mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 březen 2024 02:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 květen 2006 01:25 
Offline

Registrován: 14 listopad 2005 20:53
Příspěvky: 19
Bydliště: Slovenskooo
Takže keď mi začne meniť voľnobeh, znamená to, že som úplne mimo a ona sa to snaží doladiť?

_________________
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 63kW rv.1990


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 květen 2006 10:01 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Na tohle Ti jednoznačnou odpověď nedám: Já to seřizuji čistě empiricky při všech systémech zapojených, tudíž stěží poznám, kdy je změna otáček důsledkem jemného pohybu škrticí klapky a kdy následkem úpravy předstihu zážehu.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 květen 2006 22:45 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Mitsi píše:
Nesmíš zapomenout, že ŘJ ovlivňuje volnoběh rovněž změnou předstihu zážehu!

Neni nic nednodussiho, nez uzemnit ten hnedy konektor pod kapotou (ignition timing adjustment terminal). Pokud se to udela bez uzemneni diagnostickyho konektoru pod volantem, tak je RJ v modu pevnyho predstihu. Kdyz se k tomu uzemni i ten diagnosticky (ALDL), tak je navic v modu nastaveni volnobeznych otacek a nehybe s ISC.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 květen 2006 17:49 
Offline

Registrován: 14 listopad 2005 20:53
Příspěvky: 19
Bydliště: Slovenskooo
Ako mám uzemniť ten diagnostický konektor? Už som to viac krát čitál, ale kým nevidím verenú schému, tak nebudem riskovať.

_________________
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 63kW rv.1990


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 květen 2006 23:05 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Integer píše:
Ako mám uzemniť ten diagnostický konektor? Už som to viac krát čitál, ale kým nevidím verenú schému, tak nebudem riskovať.

Pokud tam nemas hnedy konektor s cepickou, tak to bohuzel nevim. Co jsem psal se tyka Galantu, Eclipse a 3000. O Lancerech a Coltech nemam tucho.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 květen 2006 13:51 
Offline

Registrován: 14 listopad 2005 20:53
Příspěvky: 19
Bydliště: Slovenskooo
Ak myslíš pri diagnostickom konektore..., tak tam ešte nejaký konektor mám. Neviem na čo je, tak by to monlo byť ono. No nemám foťa´k, takže fotku asi ťažko hodím. Ale ak by to bolo ono, tak čo s tým mám robiť? Je tam len jeden kontakt a ten mám uzemniť? Keď mi príde auto domov, tak sa pozriem ako to vyzerá, lebo z pamäti ani neviem, koľko kontaktový je ten konektor

_________________
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 63kW rv.1990


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz