mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 20:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nestartuje
PříspěvekNapsal: 29 listopad 2004 20:06 
Prosim poradte Mam problem se svym coltem 88r.v 1,5glxi kdyz rano pridu ke studenymu motoru tak my to na poprvy chytne ale za 5sekund to zdechne a pak to nejde treba az na 10 a sviti purucha prosim poredte mockrad diky :cry:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 prosinec 2004 11:37 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
A kdy jsi naposledy seřizoval ventilovou vůli? Má se to totiž dělat každých 15 tis. km, ale téměř nikdo to nikdy nedělá. S největší pravděpodobností se jedná o ztrátu komprese ve válcích v důsledku absence ventilové vůle v souvislosti s poklesem vnějších teplot.
PS: Pokud "za tepla" (po ohřátí na provozní teplotu) jede normálně, je to téměř na 100% právě tohle.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: nechyta
PříspěvekNapsal: 03 prosinec 2004 08:44 
Tak to muzu skusit ale nejde my do hlavy ta porucha ze furt sviti..a rano kdyz prisu tak my to chytne ale tak za 5sekund to zdechne a pak uz to de spatne...


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: nechyta
PříspěvekNapsal: 03 prosinec 2004 08:45 
Tak to muzu skusit ale nejde my do hlavy ta porucha ze furt sviti..a rano kdyz prisu tak my to chytne ale tak za 5sekund to zdechne a pak uz to de spatne...


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 prosinec 2004 10:43 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ale samozřejmě, že svítí! Musí totiž svítit, jelikož motor vůbec nespaluje tak, jak má, a ŘJ na to reaguje přesně tímto způsobem. Pokud se tak děje již delší dobu, s největší pravděpodobností máš už pryč katalyzátor!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: porucha
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2004 17:56 
Abych to upresnil pridu chytne my to slapnu na plyn dostanu to 2000otacek a nejednou to klesna a muzu slapat jak chci chcipne to pak jenom tocim bez znamky naky snahy a pak to treba chytne az na po10


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 prosinec 2004 10:09 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To je pořád o tomtéž! Už jsi zkontroloval vůli ventilů? Dokud to totiž neuděláš, nemá smysl řešit něco dalšího.
PS: A stále jsi mi nesdělil, jak se to chová za tepla (po ohřátí na provozní teplotu)...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: nechyta
PříspěvekNapsal: 06 prosinec 2004 15:41 
Kdyz je to teply tak to chyta bezvadne ale sviti furt ta porucha ale jede to i dobre..a je mozny ze by to delalo neco jinyho


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: nechyta
PříspěvekNapsal: 06 prosinec 2004 15:42 
Kdyz je to teply tak to chyta bezvadne ale sviti furt ta porucha ale jede to i dobre..a je mozny ze by to delalo neco jinyho


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 prosinec 2004 16:32 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To "nesvítí porucha", ale ŘJ hlásí, že má v paměti chybové hlášení. Kromě toho samozřejmě jede v nouzovém režimu, takže dost pochybuji o tom, že "to jede i dobře". Znovu opakuji: zkontroluj vůli ventilů! Pokud by byla v pořádku, budeme se event. zabývat dalšími možnostmi, ale ta vůle je v daném případě zcela prvořadá (dle příznaků potíží).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: nechyta
PříspěvekNapsal: 06 prosinec 2004 16:47 
jak mam chapat tajto co je na vyku neumym anglicky a radsi se chci ujistit..in-0,15mm-006-
ex nebo co je to druhy0,25mm -010-


nejsem si jist jestli in jsou spalovaci nebo jestli je to obracene


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 prosinec 2004 17:31 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jo, to jsou hodnoty vůlí pro sací (menší) a pro výfukové (větší) ventily při 20 st. C. Jenže následně výrobce změnil předpis (snížil oba údaje), navíc při dnešních teplotách kolem nuly jsou ony vůle ještě menší. Takže po všech zkušenostech bych Ti doporučil (pokud to budeš seřizovat venku při teplotách těsně nad nulou) sací ventily max. 0,10 mm tzv. "na fest" a výfukové 0,15 mm "na volno".

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: nechyta
PříspěvekNapsal: 06 prosinec 2004 19:57 
Tak jooo ale trohu sem spomynal a vspomel jsem sy ze sme to pred pul rokem delaly proto ze jsemy to potkalo tak se to serizovalo a uz tenkrad to blblo myslym ale nejsem si jist skusim to teda seridit a pak teda budu skouset dal..


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 prosinec 2004 14:25 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jestlize "se to potkalo" a Ty si na takovouto "drobnost" (kterou ja povazuji za "totalku" motoru) vzpomenes az nyni (tim jsi mel totiz zacit), pak je Tve auto uplny chudak (kdyz jsi to nechal dospet az do stavu, kdy "se to potkalo"), na 99% nedostava zadnou udrzbu, muze na nem tudiz byt vadne cokoli a ja se uz radeji k tomu nebudu vubec vyjadrovat!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: nechyta
PříspěvekNapsal: 07 prosinec 2004 16:51 
Ale ne jsou to tak dva mesice porucha svitila a jel jsem ke znamemu automechanikovy aby se na to podival a pri ceste me zaclo neco cvakat nevedel jsem a jel jsem dal a za 2km najednou rana a chciplo to tak jsem vylyt ven a koukam a prisel jsem na to ze ´jsem mel a to nevym jak povoleny klinovy kolo na klykovce a to vylitlo a potkalo se to tak sem to vsechno dal znamymu udelal seridil ale ta porucha svitila dale ....


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz