mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 22 říjen 2020 07:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: dlouhe startovani zatepla
PříspěvekNapsal: 27 duben 2007 12:00 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Mam takovy problemek:

Zastudena mi auto nastartuje jen snad na prvni "brnknuti" klickem, pak si zvysi otacku (jako sytic), vsechno v pohode.

Zatepla (po "odstati" 10minut az cca 4 hodiny) startuje na muj vkus dlouho, cca po 5-ti az 8-mi sekundach toceni, pak ale vzdycky chytne (nezvysi otacky) a jede normalne, ma dobry vykon, diagnostika nic neukazuje, spotreba je "normalni".

Je po servisu, nove svicky (stare se ale chovaly stejne), nove naplne, novy palivovy filtr...
Celkem nevim co s tim, mam strach, aby mi casem neodesel starter, nebo baterka (oba v perfektnim stavu).
Problem prisel plizive pomalu, doba startovani tepleho motoru se pomalu prodluzovala.

Musim dale rict, ze jezdim na LPG, ale starty jsou vzdycky na benzin, nevidim ale s plynem souvislost, snad tedy ledaze by nejak "zalepily" benz. vstrikovace, ale to by snad nestartovaly ani zastudena, ne?

Co si o tom myslite? Jaky je vubec rozdil, mezi teplym a studenym startem? Na jakych cidlech eventuelne start zavisi? Jak mam na tuto "zavadu" podle vas jit?

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  


 Předmět příspěvku: vyreseno!
PříspěvekNapsal: 29 duben 2007 17:26 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Problem vyresen!: takze mi auticko zase startuje jak ohen, udelal jsem dve opatreni, nevim, ktere zabralo vice, ale asi obe:

1) koupil jsem novy poradny akumlator. Je to k nevire, ale origos baterka u Eva ma jen 32Ah, je to stara hujda s otvory na dolevani vody...koupil jsem trosku rozmery mensi, ale vykonnejsi vapnikovou baterku zn. Tudor 50Ah s "magickym" okem (indikatorem nabiti)

2) koupil jsem si cistic palivove soustavy Marly C2i, nalil jsem do cele nadrze asi pul litru a brutalne s autem jezdil, aby se vstrikovace poradne "protahly". V nadrzi byl urcite vir...

Vysledek je, ze auto studene, ale hlavne i teple startuje jen temer na brnknuti starteru jako drive a i starter se toci trosku rychleji. Original baterka vydrzela tedy jen jeden a pul roku...ale nevztahuje se na ni zaruka (stejne jako napr. pneumatiky, brzdove desticky apod..) Pocitam, ze jsem ji odrovnal temi elektronickymi serepetickami, co jsem si do auta sam dodatecne zastavel (radio, DVD, LPG system, kamera, alarm, pager, hand free, GPS...)

Taky z toho plyne, ze kdyz se jezdi na plyn, tak by se melo aspon obcas (starty nestaci) vyjet aspon jedna plna nadrz benalu a v ni mit nejaky cistic palivove soustavy. Ja jsem predtim mel cistic zn. Wynns, ten se neosvedcil, nic neudelal, ale to Marly je fakt dryak...trosku se mi ho rozlilo v tasce a skoro celou ji to sezralo...ale gumove hadice to pry neatakuje....no uvidime.

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: vyreseno!
PříspěvekNapsal: 29 duben 2007 17:43 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Problem vyresen!: takze mi auticko zase startuje jak ohen, udelal jsem dve opatreni, nevim, ktere zabralo vice, ale asi obe:

1) koupil jsem novy poradny akumlator. Je to k nevire, ale origos baterka u Eva ma jen 32Ah, je to stara hujda s otvory na dolevani vody...koupil jsem trosku rozmery mensi, ale vykonnejsi vapnikovou baterku zn. Tudor 50Ah s "magickym" okem (indikatorem nabiti)

2) koupil jsem si cistic palivove soustavy Marly C2i, nalil jsem do cele nadrze asi pul litru a brutalne s autem jezdil, aby se vstrikovace poradne "protahly". V nadrzi byl urcite vir...

Vysledek je, ze auto studene, ale hlavne i teple startuje jen temer na brnknuti starteru jako drive a i starter se toci trosku rychleji. Original baterka vydrzela tedy jen jeden a pul roku...ale nevztahuje se na ni zaruka (stejne jako napr. pneumatiky, brzdove desticky apod..) Pocitam, ze jsem ji odrovnal temi elektronickymi serepetickami, co jsem si do auta sam dodatecne zastavel (radio, DVD, LPG system, kamera, alarm, pager, hand free, GPS...)

Taky z toho plyne, ze kdyz se jezdi na plyn, tak by se melo aspon obcas (starty nestaci) vyjet aspon jedna plna nadrz benalu a v ni mit nejaky cistic palivove soustavy. Ja jsem predtim mel cistic zn. Wynns, ten se neosvedcil, nic neudelal, ale to Marly je fakt dryak...trosku se mi ho rozlilo v tasce a skoro celou ji to sezralo...ale gumove hadice to pry neatakuje....no uvidime.

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: vyreseno!
PříspěvekNapsal: 29 duben 2007 17:56 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Problem vyresen!: takze mi auticko zase startuje jak ohen, udelal jsem dve opatreni, nevim, ktere zabralo vice, ale asi obe:

1) koupil jsem novy poradny akumlator. Je to k nevire, ale origos baterka u Eva ma jen 32Ah, je to stara hujda s otvory na dolevani vody...koupil jsem trosku rozmery mensi, ale vykonnejsi vapnikovou baterku zn. Tudor 50Ah s "magickym" okem (indikatorem nabiti)

2) koupil jsem si cistic palivove soustavy Marly C2i, nalil jsem do cele nadrze asi pul litru a brutalne s autem jezdil, aby se vstrikovace poradne "protahly". V nadrzi byl urcite vir...

Vysledek je, ze auto studene, ale hlavne i teple startuje jen temer na brnknuti starteru jako drive a i starter se toci trosku rychleji. Original baterka vydrzela tedy jen jeden a pul roku...ale nevztahuje se na ni zaruka (stejne jako napr. pneumatiky, brzdove desticky apod..) Pocitam, ze jsem ji odrovnal temi elektronickymi serepetickami, co jsem si do auta sam dodatecne zastavel (radio, DVD, LPG system, kamera, alarm, pager, hand free, GPS...)

Taky z toho plyne, ze kdyz se jezdi na plyn, tak by se melo aspon obcas (starty nestaci) vyjet aspon jedna plna nadrz benalu a v ni mit nejaky cistic palivove soustavy. Ja jsem predtim mel cistic zn. Wynns, ten se neosvedcil, nic neudelal, ale to Marly je fakt dryak...trosku se mi ho rozlilo v tasce a skoro celou ji to sezralo...ale gumove hadice to pry neatakuje....no uvidime.

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 duben 2007 22:59 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2917
Bydliště: Praha
Inu, opakování je matka moudrosti. :lol:

Jinak gratuluji k úspěchu!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dlouhe startovani zatepla
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2008 20:49 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
Pripajam sa ku gratulacii


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz