mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

EVO 8
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=48&t=151
Stránka 3 z 5

Autor:  EvoMan [ 05 březen 2006 17:06 ]
Předmět příspěvku:  plno Ev...vsude Eva...

na dalnici E42 mezi Luttychem a Monsem jsem minuly tyden narazil na parkovisti u restaurace Carestel na docela zajimavy kamion...

Přílohy:
622f46ad6c8a9753d509e0903bd627e5.jpg
622f46ad6c8a9753d509e0903bd627e5.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 18627 krát ]

Autor:  EvoMan [ 05 březen 2006 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

Placenta píše:
:D :D :D ty si dobrej rizek EVO Man, a jakej to ma zvuk???




hele Placento rizek nejsem...


jinak zvuk se nezmenil, jen je trosku tissi, na volnobeh je slyset klikani (jako pocitacova mys) plynovych vstrikovaci, ale kdo na to nema ucho to nepozna...

Autor:  Mitsi [ 05 březen 2006 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

Placenta píše:
Mitsi píše:
Sice poruším svůj původní "slib", ale nemohu "utajit" (doufal jsem, že to sem napíše někdo jiný...), že nejbližší 4x4 brzdu, navíc renomované zn. MAHA, má Auto Jarov (byl jsem tam 6x). Tak proč jezdit až do Gliwic?


Ja se to v zapeti dovedel taky co jsem to dal k nam, ale pry brzdy na ctyrkoly jsou v CR maximalne do 350 HP tak nevim :shock:


Tak tam zavolej a přeptej se: +420 2 51002227, p. Krejsa. Snad ten kontakt ještě platí.

Autor:  Placenta [ 05 březen 2006 17:27 ]
Předmět příspěvku: 

OK, dekuji

Autor:  EvoMan [ 10 březen 2006 17:43 ]
Předmět příspěvku:  EVO VIII

Nazdarek,

tak uz jsem zase doma, byl jsem na sluzebni cesticce v Maroku. Celou dobu jsem se tesil, az na letisti zase vlezu do meho EVA...je to jako droga, uz bez nej nemuzu byt. Zacinam byt ale trosku nostalgicky po Impreze...mela osobnost, dravy image, bezramove dvere, boxer, nizke teziste, zlata kola...u Lanceru mi vadi, ze pohon 4WD je dost hlucny, kdyz vypnu spojku, je krasne ticho, jinak je na muj vkus dost slyset centralni diferencial...dela vam to nekomu taky? Jezdil jsem v sedmicce a ta byla jeste hlucnejsi.

Autor:  Skala [ 12 březen 2006 12:20 ]
Předmět příspěvku: 

EvoMan To na tom kamionu je ktera generace Evo?To nejak takhle nepoznam :(
Ale je to dost hustej kamion-dobrej ulovek :mrgreen:

Autor:  EvoMan [ 12 březen 2006 13:31 ]
Předmět příspěvku:  EVO VIII

Ahojky,

ja to takhle na dalku taky nepoznam, je to bud osmicka, nebo devitka, takhle z boku se devitka od osmicky nelisi, lisi se trosku predni maskou a zadnim difuzorem v zadnim narazniku, pak trosku motoricky (MIVEC apod.)
Rekl bych, ze je to asi pro nejakou zavodni staj, mozna Ralliart Belgium, asi to neni pro obycejne soukromniky jako ja, to by asi nebyly vsechny bile, no tezko rict, ale jsem hrdy na svuj ulovek, nemel jsem cas to vice zkoumat, byl jsem tam z nekolika lidma a sli jsme na obed, kdyz jsme se vratili na parkoviste, kamion uz tam nebyl, jeste ze me napadlo vzit telefon a blejsknout pred tim...

EvoMan

Autor:  EvoMan [ 18 červen 2006 12:46 ]
Předmět příspěvku:  256km/h na LPG...

Ahojky,


chci se s vami podelit o svuj dnesni zazitek, rozhodl jsem se otestovat nejvyssi rychlost a zrychleni meho Eva jeste pred upravami, ktere jej ted cekaji: cely novy nerezovy nebo titanovy vyfuk, uplne odkatalyzovani (zbyva posledni kat...), pop off ventil, preprogramovani jednotky, kit primeho sani, vymena vsech tlakovych hadic apod. Cil EVO FQ340. az 350k. Udelam si asi vsechno sam v mem servise, jen to naprogramovani nekomu sverim, ale jeste nevim komu.

Jak jsem meril: mam dva GPS pristroje, jeden pevny v aute, jeden prenosny (iPaq 6515), oba ukazuji krome navigace i skutecnou pozemni rychlost, jeden v modu Tom Tom a druhy ViaMichelin, dale mam akcelerometr G-meter. Odhaduji, ze auto ma nekde tesne pod 300 konmi a 400Nm.

