mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Problem s Galantem 2.0i
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=49&t=437
Stránka 2 z 2

Autor:  Mitsi [ 11 duben 2007 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud tohle funguje, pak bych ještě zkontroloval elektroventilky přídavného vzduchu na mezistěně za sáním, od nichž vedou tenké gumové hadičky nasazené na trubičky ústící uvnitř sání těsně za klapkou. Tyto ventilky sice primárně "obsluhují" recirkulaci těkavých uhlovodíků z palivového systému, ale na práci motoru při volnoběhu "pod klimou" mají velký vliv.

Pokud to však nefunguje či dokonce "funguje protisměrně", je systém volnoběhu stále špatně naštelovaný.

Autor:  lukacpe [ 12 duben 2007 07:44 ]
Předmět příspěvku: 

No dospel som k tomu ze predchadzajuci majitel to cele rozteloval a rozhasil.
Este aj tie sruby zakapnute farbou su povolene. By som ruky polamal takovym "odbornikom". Dokonca je tam spraveny rucny "sytic" a to takym sposobom ze je primontovana skrutka pod volantom "asi z prehadzovacky na bycykel" a potahujes nou za plynove lanko, no proste hnus. Ziskal som kontakt po znamosti na technika z Mitsubishi tu v Kosiciach. Dnes idem na tester. Dufam ze mi to tam daju dokopy. Budem informovat ako to dopadlo.

Autor:  Mitsi [ 12 duben 2007 08:02 ]
Předmět příspěvku: 

Žádný "tester" bez znalosti věci Ti v daném případě ale nepomůže!

Autor:  lukacpe [ 12 duben 2007 10:19 ]
Předmět příspěvku: 

No ale preboha kto mi to da dokopy? ja uz fakt neviem ako na to a na koho sa obratit :((((

Autor:  Mitsi [ 12 duben 2007 10:49 ]
Předmět příspěvku: 

S pomocí firemního testeru se dá tak akorát dobře nastavit základní poloha škrt. klapky, resp. onoho snímače na ní, což ale rozhodně není málo! Spíše je to ten úplně první a zcela základní krok, bez kterého se dále nehneš.

Pokud jde o ten "zbytek", kromě sebe a xor-a (jeho know-how se ovšem vztahuje k jinému typu "zařízení"), neznám nikoho, kdo by to uměl. Já to sice dělám empiricky (metodou "pokus-omyl"), tudíž mi to strašně dlouho trvá, a navíc pokud to auto nemám k dispozici po několik cyklů "ohřev-vychladnutí", stejně nemohu garantovat, že to po příštím nastartování studeného motoru opět "nespadne". Ale především: bez firemního testeru, k němuž momentálně přístup nemám, neumím správně nastavit snímač polohy škrt. klapky (viz úvod tohoto příspěvku)!

Autor:  Begy [ 12 duben 2007 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

jakási kuchařka je tady: http://www.galantweb.com/index.php?ind= ... ew&iden=18

nebo pro zdáse starší verzi je návod zde: http://www.mitsubishiclub.cz/msgboard_p ... ssage11811

se starší verzí, zkušenosti nemám. skusk se obrátit na integera z http://www.mitsubishiclub.cz

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/