mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

dlouhe startovani zatepla
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=49&t=458
Stránka 1 z 1

Autor:  EvoMan [ 27 duben 2007 12:00 ]
Předmět příspěvku:  dlouhe startovani zatepla

Mam takovy problemek:

Zastudena mi auto nastartuje jen snad na prvni "brnknuti" klickem, pak si zvysi otacku (jako sytic), vsechno v pohode.

Zatepla (po "odstati" 10minut az cca 4 hodiny) startuje na muj vkus dlouho, cca po 5-ti az 8-mi sekundach toceni, pak ale vzdycky chytne (nezvysi otacky) a jede normalne, ma dobry vykon, diagnostika nic neukazuje, spotreba je "normalni".

Je po servisu, nove svicky (stare se ale chovaly stejne), nove naplne, novy palivovy filtr...
Celkem nevim co s tim, mam strach, aby mi casem neodesel starter, nebo baterka (oba v perfektnim stavu).
Problem prisel plizive pomalu, doba startovani tepleho motoru se pomalu prodluzovala.

Musim dale rict, ze jezdim na LPG, ale starty jsou vzdycky na benzin, nevidim ale s plynem souvislost, snad tedy ledaze by nejak "zalepily" benz. vstrikovace, ale to by snad nestartovaly ani zastudena, ne?

Co si o tom myslite? Jaky je vubec rozdil, mezi teplym a studenym startem? Na jakych cidlech eventuelne start zavisi? Jak mam na tuto "zavadu" podle vas jit?

Autor:  EvoMan [ 29 duben 2007 17:26 ]
Předmět příspěvku:  vyreseno!

Problem vyresen!: takze mi auticko zase startuje jak ohen, udelal jsem dve opatreni, nevim, ktere zabralo vice, ale asi obe:

1) koupil jsem novy poradny akumlator. Je to k nevire, ale origos baterka u Eva ma jen 32Ah, je to stara hujda s otvory na dolevani vody...koupil jsem trosku rozmery mensi, ale vykonnejsi vapnikovou baterku zn. Tudor 50Ah s "magickym" okem (indikatorem nabiti)

2) koupil jsem si cistic palivove soustavy Marly C2i, nalil jsem do cele nadrze asi pul litru a brutalne s autem jezdil, aby se vstrikovace poradne "protahly". V nadrzi byl urcite vir...

Vysledek je, ze auto studene, ale hlavne i teple startuje jen temer na brnknuti starteru jako drive a i starter se toci trosku rychleji. Original baterka vydrzela tedy jen jeden a pul roku...ale nevztahuje se na ni zaruka (stejne jako napr. pneumatiky, brzdove desticky apod..) Pocitam, ze jsem ji odrovnal temi elektronickymi serepetickami, co jsem si do auta sam dodatecne zastavel (radio, DVD, LPG system, kamera, alarm, pager, hand free, GPS...)

Taky z toho plyne, ze kdyz se jezdi na plyn, tak by se melo aspon obcas (starty nestaci) vyjet aspon jedna plna nadrz benalu a v ni mit nejaky cistic palivove soustavy. Ja jsem predtim mel cistic zn. Wynns, ten se neosvedcil, nic neudelal, ale to Marly je fakt dryak...trosku se mi ho rozlilo v tasce a skoro celou ji to sezralo...ale gumove hadice to pry neatakuje....no uvidime.

Autor:  EvoMan [ 29 duben 2007 17:43 ]
Předmět příspěvku:  vyreseno!

Problem vyresen!: takze mi auticko zase startuje jak ohen, udelal jsem dve opatreni, nevim, ktere zabralo vice, ale asi obe:

1) koupil jsem novy poradny akumlator. Je to k nevire, ale origos baterka u Eva ma jen 32Ah, je to stara hujda s otvory na dolevani vody...koupil jsem trosku rozmery mensi, ale vykonnejsi vapnikovou baterku zn. Tudor 50Ah s "magickym" okem (indikatorem nabiti)

2) koupil jsem si cistic palivove soustavy Marly C2i, nalil jsem do cele nadrze asi pul litru a brutalne s autem jezdil, aby se vstrikovace poradne "protahly". V nadrzi byl urcite vir...

Vysledek je, ze auto studene, ale hlavne i teple startuje jen temer na brnknuti starteru jako drive a i starter se toci trosku rychleji. Original baterka vydrzela tedy jen jeden a pul roku...ale nevztahuje se na ni zaruka (stejne jako napr. pneumatiky, brzdove desticky apod..) Pocitam, ze jsem ji odrovnal temi elektronickymi serepetickami, co jsem si do auta sam dodatecne zastavel (radio, DVD, LPG system, kamera, alarm, pager, hand free, GPS...)

Taky z toho plyne, ze kdyz se jezdi na plyn, tak by se melo aspon obcas (starty nestaci) vyjet aspon jedna plna nadrz benalu a v ni mit nejaky cistic palivove soustavy. Ja jsem predtim mel cistic zn. Wynns, ten se neosvedcil, nic neudelal, ale to Marly je fakt dryak...trosku se mi ho rozlilo v tasce a skoro celou ji to sezralo...ale gumove hadice to pry neatakuje....no uvidime.

Autor:  EvoMan [ 29 duben 2007 17:56 ]
Předmět příspěvku:  vyreseno!

Problem vyresen!: takze mi auticko zase startuje jak ohen, udelal jsem dve opatreni, nevim, ktere zabralo vice, ale asi obe:

1) koupil jsem novy poradny akumlator. Je to k nevire, ale origos baterka u Eva ma jen 32Ah, je to stara hujda s otvory na dolevani vody...koupil jsem trosku rozmery mensi, ale vykonnejsi vapnikovou baterku zn. Tudor 50Ah s "magickym" okem (indikatorem nabiti)

2) koupil jsem si cistic palivove soustavy Marly C2i, nalil jsem do cele nadrze asi pul litru a brutalne s autem jezdil, aby se vstrikovace poradne "protahly". V nadrzi byl urcite vir...

Vysledek je, ze auto studene, ale hlavne i teple startuje jen temer na brnknuti starteru jako drive a i starter se toci trosku rychleji. Original baterka vydrzela tedy jen jeden a pul roku...ale nevztahuje se na ni zaruka (stejne jako napr. pneumatiky, brzdove desticky apod..) Pocitam, ze jsem ji odrovnal temi elektronickymi serepetickami, co jsem si do auta sam dodatecne zastavel (radio, DVD, LPG system, kamera, alarm, pager, hand free, GPS...)

Taky z toho plyne, ze kdyz se jezdi na plyn, tak by se melo aspon obcas (starty nestaci) vyjet aspon jedna plna nadrz benalu a v ni mit nejaky cistic palivove soustavy. Ja jsem predtim mel cistic zn. Wynns, ten se neosvedcil, nic neudelal, ale to Marly je fakt dryak...trosku se mi ho rozlilo v tasce a skoro celou ji to sezralo...ale gumove hadice to pry neatakuje....no uvidime.

Autor:  Mitsi [ 29 duben 2007 22:59 ]
Předmět příspěvku: 

Inu, opakování je matka moudrosti. :lol:

Jinak gratuluji k úspěchu!

Autor:  pajama [ 13 srpen 2008 20:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: dlouhe startovani zatepla

Pripajam sa ku gratulacii

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/