mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 23:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Žhaví se relátka
PříspěvekNapsal: 04 květen 2006 12:55 
Dobrý den, pánové. Mám Lancera 1,8 D - 1991. Je úplně v poho (zlatý vůz). Akorát mě čílí, že se strašně hřejou relátka na světla a na větrák. Takový ty v tom hliníkovym obalu. Myslel jsem, že je to špatně ukostřený, ale pořádně jsem ani kostru nenašel. Pomůže, když ukostřim každý světlo a větrák zvlášť? Nebo čím by to mohlo být? Díky za radu


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 květen 2006 13:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
kdyby to bylo někde špatně ukostřený, tak přes relátka potom poteče menší proud a nebudou mít důvod více hřát. Spíš naopak.
Skus odpojit světla a zapnout je, aby seply ty relátka. Jestli budou pořád hodně hřát, budou spíš špatný ony (zřejmě mezizávitový zkrat)

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 květen 2006 13:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
ale to se mě zdá málo pravděpodobný :wink:

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 květen 2006 14:31 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
Neřeš to-nové relé na 12V má tak malý odpor cívky, že slušně topí i naprázdno. Navíc normálně dobíjející auto vyrábí kolem 14,5V do palubní sítě, tudíž to pak hřeje více. Zvýšenou spotřebou spínaného spotřebiče by se relé sice taky zahřálo, ale jsou naddimenzované a střelila by pojistka( teda pokud tam nemáš místo 50W žárovek 150W-už jsem tyto věci taky viděl ale odnesla to elektrika mimo relátek).
Dokud ti vše funguje, nevybíjí se ti sama baterka a nehoří pojistky tak se tím netrap. Apropo, zkus si jen tak změřit, kolik ti to dobíjí-zajímalo by mě to. Já mám na Coltu 14,4V na baterce. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 květen 2006 20:47 
Díky za odpovědi. Myslim, že to nechám. Na baterce mám 13,8 (jestli je to teda možný) Jinak jsem taky mluvil s jednim, co jsem ho náhodou potkal u pumpy a prej mu to dělá to samý. Tak to řešit nebudu. Jen jsem se bál, abych nikde nevyhořel. Ještě jednou všem moc díky.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz