mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

muj misak
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=3&t=327
Stránka 1 z 1

Autor:  wipeout [ 30 září 2006 17:49 ]
Předmět příspěvku:  muj misak

mitsi na kolik procent si myslis ze to bude tim?9mesicu jsem s tim jezdil v poradku jak mohly odejit?starim?

Autor:  Mitsi [ 30 září 2006 19:41 ]
Předmět příspěvku: 

A nesahal nikdo na jejich seřízení, resp. nebylo to čerstvě na údržbě? Protože jinak nevím. :cry:

Autor:  Mitsi [ 30 září 2006 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

Juknul jsem mezitím na cafe.auto.cz a dodatečně zjistit, že Tvůj problém se projevuje poněkud jinak, než jsem myslel. Prosím tedy o jeho podrobnější a pokud možno přesný popis. Tím "přesný" myslím např. správné rozlišování pojmů vynechává, netáhne, chcípá apod.

Autor:  misak [ 02 říjen 2006 19:17 ]
Předmět příspěvku:  muj misak

ahoj mitsi to jsem ja jak jsem psal ze mi to cuka atd,,,nechtelo me to sem pustit ze prej nesouhlasi heslo tak mam new profile......hele tah to ma jen to vypadava chcipa na volnobehu,kdyz stojim z kopce cumakem dolu a chci couvat absolutne ne chcipne.ale cim vic se to blizi k rezerve tak to vic blbne cim vic bena tim min cuka cuka ale jezdi to lip nez kdyz je tam min cim min tim horsi a ta jak se to blizi k rezerve znamena ze ukazuje rucicika ale jeste nesviti plus 2-3 litry treba......zkousel jsem odpojit katalizator a dela to stejne,dik ze mi pomahas......nekdo rika ze to je cerpadlo.prej abych to nechal od motoru profouknout kompresorem od motoru zpet do nadrze a tu pak vycistit stejne tak vycistit cerpadlo...jeste kolik tak najezdi benzinak?ja mam najeto 244000km.diky misak-wipeout

Autor:  misak [ 02 říjen 2006 19:19 ]
Předmět příspěvku:  muj misak

ahoj mitsi to jsem ja jak jsem psal ze mi to cuka atd,,,nechtelo me to sem pustit ze prej nesouhlasi heslo tak mam new profile......hele tah to ma jen to vypadava chcipa na volnobehu,kdyz stojim z kopce cumakem dolu a chci couvat absolutne ne chcipne.ale cim vic se to blizi k rezerve tak to vic blbne cim vic bena tim min cuka cuka ale jezdi to lip nez kdyz je tam min cim min tim horsi a ta jak se to blizi k rezerve znamena ze ukazuje rucicika ale jeste nesviti plus 2-3 litry treba......zkousel jsem odpojit katalizator a dela to stejne,dik ze mi pomahas......nekdo rika ze to je cerpadlo.prej abych to nechal od motoru profouknout kompresorem od motoru zpet do nadrze a tu pak vycistit stejne tak vycistit cerpadlo...jeste kolik tak najezdi benzinak?ja mam najeto 244000km.diky misak-wipeout

Autor:  misak [ 02 říjen 2006 19:22 ]
Předmět příspěvku: 

jeste na udrzbe to nebylo....ja to koupil v listopadu jezdilo to skvele az dnes no

Autor:  Mitsi [ 03 říjen 2006 07:49 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě pár kontrolních dotazů: Co akumulátor? Nebyl v poslední době odpojován/měněn, třeba jen kvůli výměně žárovky ve světlometu? Jinak když už jedeš, jede to v podstatě normálně, jen na volnoběh to má tendenci chcípnout? Zkoušel jsi jezdit s uvolněným špuntem nádrže?

Autor:  misak [ 04 říjen 2006 18:46 ]
Předmět příspěvku:  muj misacek

akumulator nic jsem s nim nedelal,vicko od nadrze jsem zkou sel sundat a jet bez nej skube porad......muj problem:po kazdym startu auto jede normalne asi 2 minuty pote skube......pri N volnobeh rucka lita a nekdy chcipne auto jako kdyz bojuje s tim jestli ma bezet dobre nebo ne.myslim si ze tzo b ude cerpadlo necham ho profouknout uvidim a napisu kdyby te neco napadlo dej mi prosim vedet.....jinak sleduju to tu porad zatim s pozdravem roman misak-wipeout

Autor:  misak [ 09 říjen 2006 16:01 ]
Předmět příspěvku:  ahoj mitsi

ahoj kolego asi nevis co s tim vid?co cerpadlo?funguje ale kmita napeti muze to tak byt?

Autor:  Mitsi [ 09 říjen 2006 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

To má být dotaz nebo konstatování? A co si mám představit pod "kmitáním napětí"?
Čerpadlo je totiž proudově napájeno přes relé a napětí v jeho napájecí větvi může za normálních okolností kolísat pouze v rámci běžného kolísání napětí v síti v závislosti na otáčkách motoru, resp. alternátoru (na volnoběh se zapnutými světly něco pod 13 V - alternátor ještě "nestíhá", od nějakých 1500 ot/min již standardních 13,8 V), event. částečně též "díky odběru" samotného čerpadla v závislosti na jeho zatížení, což souvisí výhradně s průřezem napájecích vodičů. Pokud opravdu výrazně "kmitá", pak bude problém v onom relé (o čemž dost pochybuji), v napájecí větvi, resp. uzemnění čerpadla (dost možné), které nezvládají proudový odběr, nebo též ve chvilkových zkratech na již zaneseném/opotřebovaném komutátoru elektromotoru čerpadla (u Mitsubishi jsem zatím nikdy nezaznamenal). Je to rada nebo ne?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/