mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

EVO 8
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=48&t=151
Stránka 2 z 5

Autor:  EvoMan [ 28 prosinec 2005 08:04 ]
Předmět příspěvku:  EVO

heledte, nezavidte mi, to mi fakt moc dobre nedela, ja se nepovauju za neco extra, dokonce ani na tech cestach nejezdim jako hovado, proste si nemusim nic dokazovat. Na EVO jsem si tvrde vydelal a trvalo mi to mnoho let, navic jsem si jeste pujcil v bance a splacim uver. Mam proste rad krasnou techniku a nemam rad luxusni auta, co jsou jen na to, aby se jimi majitel chlubil (viz Audi, Mercedesy, BMW a jine...) EVO je na jezdeni, nepripada mi nafoukane a arogantne jako nektere dzipy a je fakt pro znalce. Jeho vykon (132.5k/l), kroutici moment 355Nm, system permanentniho pohonu 4x4 s aktivnim ceentralnim diferencialem a aktivnim zadnim diferencialem AYC a samosvory nema obdoby. Zadny Haldex, nebo viskozni spojky....
Ale to na aute neni videt, je to jen pro zasvedcene a to se mi prave libi. Videt je jen to karbonove kridlo a velke Bremba v kolech...

Autor:  carisma [ 28 prosinec 2005 11:43 ]
Předmět příspěvku: 

Ja to nemyslel zle, na me takovyhle auticko taky nekde ceka, ale jeste se nejakej cas naceka.

Psal si ze to ma vykon (132.5k/l) co je to za velicinu to k/l ? Da se to nejak prevest na kone pripadne kilowaty?

Autor:  EvoMan [ 28 prosinec 2005 13:38 ]
Předmět příspěvku:  EVO

Ahojky,

samozrejme je mi jasne, ze svou "zavist" myslite pozitivne, jde vam taky o znacku Mitsubishi a jeji zachovani.

Jinak 132.5k/l jsem myslel, jako ze se jedna o litrovy vykon v konich.
Tzn. ze mysak ma 195kW, t.j. 265koni a dvoulitrovy motor, tzn. na 1 litr objemu pripada 265:2 = 132.5 kone...

To znamena, ze kdyby to byla jen tisicovka (jako stare embecko), melo by hezkych 132 koni vykonu...

To dela to preplnovani, ale napr. Honda S2000 ma taky jen dvoulitr a ma 240koni jen z atmosferickeho motoru. Nahaneji to otackami, toci to jako motorka pres 9000ot/min, ale ma to maly kroutici moment, takze zrychlen neni zdaleka tak brutalni, jako u EVA, kde navic vyrazne pomaha system 4x4...

No, to jen tak na okraj. Jinak dneska snezi a ja si uz nasel velke a prazdne parkoviste na treninky smyku, musel jsem otestovat ten knoflik aktivniho centralniho diferencialu, ten rezim SNOW je proste parada, dava hodne krouticiho momentu dozadu a je hodne pretacive. Da se s tim tocit na miste jako na kolotoci a ovladat jej jen konecky prstu...

Autor:  Placenta [ 28 prosinec 2005 18:31 ]
Předmět příspěvku: 

musim se priznat ze jsem se na netu musel pochlubit ze mam kamarada co si koupil osmicku, sice jsem to te pasoval do role kamarada a znameho i kdyz o tom nic nevis, ale ja se proste musel pochlubit cizim perim :oops: :oops: :oops:

ten vykon je dobrej i kdyz 8- MR FQ 400, nebo 9- FQ340, nebo 6 - serie Tommi Makinen :P ba ne :D delam si srandu a nakonec zvednout ho muzes vzycky :)

ty aktivni diferaky to musi bejt mazec, GT je spis nedotacive :cry:

dal uz nepisu rve mi to srdce :D
Cau a dej foto, mimochodem rika se ze jo to nejlepsi rodiny sedan az teda na tohle kupatko co ma pres 800 koni :D

Přílohy:
02a32ad2669e6fe298e607fe7cc0e1a0.jpg
02a32ad2669e6fe298e607fe7cc0e1a0.jpg [ 126.62 KiB | Zobrazeno 16414 krát ]

Autor:  EvoMan [ 28 prosinec 2005 22:54 ]
Předmět příspěvku:  EVO

Ahojky vsem,

klidne se chlub cizim perim, mne to nevadi, ja to na chlubeni nemam, mam to pro svou radost z jezdeni, je to jako droga, zase jsem ted byl jezdit po parkovisti :lol:

jinakna tuningu se uz pracuje, samozrejme jsem popisoval standartni auto...
Vykon vidim nekde na 340 konich, uz pry jen "protrubkovani" katalyzatoru prida 35 koni, pak vetsi vstriky, Walbro benzinove cerpadelko...premapovani ECU na bohatejsi smes, vyssi tlak turbokompresoru, nerezovy Supersprint...a tech skoro 400 koniku mit bude...ale ja to nesmim a nechci prehnat, mam to na kazdodenni jezdeni do prace, ne na sprinty na srazech...

Byl jsem na brzde pro 4x4 merit seriovy vykon, ma ted po zabehani a vymenach naplni 286 koni a 366Nm...na kolech, coz neni spatne

jinak fotky jsem uz sem nejake natahal, jsou na strane 1...

Autor:  Placenta [ 14 únor 2006 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

kde je brzda na ctyrkolky???

Autor:  EvoMan [ 05 březen 2006 12:47 ]
Předmět příspěvku:  VIII

Ahojky Placento (mas hezke jmeno...opravdu, takove vyvinute...)

1) brzda na ctyckolky je v Polsku, v Gliwicich, trefil jsem na ni nahodou, mereni stoji v prepoctu 1200Kc a tvrva tak pul hodiny, nez auto pripasaji, nastavi ventilatory, pocitac, rozchody a rozvory...pak sednou a projedou jej na plny plyn az do 250km/h...

2) dopustil jsem se temer kriminalniho cinu... :roll: dal jsem do meho EVA plyn...chi hi, fakt se to uz nedalo zivit, instalace stala 53000Kc, je to Magic2/LovTech sekvencni vstrikovani. Auto jede velmi dobre, (skoro) nic neztratilo ze sve agresivity, uz jsem ujel pres 10.000km a v pohode. Mam i fotky, jestli te jeste zajimam...

EvoMan

Autor:  Placenta [ 05 březen 2006 12:56 ]
Předmět příspěvku: 

:( :( :( plyn???

dej urco foto, budes stopro prvni co ma v EVU plyn :D

no nakonec proc ne, ale je to prinejmensim hodne vzlastni, nakonec plyn veme asi 15 procent vykonu tak ti porad zbejva jeste slusne stadecko koni a jezdis za pusinku :D

a hlavne ted musis jezdit aby se tech 50 koliku vyplatilo :D

Tesim se na to foto :shock:

Jinak dik za tu brzdu, dam to k sobe na web.

Autor:  Mitsi [ 05 březen 2006 16:13 ]
Předmět příspěvku: 

Sice poruším svůj původní "slib", ale nemohu "utajit" (doufal jsem, že to sem napíše někdo jiný...), že nejbližší 4x4 brzdu, navíc renomované zn. MAHA, má Auto Jarov (byl jsem tam 6x). Tak proč jezdit až do Gliwic?

Autor:  EvoMan [ 05 březen 2006 16:47 ]
Předmět příspěvku:  VIII

Ahojky,

no, ja to mam z Ostravy do Polska co by kamenem dohodil, tak asi proto...

jinak par fotek, co asi nepotrebuji komentar...

EvoMan

Přílohy:
5cabec1ffae6fc0ba6f838297c0149b9.jpg
5cabec1ffae6fc0ba6f838297c0149b9.jpg [ 13.34 KiB | Zobrazeno 16448 krát ]

Autor:  EvoMan [ 05 březen 2006 16:48 ]
Předmět příspěvku:  EVO 8

tady je nadrz 80l, chtel jsem hlavne velky dojezd, ten je ted kolem 450km...

Přílohy:
a9e89b539c1c7e36a1c26683901b3abf.jpg
a9e89b539c1c7e36a1c26683901b3abf.jpg [ 17.39 KiB | Zobrazeno 16441 krát ]

Autor:  Placenta [ 05 březen 2006 16:49 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
Sice poruším svůj původní "slib", ale nemohu "utajit" (doufal jsem, že to sem napíše někdo jiný...), že nejbližší 4x4 brzdu, navíc renomované zn. MAHA, má Auto Jarov (byl jsem tam 6x). Tak proč jezdit až do Gliwic?


Ja se to v zapeti dovedel taky co jsem to dal k nam, ale pry brzdy na ctyrkoly jsou v CR maximalne do 350 HP tak nevim :shock:

Autor:  EvoMan [ 05 březen 2006 16:50 ]
Předmět příspěvku:  EVO VIII LPG

tady je muj moturek, sekvencni vstrikovani plynu je trosku schovane pod rozpernou tyci, dale tam nejsou videt dva zplynovace, vedle baterie je plynova ECU.

Přílohy:
a44b9c5636e5b42529f923ed57075748.jpg
a44b9c5636e5b42529f923ed57075748.jpg [ 24.49 KiB | Zobrazeno 16444 krát ]

Autor:  Placenta [ 05 březen 2006 16:54 ]
Předmět příspěvku: 

:D :D :D ty si dobrej rizek EVO Man, a jakej to ma zvuk???

Autor:  EvoMan [ 05 březen 2006 17:01 ]
Předmět příspěvku:  EVO VIII LPG

no a tady je ovladaci knoflik plynu a zaroven diodovy ukazatel mnozstvi paliva (vedle knofliku ACD a ovladani zrcatek)

Přílohy:
e2faf6bbc88769e8aa40b296eef96e13.jpg
e2faf6bbc88769e8aa40b296eef96e13.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 16435 krát ]

Stránka 2 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/