Ahojky vsem,
v minulem tematu jsem psal o odkatalyzovani vyfuku a problemum s volnobehem, ktere jsem mylne spojoval s touto operaci. Ted chci popsat, jak jsem je vcera vyresil (ucim se kazdy den).
S vysokymi vedry a pustenou klimatizaci, servorizenim a brzdovym posilovacem se me problemy s volnobehem rapidne zhorsili. Na palubovce stale svitil Check Engine, kod "Idle" - volnobeh, auto navic ve vedrech i spatne startovalo, coz me vystrasilo....navic auto ma 7 mesicu od uvedeni do provozu...
Takze jsem sel po zavade az ji nasel....byla to jen spatna kostra primo na baterii, Evo ma velke V na predni kapote a jim pronika voda na motor, no a objimka trosku zoxidovala a vytvorila prechodovy odpor, ktery mel vliv na starty, napeti vstrikovacu, vsechny relatka apod.
Ted je auto jako vino, Check Engine sam zmizel, dokonce bez resetu diagnostickym pristrojem...!, motor startuje na prvni otoceni klicku. Drive jelo dobre jen ve vysokych otackach, kdy alternator dodaval hodne proudu. Asi udelam poradnou kostru jako u meho stareho Subaru, rozvedl jsem tehdy tluste draty po celem motorovem prostoru a situace se proklate zlepsila.
Takze bacha na baterii a kontakty!!!
Vim ze v mechanice zkusene pardaly tim nic nenaucim, ale nekdy i banalni zavada muze pripravit nemile prekvapeni.
EvoMan