mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 30 říjen 2020 09:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 září 2006 17:13 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Vazeni,

zacinam litovat, ze jsem sel do Mitsubishi a nezustal u opravdovoveho auta Subaru...vcera jsem se vystridal s kolegou na dalnici v Nemecku a on nez si zvyknul, tak dvakrat pri prerazeni skrknul s prevodovkou....no a ted chyta trojka pres synchrony, a to i pri volnobehu, proste tam bez skrknuti nejde dat. Jedna se jen o tu trojku...jsem z toho uplne nemocny...bude nasledovat reklamace u dealera, nejdrive jeho vytacky, pak vymena oleje, pak schozeni a hledani problemu, mudrovani, kilometry a ztrata casu a penez. Uvazuji, ze bych tam nechal rovnou dat ten sestikvalt, ach jo. Mate s tim nekdo zkusenosti? Jaky olej se tam ma dat? Ten 75W-85W? Ja mam k dispozici Valvoline 75W-90 full syntetic. kolik je tam litru? Nejdriv bych se na to podival sam, dealer neumi nic vic, bude psat dopis dovozci, ten rekne ze nechce platit zdarma vymenu (urcite pres 5000Euro...) atd...atd...fakt jsem nemocny, auto mi slapalo doposavad jak svycarske hodinky... :roll: ale ted se fakt sere, prasklo mi sedadlo Recaro, nejde sklapet jeden svetlomet, spatne funguje dalkove ovladani, v pravych zadnich dveri praskla pruzinka a nedovira klika, urval se predni katalyzator, ted zase sviti kontrolka Check Engine, pri brzdeni neco klika v predni naprave...to snad neni mozny,! U Subaru se do nej jen lil benzin a 300.000km slapal a jezdil jak urvany z retezu a to jsem mu pekne slapal na krk a vubec ho nesetril.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  


 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 září 2006 00:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
nemůžu si pomoct, ale převodovky mitsubishi jsou prostě průser.....

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 září 2006 08:35 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2917
Bydliště: Praha
Jestliže se potíže s řazením projevují tak, jak píšeš a začaly od momentu dle Tvého popisu, pak se jedná o nevratné poškození, které výměnou oleje rozhodně nevyřešíš.
To ostatní nemohu dost dobře komentovat, neboť Lancera EVO nevlastním (což mne samozřejmě mrzí), ale kromě problémů s výkonem u motoru 2,4 GDI a až příliš často se kroutícími předními brzd. kotouči (u všech)jsem s vozy Mitsubishi v podstatě žádné trable neměl - tedy pokud nešlo o nekompetentní zásah značkového servisu, na kteréžto konto bych připsal naprostou většinu potíží.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: prevodovka
PříspěvekNapsal: 29 září 2006 09:07 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Dekuji vam za odpovedi.

Je mi jasne, ze zadny zazracny olej nepomuze poskozenemu synchronu a ze prevodovka musi ven a rozpulit. Mam ale vazne obavy, ze to maly lokalni dealer zvladne. Je to 4x4, je tam plno elektroniky, vsechno je nadupane tak, ze tam nestrcite ani sroubovak. Navic mi bude nadavat, ze tam mam plyn, nebude to chtit udelat vramci zaruky, i kdyz auto ma ani ne 47.000km a do 100.000km je teoreticky zaruka...
Ach jo, jsem fakt rozladen, navic ma jak jsem popisoval vice problemu, ale jsou to vicemene detaily, ale stejne je kvalita pomerne mizerna, staci se podivat na gumy u dveri, slicovani pristrojove desky, ruzne vrzani...jinak extremne tuhe karoserie.
No, budu vas informovat, zatim jezdi 1-2 a 4-5...bez trojky


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: zoufale prevodovky
PříspěvekNapsal: 29 září 2006 14:49 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Vazeni (hlavne Mitsi),

zkusim nejdrive prece jenom vymenit ten olej, rano totiz, kdyz je prevodovka studena, tak jde ta proklata trojka radit bez skripani synchronu, sehnal jsem si 4l Valvolinu 75W-90, lil jsem ho uz do Subaru AWD a byl jsem velmi spokojen, ma daleko vetsi radici feeling, je dost husty, plna syntetika. Do neho jsem daval jeste grafitovou prisadu MARLY a pak to byla bomba. Zkusim to do Lanceru, rekl bych, ze pokazit nic nemuzu. Pod autem jsem nasel vypustni sroub prevodovky a centralniho diferencialu AWD. Zda se mi, ze jsou to dve uplne ruzne skrine, olejove nepropojene. Nemuzu ale najit nalevaci sroub prevodovky. Nevite kde je? Neni nahodou nekde nahore, pod akumlatorem, nebo vzduchovym filtrem? Nechci do toho hned zatahovat dealera, za nim pujdu, az kdyz pujde fakt do tuheho.
A kolik oleje se do Lanceru 4WD vlastne vejde? A jak casto predepisuje vyrobce vymeny? A co presne predepisuje?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 září 2006 16:21 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2917
Bydliště: Praha
Lancera EVO sice nemám, ale jelikož má údajně stejnou převodovku (tedy bez toho AWD diferáku) jako moje auto, tak sdělím alespoň toto:

- skříň by měla být společná/se společnou olejovou náplní a dva šrouby jsou tam jednoduše proto, aby to šlo všechno vypustit;
- nalévací zátka/šroub je zpředu zhruba v 1/3 až 1/2 výše skříně;
- do FWD se vejde 2,2 l oleje, u AWD se se Ti podívám až doma do "chytré knížky" (tedy pokud to tam píšou);
- předpis zní 75W-85W min. GL-4 v hypoidním provedení, což je u Tvého vozu důležité, neboť Ty tam opravdu alespoň jedno hypoidní soukolí máš (na rozdíl ode mne);
- rozhodně nedoporučuji 75W-90, a to právě kvůli přílišné hustotě (nějak nemám čas popisovat vše to, co jsem již na tomto fóru k problematice olejů do převodovek od MMC a obecně k zacházení s nimi napsal - prosím proto, abys pohledal v archivu mezi mými staršími příspěvky).

Tak hodně zdaru!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 září 2006 10:58 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2917
Bydliště: Praha
Tak pro 4x4 je psáno 2,3 litru GL-4 (o GL-5 ani slovo). Navíc jsem neobjevil žádné údaje ohledně zadního diferáku, tak jsem opravdu na vážkách, zda to má vpředu společnou skříň s mezinápravovým...???

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 září 2006 21:58 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Vazeni,


nasel jsem sroub a olej GL-4 pro francouzke vozy zn.Total 75W-80.
Mezinapravovy ACD diferencial je sprazen s prevodovkou a zadni diferencial je specialni Super-AYC (Active Yaw Control), ktery ma svou nadobku a cerpadlo, plno cidel a olej nejde vymenit prostym vypustenim a napustenim, okruh se musi odvzdusnit pomoci specielniho diagnostickeho pristroje atd...
Takze aspon ten olej v prevodovce vymenim a uvidim, ale nedelam si iluze, ze to pomuze. Mam strach z uplatneni reklamace, auto je dovezeno z Belgie, mam tam sekvencni vstrikovani plynu, vyhozene katy a jen prvni oficialni garancku, vsechno dalsi jsem si delal sam...pocitam, ze dealer me posle na parek, nebo mi sdeli nezaplatitelnou palku...no v nejhorsim vyhodim prevodovku sam, dam si tam hned i lehci setrvacnik a poradnou karbonovou spojku a rozpulim prevodovku, ono vymenit synchron ... no neni to poprve, co to delam s pomoci sikovneho mechanika, ktery umi vymezit vule a ma naradi na vyrazeni ruznych klinku, cepu a stahovani kolecek ze stromecku....clovek se toho jen nesmi bat.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říjen 2006 12:35 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2917
Bydliště: Praha
Klidne bych ten Total pouzil.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: vymena oleje
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2006 21:18 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
No, takze jsem dneska behem asi hodinky vymenil ten olej v me almare...
Neresi to samozrejme nic, trojka porad skrka, mozna trosku mene, ale jezdit se na ni stejne neda.
Vymene predchazela poradna priprava, pro vasi informaci oba vypustni srouby jsou klic c.24 a nalevni je c.17, staci na ne obycejna racna z Gola klicu, ani jsem nemusel shazovat plast pod motorem, ale stejne musi clovek ruce jako zlodej, pristup je tam jak k penezum...
Taky jsem si musel vyrobit ze stareho 12V motorku z ostrikovace a hadicek elektrickou pumpicku, kterou jsem pak 2.3l oleje (jak spravne vydedukoval Mitsi z chytrych knih :idea: -jeste jednou diky) nastrikal do nalevniho otvoru.
Protoze baleni bylo po 2 litrech a nechtelo se mi pro 0.3l vyhazovat penize za celou dvoulitrovku, dokoupil jsem 0.3l additivu Bardhal pro manualni prevodovky. je to v podstate taky jen nejaky lepsi olej, je svetly, ne jako Marly, ktere je cerne (grafitove) a olej zamaze, protoze kdyz budu prece jen nekdy resit reklamaci, aspon dealer neuvidi, ze jsem s tim caroval sam...
No a olej co vytekl z me almary byl az cernozeleny, vubec se mi nelibil ,ale smrdel normalne prevodovacky. Na vypustnim sroubu byl magnet a ten byl taky prekne obalen jemnymi triskami...dalo by se rici, ze byl skoro chlupaty...

Razeni jde tedy po vymene lepe a tiseji (drive i trosku cvakalo v jednicce a dvojce), ale tu trojku to bohuzel pro me nevyresilo, jak uz jsem psal vyse...
No, abych pravdu rekl, schanim si sestikvaltovou prevodovku a nejakou poradnou dvojitou spojku a lehky setrvacnik, kdyz uz tak uz...no a tu moji almaru si opravim do zasoby a necham i z originalni spojkou...
Akorat nevim, kde na to vezmu, az to nekde najdu...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2006 11:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
cca jednou do roka k nám jezdí človíček co staví sekvenční převodovky. Má kontakty na lidi co dělají sportovní převodovky a speciálně pro EVO. Takže až zase přijede skusim ho o ty kontakty stáhnout

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: peripetie
PříspěvekNapsal: 05 říjen 2006 15:40 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Ach jo, moje peripetie pokracuji...byl jsem u dealera Mitsubishi abych reklamoval prevodovku a praskle sedadlo Recaro...nekolik mechaniku se pretlacovalo, aby udelali jizdi zkousku...turbo piskalo, Lancer akceleroval jak na rychlostni zkouzce...verdikt: " Nooo pane, to je jasne ta almara je out, a to sedadlo taky, to jsme jeste nevideli..."na muj skromny dotaz kolik uz prodali Ev rekli ze jeste zadne, to pry jen v Praze...
Nakonec volali gen.dovozci, ten rekl, ze mi tu almaru zaplati, i to sedadlo...predcasne jsem zajasal se slzami v ocich...pak ale meli poradu v kancelari sefa, nakonec ke me prisel ten nejodvaznejsi a rekl: "Zmena programu...my pro vas nemuzeme nic udelat, za mesic nam konci licence na Mitsubishi (delaji jeste Chrysler/Jeep/Dodge) a tak vas posleme k jinemu dealerovi...
Tak mi to predednali, ja tam taky volal, hledaji pry volne misto, potrebuji nejmene 3 dny (na periodickou prohlidku a vymeny oleje, filtru...) no a na vymenu prevodovky a opravu Recara. Tak uvidim, zatim jsem skeptik a fyzicky me to dost bere, jsem na to auto fakt nejak fixovan, mam ho proste rad i kdyz je to Mitsubishi... :roll:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: prevodovka
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2006 13:54 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
:roll: Vazeni :P

s prominutim jsem se nasral na ceske dealery Mitsubishi, jsou to ignoranti a neznalkove...

Musel jsem odjet sluzebne do Belgie, tak jsem si rekl, ze to zkusim jen tak z prdele az budu na miste a svete div se: u dealera, kde jsem auto v prosinci 2005 koupil (po jizdnim testu): "Ano pane, samozrejme pane, nezlobte se prosim na Mitsubishi, chapeme vase zklamani, jedna se o vadu u vyrobce, ktera byla sestikvaltem odstranena) hned volali dovozci, ten rekl, ze jednu petistupnovou prevodovku ma v Belgii skladem a ze me ji samozrejme zdarma vymeni a prodlouzi mi zaruku a samozrejme mi opravi i to sedadlo Recaro (vymeni zdarma praskly dil), mam prece evropskou zaruku 3 roky do 100.000km...a vyplnenou servisni knizku...

Jediny problem: volny termin maji az od 16/10, chteji si auto nechat 2 dny, zaroven udelaji i garancni prohlidku a vymeny naplni (kterou samozrejme musim zaplatit).

No, nerekl jsem ne, auto jim necham v Belgii, vratim se nejakou nizkonakladovou linkou, koupim si letenku do Prahy a do Bruselu tam i zpet a je po ptakach.
No, jeste jsem nevyhral, ale mam velkou nadeji, vyhra to bude az bude prevodovka zase normalne radit. :wink:
Ale koncence se citim jako evropsky zakaznik, kde si me vazi, ne jako jen menecenny idiot-dojna krava, berou me vazne, s autem zachazeji jako profesionalove, ne jak ti tri magori mechanici, co se chteli jen svest v Evu a vyzkouset jak akceleruje, protoze jinak tak akorat meni oleje v Coltech 1.1... :idea: (musim samozrejme rici, ze s nimi mluvim plynule francouzky, coz jeste zvysuje muj rating :lol: )


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říjen 2006 07:34 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2917
Bydliště: Praha
A tak upřímně gratuluji! Já tolik štěstí neměl (všechny své Myšáky jsem kupoval v zahraničí, kde jsem dlouhodobě pobýval), třebaže se jednalo o z hlediska vztahu k zákazníkům "kulturní země": ve Švýcarsku jsem se rozešel se "svou hlavní garáží" ve zlém, dokonce za cenu ztráty záruky, abych nakonec (už s vozy koupenými u nich) spokojeně zakotvil v malém rodinném podniku desítky km daleko od bydliště, a to jen díky tipu jednoho dealera Forda (!); v Rakousku jsem absolvoval dva roky bojů opět s "hlavní garáží", načež jsem se přes šéftechnika u Denzela pro značku Mitsubishi dostal k bývalému automobilovému závodníkovi, který řešil problematické případy (aut i zákazníků :wink: ) pro celou střední Evropu...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říjen 2006 09:54 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Vsak ja taky jeste nejasam, auto je v Belgii a ceka na to pondeli 16/10, mam ho u znameho, ktery jej tam zaveze a pak se uvidi. Nevylucuji jeste obstrukce a problemy...
Otevru si sampanske, az tam ta nova almara opravdu bude a bude dobre radit.

Pak mam jeste dalsi problemy, ktere bych chtel v ramci garance resit: praskle Recaro (to mi slibili), nesklapi PP svetlomet (asi rovnou odesel jeho motor, protoze pojistky jsou o.k., kontakty take), v PZ dverich mi dcerka asi zlomila pruzinku otevirani, protoze nekdy se nezavrou, nekdy neotevrou, je to docela nebezpecne, nechce se mi shazovat tapecirunk a znicit vsechny ty klipy...
Jsou to podivne vady u noveho, ze?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz