mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 12:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Lancer GTi
PříspěvekNapsal: 01 duben 2006 13:40 
Ahoj. Pred nedavnem jsem si koupil Lancra 1.8GTi rv90 A hned me zarazila velka spotreba,spatne studene starty a chcipani motoru pri zastaveni. Nechal jsem si zkontrolavat motor a prisli na spatnou lambda sondu. Merili i tlaky motoru ty jsou pres 13bar. Vymenil jsem lambdu a vycistil skrtici klapku a provedl reset RJ (odpojeni -polu pri zapnutem klicku) Auto prestalo pri zastaveni chcipat, ale spotreba nijak dolu nesla a starty zustali stejne. Tak jsem vymenil palivovy filtr (co me zarazilo byla veci pruchodnost stareho filtru nez noveho= udelal jsem dobre?) Koupil jsem svicky NKG. A ted jsem momentalne s vykonem na tom hur nez se do toho zacalo stourat. :-(
Na aute jsou neve veci: palivovy filtr, vzduchovy, zapalovaci kabely, svicky, lambda sonda.
Auto se ted chova: Studene starty neustale spatne, pri zahratem motoru volnobezne otacky nekde kolem 750ot pri otaceni volantem na miste otacky mirne klesnou a pri otoceni volntu nadoraz klesnou vic. Pri sviznejsi jizde a naslednem zastaveni se otacky drzi na 1500ot a pomalu klesaji na volnobezne.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 duben 2006 20:22 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Co je to vysoká spotřeba? Pokud jsi od zřejmě značně jetého motoru 1,8 (přesněji 1843 ccm) DOHC 16V z r. 1990, který má něco málo přes 140 PS očekával, že bude brát silně pod 10, tak jsi žil ve velkém omylu...

Ten benzínový a vzduchový filtr jsou originály? Pokud ne, tak si můžeš být téměř jist tím, že pokles výkonu tkví právě v nich - a začal bych především vzduchovým.

Svíčky NGK jsi kupoval podle doporučení výrobce vozu nebo podle analogie s tím, co tam bylo původně? A co ty kabely, zj. pokud jde o provedení fajfek? Pasují tam přesně nebo (opět) nějaká neoriginální náhražka?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 duben 2006 21:21 
Spotreba se pohybuje pres 9l na 100km a to jsem jel uplne s lehounkou nohou.
Vzduchovy filtr je KN origo vlozka, kabely pasuji krasne jsou taky origo primo na ten motor a benzinovy filtr jsem bral od Auto Kelly za 700kc a vypada stejne jak puvodni.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 duben 2006 21:45 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Spotřebu považuji za vcelku odpovídající, ale pokud jde o to ostatní, tak se přiznám, že nevím. Zkus ještě zjistit, zda máš volně průchozí výfukový trakt. Zažil jsem totiž zvenku stále ještě pěkný výfuk, ale s uvnitř se zcela vysypanými přepážkami, tudíž prakticky neprůchozí. Stačilo udělat šroubovákem díru v plášti koncového tlumiče a bylo to OK. :wink:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 duben 2006 22:05 
Vyfuk pujde stejne ted pric. A katik by to nemohl delat? A palivovy filtr nebude mit vliv na vykon, nebo jo?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 duben 2006 12:44 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
S katem nevím, spíš ne. Pokud jde o filtry, tak problém je většinou v tom vzduchovém, ale u K/N nic takového nepředpokládám.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 duben 2006 17:44 
Tak dnes jsem tak pro zajimaost udelal diagnostiku LEDkou a presto ze mi kontrolka "Check Engine" nesviti pri provozu tak RJ vyhodila 3 chyby!
1. Air Flow sensor
2. Intake Air Temperature Sensor
3. Barometric pressure sensor

Tak nevim co je to za soucastky,a jaky maji vliv na chod motoru.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 duben 2006 18:15 
Jeste dodam ze RJ jsem resetoval a najel s autem 20km a ty tri chyby uz nejsou, ale auto stale jede blbe. :cry:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 duben 2006 19:23 
Offline

Registrován: 03 duben 2006 18:50
Příspěvky: 2
Lidcky, chystam se kupovat 1,8 GTi z 91roku zajimali by me jakekoliv postrehy, rady nebo odkazy, diky!


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 duben 2006 20:44 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jirka: Všechny ty tři věci jsou soustředěny v elektronickém "bazmeku" uprostřed zvonovitého vzduch. filtru. Jenže chybové hlášky tak mohly být z doby, kdy motor běžel bez hadice sání vzduchu, např. při čištění klapky...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 duben 2006 21:37 
To urci nemohli byt kdyz byla dole hadice od sani, po jakem koliv zasahu a vymene byla RJ resetovana.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz