mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 duben 2024 18:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 199 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 17 červenec 2018 22:15 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
nebo myslíš, že ne? popř. jak přesně by to měli udělat? :D :)...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 20 červenec 2018 18:38 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tzv. nabodovat - přes kus pomocného plechu. Ovšem pokud tam není přístup, pak smůla...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2018 15:05 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
jo nabodovat, to mi taky říkal, ale bál se, že by to tak akorát propálil, no uvidím, řeknu jim, ať to nějak zkusí udělat a uvidím :D ale díky za radu! :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 31 červenec 2018 18:04 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
Tak čelní sklo mám úspěšně vyměněno, ale byl sem teda celkem překvapenej (možná i trošku nemile :( )....čelní sklo, i když mi objednávali originál, tak přišlo stejně od firmy AGC, takže nevim nevim, jestli by byl moc velkej rozdíl v tom si ho rovnou koupit od AGC cca o čtvrtinu levněji :/ :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 01 srpen 2018 15:01 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To je ovšem vyloženě nefér! Osobně bych to reklamoval, resp. si stěžoval.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 06 srpen 2018 19:56 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
To nemá cenu, prý to tak dělá teď Mitsubishi (asi), že si prostě nechává vyrábět skla u AGC....pak toto vydává jako originál, a když nechceš originál, tak dostaneš sklo třeba taky od AGC, ale je již z druhovýroby (jestli se nějak liší od origa nebo ne, to už nevím)..no aspoň vím pro příště no :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 22 srpen 2018 19:03 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
jo a ještě k tomu krytu výfuku, co mi málem odpadl :D když sem dojel do servisu, tak už držel jen na jednom tom šroubku :D (na tom, jak jsou ty dva plechy chycený k sobě) a s mechošem jsme to teda zabodovali, myslím si, že celkem dost, takže by to už nemuselo snad nikdy v životě upadnout :D :) takže díky moc za radu Mitsi! :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 23 srpen 2018 08:27 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Rádo se stalo! :grin:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 11 listopad 2018 23:36 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
čauvec :) opět po dlouhé době jsem sem zavítal s dalším problémem :( odpojil sem baterku, a jak jsem tu už někde četl, stalo se to i více lidem :D...motor kolikrát po dojetí na křižovatkú skoro zdechne, má vždycky tak 300 otáček :(...jak to teda správně po napojení baterky udělat, aby otáčky byly zase tak jak mají být? :)...nestačí jen zapojit baterku, otočit klíček do první polohy a počkat, až se klapka nastaví sama? :)....před odpojením všechno samozřejmě fičelo, jak mělo, takže úplně špinavá určitě nebude, ale to chci checknout zítra, pro jistotu :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 12 listopad 2018 10:42 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To, že před odpojením akumulátoru bylo vše OK, tudíž klapka nebude zas až tak špinavá, je naprosto mylný závěr. Jde totiž o to, že před odpojením akumulátoru jela ŘJ dle správně načtených hodnot o základní poloze čisté klapky, zatímco teď si kvůli špinavé klapce načetla špatné hodnoty.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 12 listopad 2018 18:13 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
no čištit to mám v plánu zítra, tak doufám, že mě tam nic strašnýho nepřekvapí :eek: :D...a u toho teda normálně odpojit baterii, vyčistit, složit zpátky, baterii zapojit a otočit klíčkem do první polohy a jen počkat, až se klapka nastaví a potom nastartovat? je to tak dobře? :D :)...jo a mám sprej na čištění karburátorů (na babetu :D), šel by taky použít na čištění té klapky nebo na to radši koupit sprej přímo na to? :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 12 listopad 2018 19:03 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pokud výrobce umožňuje použití toho spreje za běhu motoru, pak ano.

Jinak to (nejen klapku, ale zejména difuzor kolem ní, především pak v oblasti uložení osy klapky) musíš napřed důkladně vyčistit, a to ve finále i za běhu motoru. Reset ŘJ uděláš až návazně tak, že při zapnutém zapalování (ale neběžícím motoru!) zapneš zapalování, odpojíš mínus pól akumulátoru, počkáš min. půl minuty, mínus pól připojíš pokud možno s minimálním zajiskřením a zafixuješ ho. Pak zapalování vypneš a můžeš ho znovu zapnout a nahodit motor. Aby si ŘJ opětovně motor "ohmatala", jsou k tomu zapotřebí cca tři cykly "studený start - ohřev - odstavení motoru ohřátého na provozní teplotu".

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 12 listopad 2018 19:32 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
jo to se pak musí udělat i za chodu motoru jo? tak to by mě nenapadlo, sem myslel, že postačí, když to důkladně vyčistím za vypnutýho motoru :D...tím difuzorem myslíš přesně co? to je jakoby to okolí té klapky? :)...a mělo by se vyčistit i nějaký to čidlo, co je umístěný hned pod tou klapkou? nevím jak se přesně jmenuje :/...no toho připojování baterky se teda celkem bojím :/ ten postup, co sem psal já by teda nefungoval jo? :/...https://www.youtube.com/watch?v=lZCcZu3EvBs díval jsem se na tohle video, takže všechno to, co on tam rozebírá a čistí bych měl taky udělat jo? :)...+ nějakej ten air flow sensor a ten IAC sensor, a vyčistit to všechno taky tím sprejem nebo se něco z toho čistit nesmí, či nemá? nerad bych totiž svýmu miláčkovi nějak ublížil :( :D...jo a těma 3 cyklama myslíš jen normální jízdu nebo se to má tak třikrát odpojit a zapojit? :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 12 listopad 2018 21:07 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
jerryhufik píše:
jo to se pak musí udělat i za chodu motoru jo? tak to by mě nenapadlo, sem myslel, že postačí, když to důkladně vyčistím za vypnutýho motoru

Musíš to hlavně udělat rychle, protože jinak ti ten prostředek vyschne a zanechá ten bordel ze sání na ventilech, které může zalepit. To je ostatně také hlavní důvod, proč je třeba zakončit čištění stříkáním čistícího spreje do otevřeného sání/přímo na klapku za běhu motoru: ten bordel je třeba v motoru co nejdříve spálit! A přesně tohle ten maník ve videu neudělal.

jerryhufik píše:
...tím difuzorem myslíš přesně co? to je jakoby to okolí té klapky?

Ano. A opět: ten maník ve videu vůbec nevyčistil hrany klapky a difuzor kolem ní.

jerryhufik píše:
...a mělo by se vyčistit i nějaký to čidlo, co je umístěný hned pod tou klapkou? nevím jak se přesně jmenuje

To není žádné čidlo, ale ventil přídavného vzduchu. Ty ho tam pravděpodobně vůbec nemáš, tedy pokud nemáš automat. Vymontovávat ho bylo (v tom videu) vcelku zbytečné, opět jen stačilo správně postupovat při čištění.

jerryhufik píše:
...no toho připojování baterky se teda celkem bojím :/ ten postup, co sem psal já by teda nefungoval jo?

Ano, nefungoval by.

jerryhufik píše:
...https://www.youtube.com/watch?v=lZCcZu3EvBs díval jsem se na tohle video, takže všechno to, co on tam rozebírá a čistí bych měl taky udělat jo?

Rozhodně ne, tam (v tom videu) je špatně skoro všechno!

jerryhufik píše:
...+ nějakej ten air flow sensor a ten IAC sensor, a vyčistit to všechno taky tím sprejem nebo se něco z toho čistit nesmí, či nemá?

Na čištění váhy vzduchu existuje speciální sprej, který však v ČR pravděpodobně vůbec neseženeš. Ale i kdyby, raději se toho vůbec nedotýkej (jak tak usuzuji podle tvých otázek...).

jerryhufik píše:
nerad bych totiž svýmu miláčkovi nějak ublížil

Pak to raději někomu svěř.

jerryhufik píše:
...jo a těma 3 cyklama myslíš jen normální jízdu nebo se to má tak třikrát odpojit a zapojit? :)

To se fakt vyjadřuji tak nesrozumitelně?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Lancer 2.0
PříspěvekNapsal: 12 listopad 2018 22:19 
Offline

Registrován: 09 květen 2017 20:19
Příspěvky: 116
Automobil: Mitsubishi Lancer
Typ motoru: 2,0 benzín
Rok výroby: 2007
takže 3x neodpojovat, chápu :D...dík moc za podrobnej rozbor :) zítra na to mrknu, tak snad to dopadne dobře :D :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 199 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz