mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

STARTOVÁNÍ AŽ PO 15 MINUTÁCH!!!!!!!ČÍM TO JE???
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=49&t=399
Stránka 2 z 3

Autor:  Begy [ 22 únor 2007 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

který z těchle dvou

Přílohy:
1172168203_04e12fb7644b49baa5dc1dca82898e08.jpg
1172168203_04e12fb7644b49baa5dc1dca82898e08.jpg [ 66.98 KiB | Zobrazeno 11907 krát ]

Autor:  jojobob [ 22 únor 2007 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

ten vpravo OBD 1

Autor:  Begy [ 22 únor 2007 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

to je mě nějaký divný, že by auto z roku 1996 mělo OBDI, skusim se zeptat Draka dnes na školičce.

Autor:  jojobob [ 22 únor 2007 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

ok,děkuji Ti,vzal jsem si techničák a jestli to nějak pomůže,tak auto je dovezeno24.4.2003 z německa,v techničáku je první registrace vozidla 22.11.1995 a vin je JMBSNN11WNZ000764,motor 4G93,ještě jednou díky...Tom

Autor:  xor [ 22 únor 2007 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

jojobob píše:
ok,děkuji Ti,vzal jsem si techničák a jestli to nějak pomůže,tak auto je dovezeno24.4.2003 z německa,v techničáku je první registrace vozidla 22.11.1995 a vin je JMBSNN11WNZ000764,motor 4G93,ještě jednou díky...Tom

To je nejaky divny, podivej se na http://www.galantweb.com/index.php?ind= ... ew&iden=30

Na desaty pozici, kde je ve VIN zakodovany rocnik je N, coz odpovida roku 1992.

Na 7 a 8 pozici, kde je zakodovan motor je cislo 11, coz odpovida 4G32. Takze asi mas auto, ktery nekde stalo a dali ho do provozu pozdeji nebo je to nejaka skladacka/prevod. Jestli je to bouracka, tak to muze byt cokoliv v elektrice, jinak bych kouknul alespon na kondenzatory v ECU.

PS: 4G32 je 1.6 :(
To bych asi v tom autobazaru byl hodne zlej..

Autor:  Begy [ 22 únor 2007 23:40 ]
Předmět příspěvku: 

ve Space Runnerech se nevyznám, ale pokud je to opravdu z roku 1996 tak musíš mít OBDII. (je to stejný motor co se dával do galantů)
skus odpojit třeba váhu vzduchu jestli ti jednotka vybliká její chybu.

Autor:  jojobob [ 23 únor 2007 07:58 ]
Předmět příspěvku: 

podle jednoho návodu v sekci downland,je tam opravdu 4g93,bouráno asi nebude,není to nikde vidět a jestli ano,tak moc šikovně zamaskováno...

Autor:  Begy [ 23 únor 2007 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

jo 4G93 je správně, Xor se překouknul a hledal to v galantech, ale ten ročník 1992 sedí. Pak bys měl opravdu jen OBDI.
Jinak že by OBDI mělo jen dva dráty mě přijde dost podivný - má jich být víc. Jseš si jistý že se vrtáš v OBDI?
Jinak v klapce zarachtá ISC motorek. Kontrolka mě zhasne během cca 1-2 sekund, ale startovat můžu kdykoli - i když svítí

Autor:  xor [ 23 únor 2007 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

Begy píše:
jo 4G93 je správně, Xor se překouknul a hledal to v galantech,

nojo, sorry

Citace:
Jinak v klapce zarachtá ISC motorek.

To by mohla byt pricina, motorek i potenciometr jde promerit, navod uz je mnohokrat na mitsubishiclub.cz a galantweb.com od Draka

Citace:
Kontrolka mě zhasne během cca 1-2 sekund, ale startovat můžu kdykoli - i když svítí

No mela by svitit 5 sekund. Startovat jde kdykoliv.

Autor:  jojobob [ 23 únor 2007 12:30 ]
Předmět příspěvku: 

minulý týden jsem měl klapu venku,abych jí vyčistil,teď je jako zrcadlo,potenciometr jsem nastavil podle návodu v uzavřené poloze klapy na 0,9 Kohmu,v kosce můžu říct,ře nejdříve zachrastí motorek,následně během 2-3 vteřin zhasne check engine,dokud svítí,tak se motor jen točí a svíčky jsou suché,takže soudím,že jednotka neotevře vstřiky.nejzajímavější na tom všem je to,že když příjdu k autu,otočím klíčkem,musím čekat oněch cca 15-20 minut,když po dané době kontrolka zhasne,(a to ani nemusím startovat motor),klíčkem otočím na vypnuto ,a pokur do cca 10 vteřin otočím zpět ,aby se rozsvítili kontrolky,tak check engine zhasne do 5 vteřin,ale pokud čekám dál,než tím klíčkem otočím,tak musím zase čekat oněch 15 minut,připadá mi jakoby se vybil nějaký kondenzátor za tu dobu a strašně pomalu se nabíjel,a když otočím hned,tak se asi ještě nestačil vybít...jaký na to máte názor??děkuji

Autor:  jojobob [ 23 únor 2007 12:32 ]
Předmět příspěvku: 

ještě musím dodat,že ten obd1 konektor jsem našel hned vpravo u pojistek pod volantem,má zapojený jen pin 1 a 12,žádné jiné dráty k němu nevedou,jsou jiná místa kde by ještě mohl být?pokud je to špatný konektor?

Autor:  xor [ 23 únor 2007 14:07 ]
Předmět příspěvku: 

jojobob píše:
..připadá mi jakoby se vybil nějaký kondenzátor za tu dobu a strašně pomalu se nabíjel,a když otočím hned,tak se asi ještě nestačil vybít...jaký na to máte názor??děkuji

jo zni to tak. vzhledem k tomu, ze mas teda auto z rocniku, kde ochazely v ridici jednotce kondenzatory, tak bych ji otevrel a zkontroloval. nejaky obrazky jsou treba tady http://www.stealth316.com/2-ecmremoval.htm

Autor:  jojobob [ 23 únor 2007 14:29 ]
Předmět příspěvku: 

měl jsem ji otevřenou a nic neobvyklého tam není(myslím tím,nějaká stopa po zkratu,očouzení a tak),asi zkusím vyletovat kondíky co tam jsou a proměřím je,může to být i jima?

Autor:  jojobob [ 23 únor 2007 17:29 ]
Předmět příspěvku: 

:(

Autor:  jojobob [ 23 únor 2007 17:30 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem zrovna preventivně vymněnil všechny elektrolytické kondenzátory v ECU,překontroloval všechny prokovy a vše se zdá být v poho,nevíte,jestli se dá někde sehnat elektro schéma s ukázanýma napěťovými body v ecu???a závada je stále :?

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/