mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 duben 2024 15:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 199 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 13 listopad 2018 19:37 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
Tak dneska sem se do toho dal...je fakt, že byla trošku špinavá (za klapkou toho bylo trošku víc), ale čekal sem, že to bude horší, protože pochybuju, že ji někdo za těch 140000km čistil, tak jsem všechno pořádně očistil ocelovým kartáčem (ne dělám si srandu :D ) všechno sem vystříkal, pořádně poutíral a pak i za běhu motoru jsem tam trošku nastříkal toho čističe. Jen je škoda, že za toho běhu motoru to pak asi nedostříklo až na konec, protože tam toho bylo taky trošku víc :/...jinak potom sem to všechno složil, a udělal dle tvého postupu a auto frčí jako za mlada!! :) Takže díky moc za radu!!!! :)...a ještě bych se rád zeptal, k čemu jsou ty dvě díry dole před klapkou, a pak jsou myslím i za ní dvě díry :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 13 listopad 2018 21:28 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jedna díra za je součástí systému EGR, díry před a za jsou názorným projevem úsporných opatření spočívajících v tom, že klapka postrádá pomocný servomotor, který by s ní hýbal. Těch provedení je ovšem dostatečně mnoho, tedy ti bez bližšího ohledání neřeknu, která díra je konkrétně k čemu. :lol:

Jinak si zapamatuj, že akumulátor se NIKDY neodpojuje, a pokud už tak musíš učinit, je třeba připojit náhradní zdroj. To jen na margo toho tvého "za mlada". Ale to by bylo na dlouhé povídání...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 16 listopad 2018 12:24 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
jo tak, tak díky za info :) :)....no příště to asi s tím náhradním zdrojem udělám, než abych se s tím měl zase znova takhle drbat :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 16 listopad 2018 17:01 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To jsi to špatně pochopil. Klapku je třeba čistit pravidelně, nejlépe při každé výměně oleje. Pak ji totiž stačí pouze prostříknout sprejem a není třeba babrat se s hadrem a ničit si prsty.

Mně však šlo o to, že u některých systémů používaných MMC si odpojením akumulátoru smažeš také "optimalizace" (jakýsi chiptuning za chodu), jejichž obnova může být pak velmi zdlouhavá, event. (vzhledem k mechanickému opotřebení některých dílů) zcela nemožná. ŘJ potom jede pouze v jakémsi základním nastavení, které s přihlédnutím k potřebám a možnostem daného konkrétního motoru nemusí být a obvykle ani nebývá optimální. :idea:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 16 listopad 2018 19:08 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
jo tak jako tu klapku čistit samozřejmě pravidelně budu, s tím i počítám :)...jen pokud možno, tak už baterku odpojovat nebudu :D...jo takhle to myslíš...no a předpokládám, že to nastavení, který se smaže, se už jakoby nijak jinak vrátit zpět, popř. nějak nahrát asi nedá že? Jinak šlo by nějak poznat, že ŘJ jede jen v továrním nastavení a ne tak, jak by správně měla? :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 17 listopad 2018 04:10 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
jerryhufik píše:
to nastavení, který se smaže, se už jakoby nijak jinak vrátit zpět, popř. nějak nahrát asi nedá že?

A kde ty naadaptované mapy vážící se výhradně k danému motoru vezmeš? To není něco, co někdo někde má a ty si to od něho stáhneš, to v sobě měla pouze a jen ŘJ tvého motoru. :idea:

jerryhufik píše:
Jinak šlo by nějak poznat, že ŘJ jede jen v továrním nastavení a ne tak, jak by správně měla? :)

Vcelku jednoduše: motor, který jezdil jako z praku, je najednou tupý, zlenivělý, jakoby přidušený, se špatnou odezvou na plynový pedál, ale zároveň si nechá líbit podtáčení.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 18 listopad 2018 22:26 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
super, takže je to přesně tak, jak jsem si to myslel :) tak díky moc za rady!! :) :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 22 listopad 2018 22:38 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
A ještě bych se chtěl rovnou zeptat, kolik by tak zhruba měl dávat alternátor napětí?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 23 listopad 2018 08:19 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Zřejmě se ptáš na výsledek regulace, nikoli na schopnost alternátoru. Pokud takhle, tak 14,3 V.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 24 listopad 2018 19:35 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
přesně tak, na schopnost regulace :)....díky moc, takže je to dá se říct bez odchylek jo? :/ :) nemáš fb mitsi? :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 25 listopad 2018 10:09 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jak, bez odchylek? Napsal jsem ti horní limit regulace poté, co s přihlédnutím k otáčkám motoru naběhne alternátor, ake máš plně nabitý akumulátor a nemáš zapnutý žádný velký spotřebič. Za normální se považuje i "spodek" 13,8 V při velkém proudovém odběru.

FB sice mám, ale už roky nepoužívám.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 25 listopad 2018 13:34 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
jo tak, takže 14,3 V je horní limit, přes kterej by to nemělo jít´, chápu :) dík moc :) tak to je škoda :/


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 25 listopad 2018 17:32 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
tak teď nevím no :/ naměřil jsem na něm 14,4V a při větší zátěži atd šel chvilkově max do 14,5V ale vždycky to hned srovnal, tak má cenu kvůli tak malé odchylce jít do repasu alternátoru (resp. asi do toho regulátoru)? Trošku se bojím, abych pak nakonec nedopadl tak, že budu muset koupit celej novej alternátor..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 25 listopad 2018 22:28 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Vůbec to neřeš!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 26 listopad 2018 14:53 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
Dobrá, to jsem chtěl slyšet! :D i když asi bych tak jako tak s tím nic nedělal :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 199 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz