mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Lancer 2.0
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=3&t=2815
Stránka 3 z 14

Autor:  jerryhufik [ 14 srpen 2017 11:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

no měřil sem to, a vzdálenost tam je přesně 1.05 mm takže asi dobrý :D...no těch denso sem se bál, protože výrobce předepisuje jen ty NGK, ale tak třeba při příští výměně budu mít odvahu je tam dát :D :)

Autor:  Mitsi [ 14 srpen 2017 12:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

Zbytečný strach: MMC "předepisovala" primárně svíčky od Denso, druhotně pak od NGK, a to až do momentu, kdy firmu Denso koupila Toyota. Mám pokračovat? :cool:

Jinak mám praktické srovnání alternativních provedení svíček NGK a Denso v různých motorech, pročež si dovolím tvrdit, že Denso vyrábí v iridiu lepší svíce. Mám pro to i technické vysvětlení, ale to už se dostáváme do přílišných detailů.

Autor:  jerryhufik [ 15 srpen 2017 11:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

jo takže to je jenom o tomhle jo? :D...aha, tak to já myslel, že za tím bude něco hlubšího :D ale jestli jen obchod, tak je příště zkusím :D :)

Autor:  jerryhufik [ 25 srpen 2017 21:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

a mohl by mi někdo vysvětlit, jak zhruba fungují zadní brzdy? :D :)....teď měním brzdové destičky, objednal jsem bremba, a velikostně jsou naprosto stejný, jako ty, co tam byly originální, ale když je chci dát do těch brzdičů (nebo jak se tomu říká :D ) tak tam sice jdou dát, ale jsou tam úplně natvrdo, na pevno, takže to vypadá, že když pak pustím brzdu, tak budou brzdit pořád dál. Neměli by se v těch plechových plíškách trošku hýbat??

Autor:  Mitsi [ 27 srpen 2017 10:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

Ano, musejí se v těch plíškách pohybovat naprosto volně. To samozřejmě není možné, pokud jsou držáky třmenů pod těmi plíšky orezlé, pokud jsou orezlé samotné plíšky a pokud nejsou všechny styčné plochy řádně namazané, nejlépe hliníkovoměděnou pastou.

Autor:  jerryhufik [ 30 srpen 2017 15:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

no tak někde to jde celkem lehce, a někde už zas tak moc lehce ne no :/ namazal sem to vazelínou :D tak uvidím no, zatím to brzdí a vypadá to taky tak, že to wamo o sobě nebrzdí, takže si myslím, že v rámci možností asi dobrý :D....a máš nějakou ozkoušenou značku oleje, kterej do toho lít? :)....já tam měl teď od shell, a za chvilku mě čeká výměna, tak zatím sbírám návrhy a tipy :)....a ještě jedna otázka, kdy je potřeba vyměnit olej v převodovce? :), předpokládám, že asi předem děkuji za odpověď tobě mitsi, protože to vypadá, že tu nikdo jiný asi ani nechodí :D

Autor:  Mitsi [ 30 srpen 2017 19:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

V případě motorového oleje není ani tak důležitá značka, jako parametry. A hlavně včasná výměna! Tedy se orientuj na oleje v API SJ a SN (vynechej SM!), ACEA A3 (rozhodně vynechej A1 a A5!), SAE 0W-40, 5W40, 10W-40 nebo 5W-50. No a jako značku oleje ti doporučím Yacco a značku olej. filtru Purflux. A měň nejlépe po 10 tis. km/jednom roce (co nastane dříve).

Pokud jde o olej v převodovce, je to poněkud složitější. Jestli ti to řadí dobře dvojku za studena i za tepla a nemáš najeto více jak 120 tis. km, tak to raději zatím neřeš. No a pokud už to už budeš muset řešit, tak použij olej Tutela Car Technyx. Budeš ale muset koupit tři litry, neboť se ho tam vejde 2,2 l.

Autor:  jerryhufik [ 30 srpen 2017 20:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

no jak tak koukám, tak těch parametrů na olej je strašně moc :D....no naštěstí mi vybrali v obchodě dobře, podle toho, jak říkáš :)...teď tam mám 10w40 a celkem v pohodě, ale je moc velkej rozdíl v tom, jestli dáš 5w40, 5w50...atd??...a jako filtr tam mám teď klasiku, mann :D....intervaly samozřejmě dodržuju :)

Jako zatím si na řazení nemůžu stěžovat, všechny rychlosti jdou naprosto v pohodě, nic nejde přes zuby, akorát někdy se mi zdá, že např. chci vyřadit 4 a zdá se mi, jako by šla těžčejc vyřadit :D a najetých mám už 128000, ale teda vyměnit, až začnou nějaký problémy?? popř. když už to pak někdy vyměním, tak na olej v převodovce je jakej interval?...a tady na ty oleje se ptám právě proto, protože jsem už o tom četl pár článků, a hodně lidí s něma mělo velký provblémy, buď dělaly nějaký hrudky, nebo to šlo přes zuby atd atd. Takže tenhle máš ozkoušenej na Lancerech jo? :)

+ještě nevím, jakej koupit palivovej filtr a kde a jak ho vůbec hledat (někde sem četl, že je v nádrži, ale do ní se dá dostat jak? pod sedačkama někde??)....protože na eshopech je strašně moc variant těch palivovej filtrů a přijde mi, že každej vypadá úplně jinak :D

Autor:  Mitsi [ 31 srpen 2017 08:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

Pokud jde o olejový filtr, Purflux je rozhodně lepší než Mann. MMC navíc brala Purflux jako originál.

K Tutele Car Technyx jsem dospěl po praktickém vyzkoušení 6 nebo 7 dalších převoďáků. Ještě existuje Ravenol, který dnes dodává prý zcela adekvátní náhradu jinak v Evropě nesehnatelného originálu, a také jeden Shell s dobrými parametry za studena i za tepla. S nimi však nemám žádnou praktickou zkušenost.

Co se týče palivového filtru, hledej napřed "zvonek" v motorovém prostoru, případně poblíž nádrže vpravo před zadním kolem cca ve třetině šířky podlahy. Pokud nic nenajdeš, máš ho součástí podávacího čerpadla v nádrži. V tom případě bys měl mít větší kulatou "pokličku" v prostoru pod zadními sedačkami, kudy se přes další "pokličku" dostaneš do nádrže.

Autor:  Mitsi [ 31 srpen 2017 11:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

Ještě k tomu dotazu ohledně volby SAE motorového oleje: záleží hlavně na tom, v jakých klimatických podmínkách auto převážně provozuješ a jak moc zatěžuješ jeho motor. Přitom je třeba mít na paměti, že čím větší rozdíl mezi zimním a letním číslem, tím rychleji olej svou původní viskozitu ztrácí.

Autor:  jerryhufik [ 03 září 2017 18:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

oukej, tak teď teda zkusím použít ten Purflux :) ....jo aha, tak to by teda mohlo fungovat i u mě, když už to máš tolikrát ozkoušený :D, ale začít uvažovat o výměně asi až tehdy, až se zhorší to řazení ne?
k tomu palivovýmu filtru, jak ten zvonek má vypadat? nevím, co si pod tím představit :/....ale stejně se bojím toho, že to bude v nádrži, a ta výměna pak bude asi celkem sranda :/..okej tak já zkusím letos tam hodit to yacco a uvidíme :) díky moc za rady!! :)

Autor:  Mitsi [ 03 září 2017 19:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

Tady máš pár fotek různých provedení palivového filtru:
https://www.carid.com/mitsubishi-lancer-fuel-filters/

"Zvonek" je na 2., 3. a 4. obrázku.

Pokud jde o řazení, tak mnozí uživatelé vozů od MMC vůbec netuší, jak by to mělo řadit, přičemž na vině je obvykle právě špatný olej. Ale v tom ti takhle na dálku neporadím.

Autor:  jerryhufik [ 04 září 2017 18:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

jo super díky moc, zítra juknu, kde tak asi může být :D....ale teď mě mrzí, že sem si neobjednal tu nádrž na tom caridu, protože tam vychází na cca 4000 a já ji budu mít tak za 14000 :/....a předpokládám, že ten obchod je jen v americe ne? takže to popluje až tam odsud sem ne? a objednával jsi už z toho obchodu? (spokojenost atd.)....
no s tím řazením ještě teda uvidím, asi až to bude dělat nějaký problémy, tak vyměním olej a bude to :D

Autor:  Mitsi [ 04 září 2017 20:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

S daným obchodem nemám vůbec žádnou zkušenost a dokonce o něm ani nic nevím. Prostě jsem jen náhodně "lovil obrázky", abych ti připodobnil ten "zvonek".

Autor:  jerryhufik [ 05 září 2017 19:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancer 2.0

aha, tak to je škoda :/ no asi ho teda zkusím propátrat sám :D :) díky moc!! :)

Stránka 3 z 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/