mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 14:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: prosim o par rad
PříspěvekNapsal: 20 květen 2008 13:57 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Návštěvník píše:
pozeral som teraz este jeden manual a tam pisu: 0,09/0,17 on cold, 0,20/0,25 on hot


Jo, to by mohlo odpovidat tem revidovanym hodnotam.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prosim o par rad
PříspěvekNapsal: 20 květen 2008 14:13 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Návštěvník píše:
s tou exaktnostou som to myslel tak, ze u druhych aut kde sa mechanicky nastavuju ventilove vole mas proste dane: vent. vole sa nastavuju na taku a taku hodnotu pri 20-25°C. bodka. neberie sa do uvahy opotrebenie, proste nic. ty pises o roznom nastavovani na zimu a na leto. nie ze by som ti mal dovod neverit, len mi to pre obycajneho cloveka, a mozno aj pre seriozneho mechanika pripada prilis komplikovane a tak trochu alchymia. a ze to vsetko len kvoli zle umiestnenemu knock senzoru je mi u mitsu nanajvys divne :(
no a ten teply motor... hore co som dal link na cast manualu, v nom pisu ze zohriat motor na 80-95°C a nastavovat...je viac ako iste ze tie vole menia zaroven s meniacou sa teplotou pri chladnuti, to je jasne. ze sa s tym zle pracuje je este jasnejsie... no nic, skusim to cez vikend pozriet este raz, zmeriam najprv vole na studenom motore a uvidim. pripadne by som ti napisal co som nameral a ked tak to upravim


Kdyz ono to zase neni tak vyjimecne:
- Ten blok motoru je proste jako "ladicka" a cidlo klepani je umisteno v miste, kde se vsechny ty rezonancni vlny sbihaji. Jelikoz zadne "mene citlive" cidlo k dispozici neni a jeho umisteni rovnez neni mozno zmenit, je nutno omezit zdroj rezonanci - tedy ventilovou vuli, ktera s teplotou roste.
- Na vahadlech je oproti jinym autum, zejmana z te doby, "neco navic" (rolny) a to "neco" se opotrebenim uvolnuje, pricemz "mira volnosti" je opet primo umerna teplote. Ze stejneho duvodu je proto nutno (opet) snizit ventilovou vuli.
- Pritom je zapotrebi najit takovou vuli, pri niz uz nedochazi k neopodstatnenym zasahum cidla klepani, ale za mrazu pritom jeste zcela nezmizi komprese z valcu nasledkem uplne ztraty ventilove vule (tohle plati zcela obecne pro kazdy motor). Mne se v podminkach alpskych subtropu a v tech kopcich za letniho vedra extremne honeneho motoru osvedcily jiz zminene hodnoty, pricemz ty "letni" jednoduse na zimu nestacily (nedokazaly zajistit kompresi ve valcich za mrazu), zatimco ty "zimni" zase zpusobovaly v lete ony zbytecne zasahy cidla klepani.

Jen tak mimochodem: Prisel jsem na to ja sam a kvuli mne MMC menila dilensky predpis nastaveni hodnot ventilovych vuli...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz