mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 21:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 únor 2007 15:11 
Offline

Registrován: 15 leden 2007 18:24
Příspěvky: 21
Bydliště: Ostrava
Ahoj,neměl byste prosím někdo nápad,čím by mohl být způsoben můj problém???mám space runnera 96,1.8i 16v,92 kw,po otočení klíčkem,musím čekat cca 15 min než check engine zhasne,pak můžu startovat a auto normálně jede,když motor vypnu a hned chci nastartovat,není problém,ale když nastartuji až po chvíli,tak musím zase dlouho čekat,čím by to mohlo být???a neměli byste prosím někdo elektrické schéma zapojení??stačí mně palivová soustava..moc díky ...Tom


Přílohy:
1171804318_e372cec0b80fb7bec5b78002166a85b9.jpg
1171804318_e372cec0b80fb7bec5b78002166a85b9.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 21600 krát ]

_________________
Tom
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 únor 2007 18:49 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
jojobob píše:
Ahoj,neměl byste prosím někdo nápad,čím by mohl být způsoben můj problém???mám space runnera 96,1.8i 16v,92 kw,po otočení klíčkem,musím čekat cca 15 min než check engine zhasne,pak můžu startovat a auto normálně jede,když motor vypnu a hned chci nastartovat,není problém,ale když nastartuji až po chvíli,tak musím zase dlouho čekat,čím by to mohlo být???a neměli byste prosím někdo elektrické schéma zapojení??stačí mně palivová soustava..moc díky ...Tom

A mas na tom imobilizer? Kdyz udelas diagnostiku (spojit pin 1 a 4 na OBD-II konektoru), co vyblikava za kod (kody http://www.galantweb.com/index.php?ind= ... ew&iden=28)?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 únor 2007 19:53 
Offline

Registrován: 15 leden 2007 18:24
Příspěvky: 21
Bydliště: Ostrava
imobilizér tam nemám,už jsem zkoušel vyblikávat chybu(mám tam obd1),ale bliká,že je všechno v pohodě(krátké pravidelné impulzy)nemohlo by to být zaneseným palivovým filtrem a následným snížením tlaku v soustavě???ke tam nějaké čidlo co mněří tlak v palivové soustavě???jestli ano tak kde???...děkuji za pomoc Tom

_________________
Tom


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 únor 2007 23:14 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
jojobob píše:
imobilizér tam nemám,už jsem zkoušel vyblikávat chybu(mám tam obd1),ale bliká,že je všechno v pohodě(krátké pravidelné impulzy)nemohlo by to být zaneseným palivovým filtrem a následným snížením tlaku v soustavě???ke tam nějaké čidlo co mněří tlak v palivové soustavě???jestli ano tak kde???...děkuji za pomoc Tom

Podivej se na mitsubishiclub.cz, tam se to resi casteji http://www.mitsubishiclub.cz/msgboard_p ... c_id=10706
Je to vzdycky 15 minut nebo je to ruzny? Pokud ti to pak jede, tak neni problem s tlakem paliva. Taky jsi psal, ze je tam spatny rele, tak zacni tim, ze ho vymenis. Jak je na tom baterka, startuje to normalne?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 únor 2007 17:38 
Offline

Registrován: 15 leden 2007 18:24
Příspěvky: 21
Bydliště: Ostrava
no když je to studené,tak je to těch 15 minut,i když teď je to měsíc,co se závada projevila a zdá se mi že teď se interval prodlužuje,teď je to asi 20 minut.když to rozjedu a vypnu klíček a hned tak do 5 vteřin chci nastartovat,tak v pohodě chytne,ale čím dýl čekám,tím se doba nastartování prodlužuje,relátko na palivové čerpadlo jsem zkoušel připojit na prudko,taky jsem ho proměřoval a je ok,jen k němu nejde šťáva :cry: ,začlo to tím,že při jízdě(to už ale bylo při závadě,že jsem musel čekat,než se check engine zhasne)rychle cvakat,až se vyplo a auto chcíplo,asi po 5 minutách to zase startovalo,ale za chvíli to relátko,zase procvakalo a zase jsem stál,prostě teď při otočení klíčku čerpadlo vůbec nesepne,mám to tam teˇpřipojeno od spínačky a po otočení klíčkem mi čerpadlo jede pořád,ale spíše mně trápí problém s tím dloooouhým čekáním,než zhasne check engine....jsem z toho v pr....,potřebuji jezdit a nemůžu,je to moje první Mitsubishi a mám pocit,že taky asi poslední :(

_________________
Tom


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 únor 2007 09:45 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
(cit.) "jsem z toho v pr....,potřebuji jezdit a nemůžu,je to moje první Mitsubishi a mám pocit,že taky asi poslední"

- Tohle zase může nas.at mě! Vozů zn. Mitsubishi jsem ojezdil několik (najel jsem s nimi celkem hodně přes 700 tis. km) a NIKDY jsem neměl ANI TEN SEBEMENŠÍ PROBLÉM (nepočítám v to vlastní blbostí poškozenou centrálu CanBus-u), a to především a právě s tou řídící elektronikou (na rozdíl od aut jiných značek).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 únor 2007 17:45 
Offline

Registrován: 15 leden 2007 18:24
Příspěvky: 21
Bydliště: Ostrava
ok "Mitsi" hned se nerozčiluj,jen jsem z toho už nešťastný... :roll:

_________________
Tom


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 únor 2007 18:19 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já Ti sice rozumím, nicméně bych se pídil především po tom, co s tím kdo v minulosti vyváděl. Ono totiž u Mitsubishi platí, že "věci se nedějí samy od sebe", resp. že porucha (a především v olasti řídící elektroniky u této značky) není důsledkem únavy materiálu či nějakého běžného opotřebení, ale prakticky vždy (alespoň já jsem se osobně nikdy nesetkal s jiným případem) výsledkem nekompetentního servisního zásahu! A povětšinou jsem se nestačil divit, co dokázali servismani učinit v zájmu např. "nápravy volnoběhu"...

Ano, u auta, které člověk koupil jako ojeté a jehož historii nezná, se to dohledává velmi těžko. Ale rovnou zapoměň na "osvědčené rady", které dostaneš od servisáků řešících jimi (těmi radami) víceméně úspěšně obdobné poruchy vozů jiných značek. Příčina bude u Mitsubishi pravděpodobně někde úplně jinde (kde, to tedy opravdu netuším, jelikož jsem se tím nikdy nesetkal). Z fleku Ti ovšem povím, že např. zapojit benz. čerpadlo "nakrátko" (tedy tak, aby běželo hned po otočení klíčku), je pěkná blbost, neboť ŘJ má z čidla tlaku paliva v napájecí větvi (v "liště") informaci o tom, že (zjednodušeně řečeno) tlak paliva je tam dříve, než ho tam ŘJ poslala aktivováním čerpadla - mimochodem, u Mitsubishi se čerpadlo obvykle aktivuje až se startérem, nikoli už při zapnutí zapalování, jak je to obvyklé u většiny aut jiných značek.

A konečně: úplně největší zpra.eniny jsem viděl v rámci (povětšinou neúspěšných) pokusů přestavět vůz zn. Mitsubishi na plyn. Není právě tohle čirou náhodou i Tvůj případ?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 únor 2007 19:59 
Offline

Registrován: 15 leden 2007 18:24
Příspěvky: 21
Bydliště: Ostrava
díky za info :wink:
ne můj případ to není,na plyn auto předěláno není a nikdy nebylo,koupil jsem ho v srpnu loni v Praze na Libeňském ostrově v autobazaru,když jsem jel domů do Ostravy,vše bylo ok,až po 2 měsících se mně začala za jízdy nepravidelně zorsvěcovát kontrolka check engin,ale vždy jen na pár vteřin,vyblikal jsem diagnostiku,ale ta ukazovala vše ok,pak jsem jednou v polovině listopadu nabral plnou u neznačkové pumpy(njn o 1,20 na litru :) ),a od té doby se mi začala projevovat ona výše popsaná závada(možná je to jen souhra náhod a s tím benzínem to nemá co dělat).jen mi je divné ,že se interval než šlo nastartovat rovnoměrně prodlužuje???nevíš prosím kde je druhá strana napájecího kabelu,co končí u relátka pumpy paliva???já si myslím že v ecu u nějakého spínacího tranzistoru???je to tak???děkuji za info...tom

_________________
Tom


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 únor 2007 10:30 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To opravdu nevím. Ale pokud hledáš závadu v samotné ŘJ motoru, hledáš nejspíš marně. Pokud je mi známo - a tyto informace pocházejí od třech značkových servisů - kromě jednoho případu vozu Mitsubishi dotaženého (ojetina) s vadnou ŘJ již z Německa, nikdo neregistruje žádnou poruchu ŘJ motoru. Sice vím o tom, že bazarníci "rádi" mění ŘJ kvůli nefunkčnímu volnoběhu (na chvilku to pomůže), nicméně problém s volnoběhem nijak nesouvisí s funkčností ŘJ, což oni samozřejmě vůbec netuší.

Jinak jsem učinil následující osobní zkušenost: vždy po zimě myji motor wapkou tzv. "naostro", tj. aniž bych cokoli zakrýval. Dokud jsem míval ještě vozy s "rozdělovačovým" zapalováním, obvykle začal motor po pár ujetých km (to jsem ještě neměl vlastní wapku a jezdil jsem na "veřejnou") kašlat (střídavě vynechávalo zapalování v jednotlivých válcích - šel "na tři"), rozsvítila se kontrolka "Check Engine" a po dalších pár stech metrech ŘJ úplně zastavila motor. Sice šel hned znovu nastartovat, ale doba, po kterou ŘJ v zájmu ochrany katalyzátoru umožnila jeho provoz, se pokaždé o něco zkrátila, až nakonec nešlo nastartovat vůbec: Teď popisuji něco, co jsem absolvoval pouze jednou u svého prvního Mitsubishi (než jsem začal pronikat do jeho tajů...) a pouze z toho důvodu, že jsem se chtěl za každou cenu dostat domů. Přitom stačí sejmout víčko rozdělovače, vysušit ho (a pochopitelně i palec), a pokud možno všechno kolem vysokonapěťové části zapalování prostříkat HD sprejem (zapalovací cívka je integrovaná v rozdělovači), a na závěr pak zresetovat ŘJ. Tvůj problém se sice projevuje trochu jinak, ale třeba je "ze stejného soudečku". Ona kontrolka totiž u Mitsubishi svítí prakticky pouze v případě nějakých problémů ohrožujících katalyzátor (což může být třeba i voda ve špatném palivu) - ŘJ pak v zájmu jeho ochrany schválně odstavuje motor (viz moje zkušenost shora)!

P.S.: Ta vlhkost v rozdělovači byla vždy pouze důsledkem "druhotné kondenzace", nikoli přímého průniku ostřikové vody, proto se problémy se zapalováním vždy projevily až po ujetí nějaké vzdálenosti.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Naposledy upravil Mitsi dne 21 únor 2007 12:14, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 únor 2007 10:50 
Offline

Registrován: 15 leden 2007 18:24
Příspěvky: 21
Bydliště: Ostrava
děkuji Ti za reakci,dneska zkusím vyčistit co se dá a kam si všudw dovolím sáhnout,určitě dám vědět jak jsem dopadl,tak mi drž palce,ať to konečně rozjedu,zatím moooooooc děkuji za ochotu...Tom

_________________
Tom


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 únor 2007 17:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
no budu asi oponovat Mitsi, odčazených jednotek je celkem dost. Obvzlášť u modelů před rv 1993. Ty měly speciálně zradu vkondenzátor v napájecí části, jednotka pak blba a přepínala se do nouzového režimu.
Stačí když si někdy projedeš http://www.mitsubishiclub.cz nebo http://www.galantweb.com

to že poblikávala kontrolka check engine a diagnostika nic neukázala je SILNĚ zvláštní. Tyto chyby které jí rozsvítí jsou závažné a jednotka je ukládá.

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 únor 2007 20:07 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Begy píše:
no budu asi oponovat Mitsi, odčazených jednotek je celkem dost. Obvzlášť u modelů před rv 1993. Ty měly speciálně zradu vkondenzátor v napájecí části, jednotka pak blba a přepínala se do nouzového režimu.
Stačí když si někdy projedeš http://www.mitsubishiclub.cz nebo http://www.galantweb.com

to že poblikávala kontrolka check engine a diagnostika nic neukázala je SILNĚ zvláštní. Tyto chyby které jí rozsvítí jsou závažné a jednotka je ukládá.

To mas pravdu, ze u aut vyrobenych pred 1993 se to stava, na foru je to kazdou chvilku, ale u modelu co mame my (kolem 1995) a i u zraloka jsem o problemech s ridici jednotou jeste necet.

2jojobob: kdyz jsi psal jsem zkoušel vyblikávat chybu(mám tam obd1), tak si tim myslel, ze kod hledas v tabulce pro OBD-I nebo ze tam mas jenom bily 12 pinovy konektor?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 únor 2007 20:12 
Offline

Registrován: 15 leden 2007 18:24
Příspěvky: 21
Bydliště: Ostrava
mám tam konektor,do kterého vedou jen 2 dráty,při zapojení diody s odporem dioda bliká v krátkých providelných impulsech...Tom

_________________
Tom


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 únor 2007 20:15 
Offline

Registrován: 15 leden 2007 18:24
Příspěvky: 21
Bydliště: Ostrava
ještě musím dodat že kontrolka check engine po těch cca 15 až 20 minutách zhasne,tedy nejdříve zachrastí ten motorek v klapě a pak zhasne?!

_________________
Tom


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz