mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Nezdrave klepani
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=49&t=191
Stránka 3 z 3

Autor:  Mitsi [ 03 srpen 2006 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to je mi líto, ale evidentně se blížíš k okamžiku, kdy bude třeba vyměnit lamelu... Tady nastavení pedálu nepomůže.

Autor:  Begy [ 11 srpen 2006 14:02 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem se na to kuknul. Spojkový pedál má cca pár mm krok než začne tlačit na tyčku. Zkrátka pokud na něj nešlápnu a je tedy volný, tak se s ním dá jemně kvrdlat. Což by podle toho návodu mělo být správně (angličtina ale není moje silná stránka)

Autor:  Begy [ 11 srpen 2006 14:40 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem to i nafotil

jediný štelování je horní doraz pedálu. S pedálem se dá v klidové poloze jemně kvrdlat.

Přílohy:
1155300039_e0156fba75824eeca0355b1531fb4544.jpg
1155300039_e0156fba75824eeca0355b1531fb4544.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 7640 krát ]

Autor:  Mitsi [ 11 srpen 2006 15:26 ]
Předmět příspěvku: 

Omyl! Štelování je na vidličce mezi pedálem a spojkovým válcem. Ten doraz je pouze na seřízení vůle pedálu vůči spínači tempomatu (u vozů bez něho tam sice je také, ale k ničemu).

Autor:  Begy [ 01 květen 2007 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem na to koukal a ložisko je opravdu stále opřeno lehce o přítlačák. Ono to to dá i rozum, jinak to u tohoto řešení ani nejde. Koukal jsem na několik aut a všude je to stejně. Pokud je v prasátku co vystavuje spojku pružinka co ho neustále vytlačuje, musí se ložisko logicky toho přítlačáku dotýkat.
to se žádným štelováním nedá obejít!
můj problém bude ve špatném přítlačáku, zřejmě má křivé pružiny a ložisko na něm tedy pořádně nesedí a je neustále lehce poodstrkováno. To vydává ten pazvuk. Tuhle hypotézu potvrzuje i klepající se vystavovací páčka. Koupím tedy asi znova celý nový set a vyměním to

Autor:  Mitsi [ 01 květen 2007 14:57 ]
Předmět příspěvku: 

Pružina přítlačáku je talířová, tj. všechny "pacičky", a že jich tam je, by měly být ve stejné rovině.
Jinak nemohu než zopakovat: Ložisko se v klidové poloze VŮBEC NESMÍ paciček talířové pružiny dotýkat, protože pokud k tomu dochází, vyluzuje mírně zatížené ložisko divné zvuky! A jelikož jsem ojezdil několik vozů Mitsubishi a krok pedálu spojky jsem čas od času nastavoval, dovoluji si tvrdit, že to LZE NASTAVIT. A kdyby to už náhodou nešlo, je někde problém: např. u mého současného vozu došlo k vymačkání opěrného čepu páky spojkového ložiska, takže to sice nešlo doštelovat, ale jen proto, že tam prostě byl problém, ovšem nikoli problém v samotném "setu" spojky.

Autor:  Scofield [ 29 červenec 2009 13:30 ]
Předmět příspěvku:  Mitsubishi Carisma

Můžete mi prosím někdo poslat popis a obr. nastavení mrtvého kroku spojky?

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/