mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 říjen 2020 12:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říjen 2006 10:30 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2917
Bydliště: Praha
Holt už nic není jak bejvalo! První nové Mitsubishi jsem koupil v r. 1992. A od té doby už to šlo jenom "dole kopcom"...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  


 Předmět příspěvku: zaruka
PříspěvekNapsal: 15 říjen 2006 15:32 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
tak zitra jdem naostro na tu prevodovku a jine vecicky, ktere chceme nechat opravit v ramci evropske zaruky Mitsubishi. Ja osobne z toho mam fakt strach, v aute je plyn, nejsou tam katy...mam tam ruzne modifikace, uvidim, co reknou...drzte mi prisim palce...

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: prevodovka
PříspěvekNapsal: 16 říjen 2006 14:00 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Tak si pry belgicani auto prevzali, nova prevodovka pry byla uz v dilne u zvedaku, pry ze na to hned najedou...tak uvidim, a modlim se, aby nemeli nejake komplikace a nerekli, ze to nakonec neudelaji, treba kvuli plynu, nebo necemu jinemu, nebo nechteli nejakou velkou participaci ohledne financi...
Taky opravi to Recaro a to sklapeni svetel, tak uvidim, mam si pro nej priletet ve ctvrtek, budou vymeneny vsechny naplne (i v diferacich), filtry, svicky, zkontrolovano OBDII apod. Asi se prohnu, ale me jde hlavne jen o tu almaru, vsechno ostatni si umim udelat sam a levneji, ale co nadelam.

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říjen 2006 16:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
jo EVO je EVO :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: prevodovka
PříspěvekNapsal: 21 říjen 2006 09:46 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Takze k vyvoji situace.... :?:
Dealer mi volal a hlasil v patek, ze auto bude hotove vecer, ale ze jsou v sobotu zavreni, abych jeste neprilitaval, at pry prijedu v pondeli.
Rikal, ze to delali dlouho, protoze to bylo slozite, delali to poprve a hodne se pry nahledali, nicmene vymenili prevodovku za novou, spojku, opravili sedadlo (vymena operadla Recaro), opravili to sklapeni vymenou motorku ve svetle. Pak oleje, filtry, OBD, svicky atd...
Nerekli mi jeste cenu, ale asi se prohnu, pocitam tak pro sebe kolem 750EURo. :roll:
Napisu vice tedy v pondeli az si auto prevezmu, jestli do toho teda zase neskoci...
Ale pokud je to tak jak rikali, melo by byt vsechno o.k., ale uverim, az uvidim... :idea:

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: zaruka Mitsu
PříspěvekNapsal: 23 říjen 2006 10:37 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Takze panove,

rano jsem si vyzvedl moje EVO u dealera v belgickem Namuru, ted jedu domu. Auto jede sqvele prevodovka radi na milimetry prasne a neskrka.
Spojka je taky nova, zn.Greddy, priplatil jsem si za sportovni a zesilenou. Jde trosku tezceji (pedal ma vetsi odpor), ale rychlosti tam skacou jako ve WRC... :roll:
Udelali tohle:

1) Vymena oleje v motoru 0W-40, filtr, diagnostika OBD, svicky DENSO Iridium (za ty jsem priplatil)
2) Vymena prevodovky, novy originalni olej (Mitsiho sen) 75W-85W, videl jsem plechovku, byly na tom nejake japonske klikyhaky, vse v zaruce
3) vymena oleje ve vsech diferencialech: stredni ACD a zadni Super AYC placeno mnou
4) vymena pyloveho filtru, kontrola a vycisteni vyparniku klimy, placeno mnou
5) oprava sedadla Recaro (je ted vyrazne tuzsi) a perfektne drzi (opraveno v zaruce).
6) oprava sklapeni PP svetla - vymena motoru (v zaruce).

Celkem asi 1000EUR vcetne 21% DPH, ktrou snad nekdy dostanu zpatky.

Dalsi dojmy a fotky pozdeji. Ale zadne reci, jako v Cesku, profesionalni pristup k zakaznikum.

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Naposledy upravil EvoMan dne 24 říjen 2006 11:55, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 říjen 2006 15:58 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2917
Bydliště: Praha
Tak to upřímně gratuluji! A už to nikdy nepůjčuj nikomu, kdo vůbec netuší, jak zacházet s převodovkou od MMC!!!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: MMC
PříspěvekNapsal: 23 říjen 2006 17:29 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Ano Mitsi, uz jsem si vzal pouceni, vlastni zena a auto se nepujcuje!

Vyplyva z toho jeste i dalsi pouceni: neni dealer jako dealer, Mitsubishi by melo udelat poradne audity u dealeru v Cechach a hodne bych jim rovnou sebral licenci, at jdou treba prodavat do AAA, na to budou dobri... :idea:

Jinak me dojmy: drive jsem si stezoval na hlucny system pohonu 4x4, ted uz neni nic slyset...znamena to, ze moje stara prevodovka byla hlucna od novoty a mela asi problem s lozisky...ne jen se synchrony!

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 listopad 2006 10:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
tak čtu o tý grafitový přísadě MARLY. Možná o ní začínám taky uvažovat. Dost mizerně mě to řadí 2 a 3jku. Po všech peripetiích s olejema jsem nakonec zůstal u hydraulického oleje. Jen už vím že to je SHELL a je to nějaký spešl co táta používá v práci do aut. S ním to řadí prozatím nejlíp.
Kde jsi tu přísadu a za kolik sehnal?

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: prisady
PříspěvekNapsal: 05 listopad 2006 13:34 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Ja pouzival do prevodovky a diferencialu u mych aut (hlavne ale mluvim o byvale Impreze) vzdy 2 prisady podle me nalady: Bardhal nebo Marly

Marly je cerne, grafitove, Bardhall ma barvu oleje a necerni jej. Marly je ale daleko lepsi, tlumi hluk, proklate zlepsuje razeni i za -20°C, ale olej je po vypusteni cerny jak boty.

Bardahl po naliti do me minule poskozene prevodovky u Mitsu zklidnil loziska a razeni, uz pri nizkych rychlostech neslo vubec pres zuby ani u studeneho motoru, ale pri zahratem to zase delalo, no ale mechanicke poskozeni zadna zazracna vodicka nepomuze.

Byt tebou, tak tam naliju ten olej, co jsem nasel (Total 75W-80 do francouzkych vozu a Marly) a bude po problemech, pokud tedy nemas uz synchrony uplne sjete...cela "oprava" te vyjde na 1000Kc (olej + aditiv), no a pak lehnout pod auto, elektricke cerpadelko (z ostrikovace, gola klic na vypustni srou a nalevni sroub a 20 min prace. nebo s tim zajed nekde do servisu, kde maji normalni zvedak. No a kdyz to nepomuze, tak druhou prevodovku, ale nevim jak si zjistis, ze ta ze srotaku je lepsi nez ta tvoje...nebo ji otevrit a preventivne zgeneralkovat (loziska, synchrony, axialni krouzky, tesneni, gufera apod), ale to musi delat nekdo, kdo to nedela poprve...

A pak je Marly, coz je spickova belgicka firma, odkaz: http://www.marly.com na aditiv do almar je tento odkaz, prehod si to ale treba na anglictinu:

http://www.marly.com/catalogue/products ... ductId=122

Ja to vzdy kupoval v Belgii, nebo ve Francii v Carrefouru, nebo Auto5, Feux verts apod. Stoji to tak 10EUR, jednu lahvicku 250ml jsem pak nalil do diferaku a jednu do prevodovky a bylo po problemech. U Subarka mi diferak pred nalitim pekne hucel (270.000km...) a pak byl tichy zas jak novy. urcite se to da sehnat i nas, ale nevim kde.

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz