mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 15:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: KAPALINY
PříspěvekNapsal: 17 červen 2005 14:41 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Vcera jsem delal zbeznou prohlidku kapalin a zjistil jsem ze nadobka na kapalinu (asi nejaky olej ja nevim co se tam leje) pro posilovac rizeni je prazdna. Teda, nevim jestli je prazdna uplne, ono je tam takove sitko zkrz ktere neni videt. Takze bych se chtel zeptat CO se tam leje. Jestli musim to co uz tam je nejak vypustit, nebo muzu koupit treba i jinou znacku a dolit to.

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: KAPALINY
PříspěvekNapsal: 20 červenec 2005 09:37 
Offline

Registrován: 16 červen 2005 13:57
Příspěvky: 48
Bydliště: Osek
Automobil: Carisma sedan
Typ motoru: 1.8 GDI 92kW
Rok výroby: 1998
carisma píše:
Vcera jsem delal zbeznou prohlidku kapalin a zjistil jsem ze nadobka na kapalinu (asi nejaky olej ja nevim co se tam leje) pro posilovac rizeni je prazdna. Teda, nevim jestli je prazdna uplne, ono je tam takove sitko zkrz ktere neni videt. Takze bych se chtel zeptat CO se tam leje. Jestli musim to co uz tam je nejak vypustit, nebo muzu koupit treba i jinou znacku a dolit to.

Leje se tam olej do automatických převodovek, třída ATF III. (je červený, 0.5l stojí cca 170Kč), stačí dolít, nic nevypouštět, jedno jakou značku. Normálně je tam na celou životnost vozu, asi ti to někde sákne.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červenec 2005 10:14 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jen doplním: O žádném sítku v nádržce kapaliny posilovače řízení nevím. Sítko je podle mých zkušeností jen v nádržce brzdové kapaliny. Naopak ve víčku nádržky posilovače řízení je měrka (plochá kovová tyčinka) s ryskami min./max. Správná úroveň hladiny je min. za studena, max. za tepla, obojí samozřejmě v poloze kol/volantu rovně!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červenec 2005 10:35 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Ja tam opravdu videl sitko. Naopak merku si nejak nedokazi vybavit. Vecer to vyfotim a ukazu.

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červenec 2005 10:37 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
A co se stane kdyz tam te kapaliny bude moc? Kdyz ji bude malo, to je mi celkem jasne, ale co kdyz ji bude vic?

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červenec 2005 10:43 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To, co jsem napsal, se vztahuje ke kovové nádobce. U Carismy se ovšem hojně vyskytují ještě průhledné plastové, které se ale velmi brzdy stávají neprůhlednými (inu, evropský výrobek...). Rysky jsou pak na vnějším plášti a hladinu uvnitř je třeba odhadnout. Pokud je tam kapaliny málo, v jednom extrému (nevím teď přesně, jestli kola naplno doprava nebo doleva) to může přisát vzduch, při přebytku to naopak v opačném extrému může po zahřátí přetékat. Jinak se nestane samozřejmě nic.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2005 11:44 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999


Přílohy:
b886c573c7de54dc532e5f085f4141e6.jpg
b886c573c7de54dc532e5f085f4141e6.jpg [ 186.28 KiB | Zobrazeno 16952 krát ]

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2005 11:44 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Měl jsi pravdu, je tam měrka, ja na ni zapoměl. A to sitko je tam taky.


Přílohy:
3e5fac9c38a574e6b7f03b7c46e10c46.jpg
3e5fac9c38a574e6b7f03b7c46e10c46.jpg [ 182.12 KiB | Zobrazeno 16951 krát ]

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2005 11:48 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jo, tak to je přesně ta "průhledná" a brzy pak už "neprůhledná" nádobka bez měrky, která by se po "zneprůhlednění docela hodila...

PS: Pak tam samozřejmě může být to sítko, které se u nádobky s měrkou jaksi nedá uplatnit.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Je po bouračce?
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2005 19:27 
Offline

Registrován: 16 červen 2005 13:57
Příspěvky: 48
Bydliště: Osek
Automobil: Carisma sedan
Typ motoru: 1.8 GDI 92kW
Rok výroby: 1998
Vypadá to jako po bouračce, nebo ne? To by vysvětlovalo ten úbytek.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2005 20:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Teď jsem si ty fotky konečně zvětšil (promítl na celou plochu) a vidím jak sítko, tak i tu měrku! Takže další varianta...

"Origoše" Mitsubishi z Japonska totiž měly u všech typů pouze dva druhy nádobek: jeden pro 2WD a druhý pro 4WD, přičemž kov postupně nahradil plast (rovněž válcového tvaru), který ovšem zůstává průhledný i po 10 letech...

PS: Pravý přední blatník opravdu vypadá jako již měněný.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2005 10:06 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Jojo, měl jsem bouračku na tuhle stranu. :? Nedal jsem přednost debilovy co v noci nesvitil :!: (takze jsem ho nevidel a tudis mu tu prednost nedaval).
Muzu se pochlubit fotkama jestli mate zajem...

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2005 10:13 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Ja jsem ted trochu zmatenej.

To sitko ma dno. A predpokladam ze hladina by mela bit nad tim dnem, je to tak? Jinak by totiz ta merka byla k nicemu (pac by neprosla skrz to dno ke hladine). Na druhou stranu kdyz jsem ji vyndaval, byla na ni kapicka te kapaliny. Ale to byl asi jen nejaky zbatek ktery nestihnul odtect po jizde.

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2005 10:27 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Při práci posilovače a vůbec hlavně při jízdě se hladina kapaliny mění. Směrodatné je, co uvidíš na měrce po jejím vytažení, otření, opětovné instalaci víčka a následné kontrole (za mnou již výše popisovaných podmínek). Takže hladina rozhodně musí být nad úrovní sítka.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz