mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

nestartuje
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=49&t=26
Stránka 1 z 2

Autor:  colt [ 29 listopad 2004 20:06 ]
Předmět příspěvku:  nestartuje

Prosim poradte Mam problem se svym coltem 88r.v 1,5glxi kdyz rano pridu ke studenymu motoru tak my to na poprvy chytne ale za 5sekund to zdechne a pak to nejde treba az na 10 a sviti purucha prosim poredte mockrad diky :cry:

Autor:  Mitsi [ 01 prosinec 2004 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

A kdy jsi naposledy seřizoval ventilovou vůli? Má se to totiž dělat každých 15 tis. km, ale téměř nikdo to nikdy nedělá. S největší pravděpodobností se jedná o ztrátu komprese ve válcích v důsledku absence ventilové vůle v souvislosti s poklesem vnějších teplot.
PS: Pokud "za tepla" (po ohřátí na provozní teplotu) jede normálně, je to téměř na 100% právě tohle.

Autor:  colt [ 03 prosinec 2004 08:44 ]
Předmět příspěvku:  nechyta

Tak to muzu skusit ale nejde my do hlavy ta porucha ze furt sviti..a rano kdyz prisu tak my to chytne ale tak za 5sekund to zdechne a pak uz to de spatne...

Autor:  colt [ 03 prosinec 2004 08:45 ]
Předmět příspěvku:  nechyta

Tak to muzu skusit ale nejde my do hlavy ta porucha ze furt sviti..a rano kdyz prisu tak my to chytne ale tak za 5sekund to zdechne a pak uz to de spatne...

Autor:  Mitsi [ 03 prosinec 2004 10:43 ]
Předmět příspěvku: 

Ale samozřejmě, že svítí! Musí totiž svítit, jelikož motor vůbec nespaluje tak, jak má, a ŘJ na to reaguje přesně tímto způsobem. Pokud se tak děje již delší dobu, s největší pravděpodobností máš už pryč katalyzátor!

Autor:  colt [ 04 prosinec 2004 17:56 ]
Předmět příspěvku:  porucha

Abych to upresnil pridu chytne my to slapnu na plyn dostanu to 2000otacek a nejednou to klesna a muzu slapat jak chci chcipne to pak jenom tocim bez znamky naky snahy a pak to treba chytne az na po10

Autor:  Mitsi [ 06 prosinec 2004 10:09 ]
Předmět příspěvku: 

To je pořád o tomtéž! Už jsi zkontroloval vůli ventilů? Dokud to totiž neuděláš, nemá smysl řešit něco dalšího.
PS: A stále jsi mi nesdělil, jak se to chová za tepla (po ohřátí na provozní teplotu)...

Autor:  colt [ 06 prosinec 2004 15:41 ]
Předmět příspěvku:  nechyta

Kdyz je to teply tak to chyta bezvadne ale sviti furt ta porucha ale jede to i dobre..a je mozny ze by to delalo neco jinyho

Autor:  colt [ 06 prosinec 2004 15:42 ]
Předmět příspěvku:  nechyta

Kdyz je to teply tak to chyta bezvadne ale sviti furt ta porucha ale jede to i dobre..a je mozny ze by to delalo neco jinyho

Autor:  Mitsi [ 06 prosinec 2004 16:32 ]
Předmět příspěvku: 

To "nesvítí porucha", ale ŘJ hlásí, že má v paměti chybové hlášení. Kromě toho samozřejmě jede v nouzovém režimu, takže dost pochybuji o tom, že "to jede i dobře". Znovu opakuji: zkontroluj vůli ventilů! Pokud by byla v pořádku, budeme se event. zabývat dalšími možnostmi, ale ta vůle je v daném případě zcela prvořadá (dle příznaků potíží).

Autor:  colt [ 06 prosinec 2004 16:47 ]
Předmět příspěvku:  nechyta

jak mam chapat tajto co je na vyku neumym anglicky a radsi se chci ujistit..in-0,15mm-006-
ex nebo co je to druhy0,25mm -010-


nejsem si jist jestli in jsou spalovaci nebo jestli je to obracene

Autor:  Mitsi [ 06 prosinec 2004 17:31 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, to jsou hodnoty vůlí pro sací (menší) a pro výfukové (větší) ventily při 20 st. C. Jenže následně výrobce změnil předpis (snížil oba údaje), navíc při dnešních teplotách kolem nuly jsou ony vůle ještě menší. Takže po všech zkušenostech bych Ti doporučil (pokud to budeš seřizovat venku při teplotách těsně nad nulou) sací ventily max. 0,10 mm tzv. "na fest" a výfukové 0,15 mm "na volno".

Autor:  colt [ 06 prosinec 2004 19:57 ]
Předmět příspěvku:  nechyta

Tak jooo ale trohu sem spomynal a vspomel jsem sy ze sme to pred pul rokem delaly proto ze jsemy to potkalo tak se to serizovalo a uz tenkrad to blblo myslym ale nejsem si jist skusim to teda seridit a pak teda budu skouset dal..

Autor:  Mitsi [ 07 prosinec 2004 14:25 ]
Předmět příspěvku: 

Jestlize "se to potkalo" a Ty si na takovouto "drobnost" (kterou ja povazuji za "totalku" motoru) vzpomenes az nyni (tim jsi mel totiz zacit), pak je Tve auto uplny chudak (kdyz jsi to nechal dospet az do stavu, kdy "se to potkalo"), na 99% nedostava zadnou udrzbu, muze na nem tudiz byt vadne cokoli a ja se uz radeji k tomu nebudu vubec vyjadrovat!

Autor:  colt.. [ 07 prosinec 2004 16:51 ]
Předmět příspěvku:  nechyta

Ale ne jsou to tak dva mesice porucha svitila a jel jsem ke znamemu automechanikovy aby se na to podival a pri ceste me zaclo neco cvakat nevedel jsem a jel jsem dal a za 2km najednou rana a chciplo to tak jsem vylyt ven a koukam a prisel jsem na to ze ´jsem mel a to nevym jak povoleny klinovy kolo na klykovce a to vylitlo a potkalo se to tak sem to vsechno dal znamymu udelal seridil ale ta porucha svitila dale ....

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/