mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Otáčky!
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=3&t=172
Stránka 2 z 2

Autor:  sedlaken [ 23 únor 2006 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsti: díky moc, pojedu k nim do Prahy v úterý, tak uvidím, co s tím svedou, jinak bych se ti přizpůsobil kdykoliv.

Autor:  sedlaken [ 28 únor 2006 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tak je to s tím chcípáním motoru při studeném startu po zařazení rychlosti úplně jinak. Již dva autoriz. servisy označily jako původce problému automatickou převodovku. Od prodejce mám jiný automat a výměna je jako reklamace, nicméně je to zvláštní. Už jsem měl dvě (starší) auta s AT, jedno byl Galant, a žádný problémy tohoto typu. No uvidím. Neberu to nijak tragicky, kdyžtak odstoupím od smlouvy, rozhodně považuju, byť starší 4. st. automat, za pohodlnější.

Autor:  sedlaken [ 14 březen 2006 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

Je to možná paradox, ale teprve po výměně automatické převodovky se mi objevil problém s kolísáním otáček v tom smyslu, jak asi ostatní mysleli, když jsem téma zakládal. Mám teď jiný automat, auto už nechícpá ani při studeném startu, ale když parkuju a dám P, tak otáčky různě poskakují (zvyšují a snižují se) - to předtím nedělalo. Přitom při nastartování (na P) jsou konstantní. Je nasnadě, že ŘJ byla zresetována resp. byla odpojena při výměně převodovky baterka. Dá se to nějak laicky opravit (třeba šroubkem na štelování otáček). Nechci už s tím do servisu.

Autor:  Mitsi [ 14 březen 2006 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

Bohužel nedá!
A je to pořád o tomtéž (řetězec/posloupnost "událostí"): špinavá klapka (jak jinak, u jetého vozu a zřejmě nikdy preventivně nečištěná) - odpojení akumulátoru (z jakéhokoli důvodu) - "zapomenutí" volnoběhu (řídící jednotkou) - povrtání se šroubovákem v nastavení šroubků u škrt. klapky (ať už amatérsky či odborným servisem) - problémy se zhorší/mírně zlepší, ale přetrvávají - ???
A na konci jsem zřejmě pouze já, neboť nabývám silného dojmu (což mi rozhodně není příjemné), že to zřejmě nikdo jiný neumí rozchodit, aby to fungovalo, jak má, tj. aby ŘJ nejela v nouzovém režimu (což platí vždy, pokud při otočení volantem otáčky nejprve klesnou)... :x

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/