mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

treti (a zatim nejvaznejsi) problem s Evem V///
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=49&t=324
Stránka 2 z 2

Autor:  Mitsi [ 09 říjen 2006 10:30 ]
Předmět příspěvku: 

Holt už nic není jak bejvalo! První nové Mitsubishi jsem koupil v r. 1992. A od té doby už to šlo jenom "dole kopcom"...

Autor:  EvoMan [ 15 říjen 2006 15:32 ]
Předmět příspěvku:  zaruka

tak zitra jdem naostro na tu prevodovku a jine vecicky, ktere chceme nechat opravit v ramci evropske zaruky Mitsubishi. Ja osobne z toho mam fakt strach, v aute je plyn, nejsou tam katy...mam tam ruzne modifikace, uvidim, co reknou...drzte mi prisim palce...

Autor:  EvoMan [ 16 říjen 2006 14:00 ]
Předmět příspěvku:  prevodovka

Tak si pry belgicani auto prevzali, nova prevodovka pry byla uz v dilne u zvedaku, pry ze na to hned najedou...tak uvidim, a modlim se, aby nemeli nejake komplikace a nerekli, ze to nakonec neudelaji, treba kvuli plynu, nebo necemu jinemu, nebo nechteli nejakou velkou participaci ohledne financi...
Taky opravi to Recaro a to sklapeni svetel, tak uvidim, mam si pro nej priletet ve ctvrtek, budou vymeneny vsechny naplne (i v diferacich), filtry, svicky, zkontrolovano OBDII apod. Asi se prohnu, ale me jde hlavne jen o tu almaru, vsechno ostatni si umim udelat sam a levneji, ale co nadelam.

Autor:  Placenta [ 16 říjen 2006 16:33 ]
Předmět příspěvku: 

jo EVO je EVO :D

Autor:  EvoMan [ 21 říjen 2006 09:46 ]
Předmět příspěvku:  prevodovka

Takze k vyvoji situace.... :?:
Dealer mi volal a hlasil v patek, ze auto bude hotove vecer, ale ze jsou v sobotu zavreni, abych jeste neprilitaval, at pry prijedu v pondeli.
Rikal, ze to delali dlouho, protoze to bylo slozite, delali to poprve a hodne se pry nahledali, nicmene vymenili prevodovku za novou, spojku, opravili sedadlo (vymena operadla Recaro), opravili to sklapeni vymenou motorku ve svetle. Pak oleje, filtry, OBD, svicky atd...
Nerekli mi jeste cenu, ale asi se prohnu, pocitam tak pro sebe kolem 750EURo. :roll:
Napisu vice tedy v pondeli az si auto prevezmu, jestli do toho teda zase neskoci...
Ale pokud je to tak jak rikali, melo by byt vsechno o.k., ale uverim, az uvidim... :idea:

Autor:  EvoMan [ 23 říjen 2006 10:37 ]
Předmět příspěvku:  zaruka Mitsu

Takze panove,

rano jsem si vyzvedl moje EVO u dealera v belgickem Namuru, ted jedu domu. Auto jede sqvele prevodovka radi na milimetry prasne a neskrka.
Spojka je taky nova, zn.Greddy, priplatil jsem si za sportovni a zesilenou. Jde trosku tezceji (pedal ma vetsi odpor), ale rychlosti tam skacou jako ve WRC... :roll:
Udelali tohle:

1) Vymena oleje v motoru 0W-40, filtr, diagnostika OBD, svicky DENSO Iridium (za ty jsem priplatil)
2) Vymena prevodovky, novy originalni olej (Mitsiho sen) 75W-85W, videl jsem plechovku, byly na tom nejake japonske klikyhaky, vse v zaruce
3) vymena oleje ve vsech diferencialech: stredni ACD a zadni Super AYC placeno mnou
4) vymena pyloveho filtru, kontrola a vycisteni vyparniku klimy, placeno mnou
5) oprava sedadla Recaro (je ted vyrazne tuzsi) a perfektne drzi (opraveno v zaruce).
6) oprava sklapeni PP svetla - vymena motoru (v zaruce).

Celkem asi 1000EUR vcetne 21% DPH, ktrou snad nekdy dostanu zpatky.

Dalsi dojmy a fotky pozdeji. Ale zadne reci, jako v Cesku, profesionalni pristup k zakaznikum.

Autor:  Mitsi [ 23 říjen 2006 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to upřímně gratuluji! A už to nikdy nepůjčuj nikomu, kdo vůbec netuší, jak zacházet s převodovkou od MMC!!!

Autor:  EvoMan [ 23 říjen 2006 17:29 ]
Předmět příspěvku:  MMC

Ano Mitsi, uz jsem si vzal pouceni, vlastni zena a auto se nepujcuje!

Vyplyva z toho jeste i dalsi pouceni: neni dealer jako dealer, Mitsubishi by melo udelat poradne audity u dealeru v Cechach a hodne bych jim rovnou sebral licenci, at jdou treba prodavat do AAA, na to budou dobri... :idea:

Jinak me dojmy: drive jsem si stezoval na hlucny system pohonu 4x4, ted uz neni nic slyset...znamena to, ze moje stara prevodovka byla hlucna od novoty a mela asi problem s lozisky...ne jen se synchrony!

Autor:  Begy [ 02 listopad 2006 10:50 ]
Předmět příspěvku: 

tak čtu o tý grafitový přísadě MARLY. Možná o ní začínám taky uvažovat. Dost mizerně mě to řadí 2 a 3jku. Po všech peripetiích s olejema jsem nakonec zůstal u hydraulického oleje. Jen už vím že to je SHELL a je to nějaký spešl co táta používá v práci do aut. S ním to řadí prozatím nejlíp.
Kde jsi tu přísadu a za kolik sehnal?

Autor:  EvoMan [ 05 listopad 2006 13:34 ]
Předmět příspěvku:  prisady

Ja pouzival do prevodovky a diferencialu u mych aut (hlavne ale mluvim o byvale Impreze) vzdy 2 prisady podle me nalady: Bardhal nebo Marly

Marly je cerne, grafitove, Bardhall ma barvu oleje a necerni jej. Marly je ale daleko lepsi, tlumi hluk, proklate zlepsuje razeni i za -20°C, ale olej je po vypusteni cerny jak boty.

Bardahl po naliti do me minule poskozene prevodovky u Mitsu zklidnil loziska a razeni, uz pri nizkych rychlostech neslo vubec pres zuby ani u studeneho motoru, ale pri zahratem to zase delalo, no ale mechanicke poskozeni zadna zazracna vodicka nepomuze.

Byt tebou, tak tam naliju ten olej, co jsem nasel (Total 75W-80 do francouzkych vozu a Marly) a bude po problemech, pokud tedy nemas uz synchrony uplne sjete...cela "oprava" te vyjde na 1000Kc (olej + aditiv), no a pak lehnout pod auto, elektricke cerpadelko (z ostrikovace, gola klic na vypustni srou a nalevni sroub a 20 min prace. nebo s tim zajed nekde do servisu, kde maji normalni zvedak. No a kdyz to nepomuze, tak druhou prevodovku, ale nevim jak si zjistis, ze ta ze srotaku je lepsi nez ta tvoje...nebo ji otevrit a preventivne zgeneralkovat (loziska, synchrony, axialni krouzky, tesneni, gufera apod), ale to musi delat nekdo, kdo to nedela poprve...

A pak je Marly, coz je spickova belgicka firma, odkaz: http://www.marly.com na aditiv do almar je tento odkaz, prehod si to ale treba na anglictinu:

http://www.marly.com/catalogue/products ... ductId=122

Ja to vzdy kupoval v Belgii, nebo ve Francii v Carrefouru, nebo Auto5, Feux verts apod. Stoji to tak 10EUR, jednu lahvicku 250ml jsem pak nalil do diferaku a jednu do prevodovky a bylo po problemech. U Subarka mi diferak pred nalitim pekne hucel (270.000km...) a pak byl tichy zas jak novy. urcite se to da sehnat i nas, ale nevim kde.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/