Cesta (nereknu kde, ono se to moc nesmi...navic nechci nekoho nevinneho ohrozovat kvuli svemu egu ani se sam zabit.), teplota 23°C, rovna dalnice, temer bez provozu, usek cca 20km. Bez ostriku intercooleru (uplne jsem zapomel, ze ho mam, navic ma i automaticky mod...), ACD nastaven na Tarmac. Po vyjezdu z parkoviste na plny plyn, 0-100km/h za 5.12s, 400m jsem nemeril, dvoustovka tam byla nekde kolem 18s ale nemeril jsem, maximalka se vysplhala dle obou navigaci GPS na 256km/h, tachometr ukazoval tesne pod 270km/h (byl na konci), byl jsem sam, mel jsem asi 40l benzinu a 65l LPG. Kuriozne auto je dravejsi na plyn, to odkatalyzovani ma jednotka LPG fakt rada. Jediny problem je trosku progresivita, jede dobre od 1000 ot/min do cca 3500ot/min, pak nema rad oblast nabehu turba a pak jde jak urvany z retezu do 7500ot/min tlaci brutalne do sedacek a auto jede jak kdybych ho ukrad. Na benzin jde pekne progresivne odspodu az do max, ale neni brutalni jak na plyn, nevim, cim by to mohlo byt.
Ale reknu vam, ze ta dvestesedesatka pro Evo nic moc neni, klidne bych ho videl i nad 280km/h...stabilita je exemplarni, jen aerodynamicky hluk je dost velky ale snesitelny. Chtelo by to vymeit prut anteny za tu zraloci jak na BMW.

No a ted se tesim, az me setrete za moji "akci"...

EvoMan

Autor:  carisma [ 19 červen 2006 08:24 ]
Předmět příspěvku: 

Sem si to uplne predstavil, to musel bejt hukot :twisted:

Autor:  EvoMan [ 19 červen 2006 09:15 ]
Předmět příspěvku:  G-tech meter

Objevili se tady nejake soukrome dotazy ohledne meho merenicka, takze aby s toho meli neco i ostatni:

1) G-tech meter je pristroj na mereni akcelerace, vykonu, krouticiho momentu apod. V urcitem smyslu nahrazuje motorovou brzdu, na kterou nechci porad chodit, protoze jsou s ni problemy, mam totiz auto permanentne 4x4 a brzda je jen v Praze a v Polsku...proto jsem si koupil tenhle pristroj, ktery je na 94% stejne presny jako brzda. (koupeno na internetu: http://www.sigmaautomotive.com), viz foto.

2) moje GPS. Jedna se o uplne blbe seriove navigacni pristroje: Kirrio ViaMichelin (http://www.viamichelin.fr) a HP iPaq 6515 (http://www.mobil.cz), jedna se o komunikator GSM s integrovanou GPS antenou, fotak 1.3MPx, GPRS/EDGE, software, POI a mapy jsou Tom Tom V5 apod. Obe navigace ukazuji skutecnou pozemni rychlost vypoctenou ze signalu 6 az 8-mi satelitu s minimalni chybou. Nejde se spolehnout na tachometr, ten ma chybu vetsi a zalezi napr. i na opotrebeni pneumatik apod.
Nejlepsi je samozrejme policejni radar, ale tohle nechci riskovat, chi...

Přílohy:
1150701352_23c522e4b211790bc55960ce46a27778.jpg
1150701352_23c522e4b211790bc55960ce46a27778.jpg [ 27.64 KiB | Zobrazeno 18551 krát ]

Autor:  Mitsi [ 19 červen 2006 10:05 ]
Předmět příspěvku: 

Já jen tiše závidím...

PS: (cit.) "Chtelo by to vymeit prut anteny za tu zraloci jak na BMW."
- Pokud vím, tak ta "ploutev" je pouze anténou satelitní navigace. Anténu pro rádio to má integrovanou ve skle.

Autor:  Návštěvník [ 19 červen 2006 10:35 ]
Předmět příspěvku:  antena

Ahoj Mitsi,

ne, nemas nastesti pravdu, nasel jsem na internetu ploutvi antenu na radio...chi: http://www.mtk-tuning.com/zoom.php?ref=2199 uz jsem ji i objednal...

zdravim,

EvoMan

Autor:  Návštěvník [ 19 červen 2006 10:42 ]
Předmět příspěvku:  pristi look meho Eva

pristi look meho Eva bude asi hodne podobny tomuto: :roll:
Cervenou uz mam, ted jeste tu kapotu a spojlery...a 350 koniku a 420Nm...

Autor:  EvoMan [ 19 červen 2006 10:44 ]
Předmět příspěvku:  pristi look

nejak jsem se zapomel prihlasit, to prihlasovani me znici, mam celkem 4 pocitace (doma, v praci, notebook a PDA...) a nepripojil se mi obrazek...

Přílohy:
1150707913_e2f74ffda15eae822b55b8dbb18fbb6f.jpg
1150707913_e2f74ffda15eae822b55b8dbb18fbb6f.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 18605 krát ]

Autor:  Mitsi [ 19 červen 2006 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

Teď ještě, jak to na takovou anténu bude chodit. Zejména ta potřeba zesilovače (byť) je "v sadě" ve mě nebudí příliš důvěru... A tak dej potom vědět.

Stránka 3 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/