mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 21 prosinec 2024 19:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Cukani motoru
PříspěvekNapsal: 08 červen 2008 21:29 
Offline

Registrován: 08 červen 2008 21:19
Příspěvky: 4
Automobil: Space Wagon GDI 4x4
Typ motoru: 2.4 GDI
Rok výroby: 2000
Zdravím mám space wagona 2.4 GDI a jednou začas se mi stane že když jedu tak auto začne cukat a taky se pri tom zvetší spotřeba ,auto už jsem měl na počítči ale žadnou závadu nezjistily ,taky už mi kvůly tomu čistily vstřiky a nádrž a palivovou soustavu , s autem se da jezdit ale je to nepříjemný zvlašť když jedu kolem 50 km/h ,pak to zase přestane a jede to normalně .
Jo svičky tam jsou nové


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cukani motoru
PříspěvekNapsal: 08 červen 2008 23:47 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nové, ale jaké?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cukani motoru
PříspěvekNapsal: 09 červen 2008 06:24 
Offline

Registrován: 08 červen 2008 21:19
Příspěvky: 4
Automobil: Space Wagon GDI 4x4
Typ motoru: 2.4 GDI
Rok výroby: 2000
NGK nejaky platinum nebo jak se to jmenuje jedna stala kolem 700 zdalo se mi to docela dost ale že prej jiny tam bejt nemužou jo adělalo to i před tím uplně stejně


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cukani motoru
PříspěvekNapsal: 09 červen 2008 20:04 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Když už, tak tam patří iridiové svíčky a výrobce do 2,4 GDI ani jiné nemontoval. Pokud to dělalo i předtím, tipuji to na problém s přidřeným/zaneseným EGR ventilem. Necháváš ho "zacvakat si" před startováním motoru?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cukani motoru
PříspěvekNapsal: 10 červen 2008 10:46 
Offline

Registrován: 08 červen 2008 21:19
Příspěvky: 4
Automobil: Space Wagon GDI 4x4
Typ motoru: 2.4 GDI
Rok výroby: 2000
Jo to nechavam ho zacvakat nez nastartuju , jeste mam takovy podezreni ze je znecistena skrtici klapka ale nejsem si jistej ,jeste jsem ji nikdy necistil je to mozny


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cukani motoru
PříspěvekNapsal: 11 červen 2008 10:02 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
U GDI je klapka totálně zadělaná už po cca 20 tis. km. Nejlépe je čistit ji každých 15 tis. km preventivně, jelikož odstranění těch nánosů po delší době (když už nastane nějaký problém), je moc pracné. Pro 2,4 GDI, kde je ke klapce špatný přístup a navíc není ovládaná lanovodem, to platí dvojnásob.

Pokud EGR ventil po otočení klíčkem cvaká s "dostatečně kovovým" zvukem, měl by být jednak volně pohyblivý, jednak "dostatečně" (a to je v daném případě silně relativní pojem) čistý.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cukani motoru
PříspěvekNapsal: 04 září 2008 16:49 
Vlastnim Mitsubishi Sigma 3.0 V6 a mam naprosto stejny problem. Cukani je jak pri velkych tak i pri malych otackach. Zvlastni na tom je to ze blbe i otackomer a chaoticky se pohybuje od 1-5 tisic otacek i kdyz drzim plyn na stejnem miste. Pochybuju ze je to svickama protoze ty maji tezko vliv na otackomer. Myslite ze to dela elektronika ?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cukani motoru
PříspěvekNapsal: 05 září 2008 09:56 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Začal bych kontrolou ukostření agregátu.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cukani motoru
PříspěvekNapsal: 15 říjen 2011 12:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srpen 2011 13:06
Příspěvky: 77
Bydliště: ostrava jih
Automobil: gt3000
Typ motoru: 6v
Rok výroby: 1992
chci dat jine svičky do 300gt mam zajem tam dat svičky s plobvouci jiskrou a tak bych chtel vedet jestli to už nekdo ma
připadně s dvojitou jiskrou vypadaji zajimavě a muže to byt znat

_________________
starši pan ale autař skoroveteran gt3000 mišaček


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cukani motoru
PříspěvekNapsal: 17 říjen 2011 12:11 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Co skutečně funguje, to je fyzika! A ta říká, že jiskra musí být lokalizovaná místně a časově na co nejostřejších hranách. A to, co píšeš, jde proti této objektivně platící poučce. Proto když lepší svíčky, tak určitě Denso Iridium! Zmnožené jiskřiště výkon vždy snižuje a je tam vlastně jenom kvůli prodloužení životnosti při použití laciných materiálů. :idea:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz