napřed snažil si ji někde půjčit a vyzkoušet, abych vyloučil event. jiné příčiny problému.

Autor:  Vacil [ 29 listopad 2010 16:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(

Na půjčku bohužel nikoho nemam, takže si budu muset sehnat jinou. Dneska sem s tim schválně zkusil jet s odpojenou, jezdí to podle možností normálně (i když je mi divný že někdy to de v nouzáku vytočit až k červenýmu poli (přes 6k rpm) a jindy to končí na 5ti, ale jakmile sem zastavil a zapojil jí, tak otáčky na volnoběh okamžitě klesly na normál (z cca 1 100 na 800) a jízdní vlastnosti šly zase do kopru. Přes tejden se jí pokusim sehnat a pak poreferuju, případně budu zase otravovat :-D

Autor:  Vacil [ 11 prosinec 2010 17:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(

No tak už skoro dva tejdny čekám kvůly poště na váhu, takže sem jezdil bez ní. Jenže co se nestalo - vyjezdil sem benzín zase na 1/4 nádrže a auto v těch mrazech co teď byly většinou nenastartovalo, popř. jo, ale otáčky lítaly jak splašený a za 1-2s to chcíplo. Normálně nastartovat se povedlo tak na 4tej pokus. Nechal sem to vyjet asi na 1/8 nádrže a už to zase s váhou cuká stejně jako na před měsícem, bez ní to jezdí o něco líp, ale horšilo se to. Tak sem schválně natankoval půlku a jezdí to zase o dost líp. Tak si řikám jestli to nemůže bejt voda v nádrži. Ale v tom případě nechápu, proč to bez váhy neškube, ale s ní jo?

Autor:  Mitsi [ 11 prosinec 2010 19:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(

Na vodu v nádrži je odjakživa Velfobin! Vyzkoušej - stejně by ho každý měl v zimním období čas od času použít preventivně.

Autor:  Vacil [ 12 prosinec 2010 18:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(

Včera večer sem ho tam nacpal, jízda bez váhy se trochu zlepšila, s váhou pořád na nic.
Před půl hodinou sem zkoušel nastartovat a zase špatný. Na podruhý to naskočilo, otáčky klesly skoro k nule a za 3 sekundy to chcíplo, po čtvrtym startu to najelo, ot skákaly mezi 300-800 a při doteku pedálu plynu to okamžitě chcíplo. Nevim jestli se takhle může chovat voda v nádrži?

Autor:  Mitsi [ 12 prosinec 2010 20:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(

Stěží...

Autor:  Vacil [ 18 prosinec 2010 17:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(

tak jenom abych to rozsek, závada vyřešena - zadíralo se palivový čerpadlo.

Autor:  Mitsi [ 18 prosinec 2010 23:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(

Tak gratuluji k vyřešení problému! Na tom čerpadle se zadíral elektromotor nebo samotná pumpa?

Autor:  Vacil [ 24 prosinec 2010 18:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(

Byla to prej přímo pumpa. Pak se svěřil, že čerpadlo nechali jako poslední možnost, protože se s vadnym ještě nikdy u Mitsu nesetkali :-/

Autor:  Mitsi [ 24 prosinec 2010 23:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(

Já také ne. Ledaže bys jezdil na E85... :?:

Autor:  Vacil [ 25 prosinec 2010 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(

No pokud mi ho tam někdo nelil tajně, tak sem jezdil na N95 :-)

Autor:  pepe [ 27 prosinec 2010 21:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(

Krátkodobě mu E85 neublíží . :think:

Autor:  Vacil [ 30 leden 2011 09:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 1.6 GLXi 1993 - nejede :-(

čau, tak ještě jeden dotázek O:-)

Neni to pro mě až takovej problém, protože na dálnici se dostanu jednou za uherskej rok a víc jak 170 fakt jezdit nepotřebuju, ale zajímal by mě názor, čim to může bejt.

V menších rychlostech a převodovejch stupních je i přes staří to auto celkem živý, určitě mnohem dravější než 66kW Carisma. Ale minulej tejden sem se dostal na dálnici. Na 5tku je auto líný, ale to se dá čekat. Jenže když se dostanu k cca 140-150 km/h a chci přidat (sešlápnu víc pedál, dělá to i když jedu míň, prostě od určitý polohy a jen na 5tce) tak se začnou od motoru ozývat takový drnčivý zvuky. Auto zrychluje až na 170 a pak začne i přes pedál kterej je u podlahy zpomalovat. Čim víc ho uvolnim, tim je zpomalování pomalejší, ale vzpamatuje se to, až když pedál pustim a podřadim na 4rku. Pak si to můžu dát celý znova. Nenapadá někoho co by to mohlo bejt? :o

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/