mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 14:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Podsvícení přístrojovky + brzdy
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2011 00:41 
Offline

Registrován: 27 červen 2010 18:34
Příspěvky: 16
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Automobil: Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi
Typ motoru: 4G92 - 83kW
Rok výroby: 1993
Ahoj,
mam (zase :) ) menší problém s Lancerem 1.6 GLXi (r.v. 1993).

Asi to nemá souvislost, ale začnu asi tim, že pedál spojky byl měkkej a nešly řadit převodový stupně - to sem vyřešil výměnou brzdovky (kdo vymyslel že spojka má jinou nádobku než brzdy, nejde vůbec otevřít a ještě k tomu se mi mezi min a max zažrala čára, takže to vypadalo že tam kapalina je? :D ). Večer sem auto zaparkoval před domem. Ráno přijdu, nastartuju, rozsvítim a koukám jak puk, že najednou nefunguje podsvícení palubovky. Si řikám ok, budou to pojistky, ale ať sem hledal a zkoušel jak chtěl, žádnou označenou pro palubovku sem nenašel, ani přepálenou - to jen v motorovym prostoru pro levý zadní světlo (může to nějak souviset?) - ale když sem tam dal další, tak se hned přepálila taky, takže někde bude asi prodřenej drát. Dostal sem se teda k reostatu (regulačnímu kolečku) pro regulaci jasnosti podsvícení palubovky, ale na konektorech, co k němu vedou jsem žádný napětí nenaměřil, takže problém bude asi někde předtim. Nenapadá někoho čim by to mohlo být?


K druhýmu problému - pedál brzdy jde zašlápnout až nadoraz a stejně auto moc nebrzdí. brzdy sou podle vzhledu OK, tak mě napadlo vyměnit brzdovku nebo seřídit? pedál. Ani u jednoho netuším jak, u spojky sem jen povolil šroub u pracovního válce a šlapal na pedál, a dolejval brzdovku, jak se to dělá u brzd? případně jak se štěluje pedál?

Moc díky za jakýkoliv rady a nápady :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Podsvícení přístrojovky + brzdy
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2011 02:20 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nejspíše se poroučely gumičky na hlavním brzdovém i spojkovém válci, obvyklý to problém v důsledku neměnění brzdové kapaliny v obou okruzích. Ano, i v případě, že mají společnou nádobku, což považuji za blbé řešení (na rozdíl od ideálu oddělených zásobníků), je třeba měnit "v obou okruzích", nikoli pouze v nádobce, akorát že u brzd je nutno to udělat přes všechny 4 odvzdušňováky na třmenech, resp. prasátkách (v případě, že vůz má vzadu bubny).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Podsvícení přístrojovky + brzdy
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2011 23:37 
Offline

Registrován: 27 červen 2010 18:34
Příspěvky: 16
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Automobil: Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi
Typ motoru: 4G92 - 83kW
Rok výroby: 1993
ok, díky .. přes víkend se na ty brzdy podivám :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz