mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Lancer 2.0
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=3&t=2815
Stránka 8 z 14

Autor:  jerryhufik [ 13 listopad 2018 19:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

Tak dneska sem se do toho dal...je fakt, že byla trošku špinavá (za klapkou toho bylo trošku víc), ale čekal sem, že to bude horší, protože pochybuju, že ji někdo za těch 140000km čistil, tak jsem všechno pořádně očistil ocelovým kartáčem (ne dělám si srandu :D ) všechno sem vystříkal, pořádně poutíral a pak i za běhu motoru jsem tam trošku nastříkal toho čističe. Jen je škoda, že za toho běhu motoru to pak asi nedostříklo až na konec, protože tam toho bylo taky trošku víc :/...jinak potom sem to všechno složil, a udělal dle tvého postupu a auto frčí jako za mlada!! :) Takže díky moc za radu!!!! :)...a ještě bych se rád zeptal, k čemu jsou ty dvě díry dole před klapkou, a pak jsou myslím i za ní dvě díry :D

Autor:  Mitsi [ 13 listopad 2018 21:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

Jedna díra za je součástí systému EGR, díry před a za jsou názorným projevem úsporných opatření spočívajících v tom, že klapka postrádá pomocný servomotor, který by s ní hýbal. Těch provedení je ovšem dostatečně mnoho, tedy ti bez bližšího ohledání neřeknu, která díra je konkrétně k čemu. :lol:

Jinak si zapamatuj, že akumulátor se NIKDY neodpojuje, a pokud už tak musíš učinit, je třeba připojit náhradní zdroj. To jen na margo toho tvého "za mlada". Ale to by bylo na dlouhé povídání...

Autor:  jerryhufik [ 16 listopad 2018 12:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

jo tak, tak díky za info :) :)....no příště to asi s tím náhradním zdrojem udělám, než abych se s tím měl zase znova takhle drbat :D

Autor:  Mitsi [ 16 listopad 2018 17:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

To jsi to špatně pochopil. Klapku je třeba čistit pravidelně, nejlépe při každé výměně oleje. Pak ji totiž stačí pouze prostříknout sprejem a není třeba babrat se s hadrem a ničit si prsty.

Mně však šlo o to, že u některých systémů používaných MMC si odpojením akumulátoru smažeš také "optimalizace" (jakýsi chiptuning za chodu), jejichž obnova může být pak velmi zdlouhavá, event. (vzhledem k mechanickému opotřebení některých dílů) zcela nemožná. ŘJ potom jede pouze v jakémsi základním nastavení, které s přihlédnutím k potřebám a možnostem daného konkrétního motoru nemusí být a obvykle ani nebývá optimální. :idea:

Autor:  jerryhufik [ 16 listopad 2018 19:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

jo tak jako tu klapku čistit samozřejmě pravidelně budu, s tím i počítám :)...jen pokud možno, tak už baterku odpojovat nebudu :D...jo takhle to myslíš...no a předpokládám, že to nastavení, který se smaže, se už jakoby nijak jinak vrátit zpět, popř. nějak nahrát asi nedá že? Jinak šlo by nějak poznat, že ŘJ jede jen v továrním nastavení a ne tak, jak by správně měla? :)

Autor:  Mitsi [ 17 listopad 2018 04:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

jerryhufik píše:
to nastavení, který se smaže, se už jakoby nijak jinak vrátit zpět, popř. nějak nahrát asi nedá že?

A kde ty naadaptované mapy vážící se výhradně k danému motoru vezmeš? To není něco, co někdo někde má a ty si to od něho stáhneš, to v sobě měla pouze a jen ŘJ tvého motoru. :idea:

jerryhufik píše:
Jinak šlo by nějak poznat, že ŘJ jede jen v továrním nastavení a ne tak, jak by správně měla? :)

Vcelku jednoduše: motor, který jezdil jako z praku, je najednou tupý, zlenivělý, jakoby přidušený, se špatnou odezvou na plynový pedál, ale zároveň si nechá líbit podtáčení.

Autor:  jerryhufik [ 18 listopad 2018 22:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

super, takže je to přesně tak, jak jsem si to myslel :) tak díky moc za rady!! :) :)

Autor:  jerryhufik [ 22 listopad 2018 22:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

A ještě bych se chtěl rovnou zeptat, kolik by tak zhruba měl dávat alternátor napětí?

Autor:  Mitsi [ 23 listopad 2018 08:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

Zřejmě se ptáš na výsledek regulace, nikoli na schopnost alternátoru. Pokud takhle, tak 14,3 V.

Autor:  jerryhufik [ 24 listopad 2018 19:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

přesně tak, na schopnost regulace :)....díky moc, takže je to dá se říct bez odchylek jo? :/ :) nemáš fb mitsi? :)

Autor:  Mitsi [ 25 listopad 2018 10:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

Jak, bez odchylek? Napsal jsem ti horní limit regulace poté, co s přihlédnutím k otáčkám motoru naběhne alternátor, ake máš plně nabitý akumulátor a nemáš zapnutý žádný velký spotřebič. Za normální se považuje i "spodek" 13,8 V při velkém proudovém odběru.

FB sice mám, ale už roky nepoužívám.

Autor:  jerryhufik [ 25 listopad 2018 13:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

jo tak, takže 14,3 V je horní limit, přes kterej by to nemělo jít´, chápu :) dík moc :) tak to je škoda :/

Autor:  jerryhufik [ 25 listopad 2018 17:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

tak teď nevím no :/ naměřil jsem na něm 14,4V a při větší zátěži atd šel chvilkově max do 14,5V ale vždycky to hned srovnal, tak má cenu kvůli tak malé odchylce jít do repasu alternátoru (resp. asi do toho regulátoru)? Trošku se bojím, abych pak nakonec nedopadl tak, že budu muset koupit celej novej alternátor..

Autor:  Mitsi [ 25 listopad 2018 22:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

Vůbec to neřeš!

Autor:  jerryhufik [ 26 listopad 2018 14:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

Dobrá, to jsem chtěl slyšet! :D i když asi bych tak jako tak s tím nic nedělal :D

Stránka 8 z 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/