mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

KAPALINY
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=49&t=57
Stránka 1 z 1

Autor:  carisma [ 17 červen 2005 14:41 ]
Předmět příspěvku:  KAPALINY

Vcera jsem delal zbeznou prohlidku kapalin a zjistil jsem ze nadobka na kapalinu (asi nejaky olej ja nevim co se tam leje) pro posilovac rizeni je prazdna. Teda, nevim jestli je prazdna uplne, ono je tam takove sitko zkrz ktere neni videt. Takze bych se chtel zeptat CO se tam leje. Jestli musim to co uz tam je nejak vypustit, nebo muzu koupit treba i jinou znacku a dolit to.

Autor:  petous [ 20 červenec 2005 09:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: KAPALINY

carisma píše:
Vcera jsem delal zbeznou prohlidku kapalin a zjistil jsem ze nadobka na kapalinu (asi nejaky olej ja nevim co se tam leje) pro posilovac rizeni je prazdna. Teda, nevim jestli je prazdna uplne, ono je tam takove sitko zkrz ktere neni videt. Takze bych se chtel zeptat CO se tam leje. Jestli musim to co uz tam je nejak vypustit, nebo muzu koupit treba i jinou znacku a dolit to.

Leje se tam olej do automatických převodovek, třída ATF III. (je červený, 0.5l stojí cca 170Kč), stačí dolít, nic nevypouštět, jedno jakou značku. Normálně je tam na celou životnost vozu, asi ti to někde sákne.

Autor:  Mitsi [ 20 červenec 2005 10:14 ]
Předmět příspěvku: 

Jen doplním: O žádném sítku v nádržce kapaliny posilovače řízení nevím. Sítko je podle mých zkušeností jen v nádržce brzdové kapaliny. Naopak ve víčku nádržky posilovače řízení je měrka (plochá kovová tyčinka) s ryskami min./max. Správná úroveň hladiny je min. za studena, max. za tepla, obojí samozřejmě v poloze kol/volantu rovně!

Autor:  carisma [ 20 červenec 2005 10:35 ]
Předmět příspěvku: 

Ja tam opravdu videl sitko. Naopak merku si nejak nedokazi vybavit. Vecer to vyfotim a ukazu.

Autor:  carisma [ 20 červenec 2005 10:37 ]
Předmět příspěvku: 

A co se stane kdyz tam te kapaliny bude moc? Kdyz ji bude malo, to je mi celkem jasne, ale co kdyz ji bude vic?

Autor:  Mitsi [ 20 červenec 2005 10:43 ]
Předmět příspěvku: 

To, co jsem napsal, se vztahuje ke kovové nádobce. U Carismy se ovšem hojně vyskytují ještě průhledné plastové, které se ale velmi brzdy stávají neprůhlednými (inu, evropský výrobek...). Rysky jsou pak na vnějším plášti a hladinu uvnitř je třeba odhadnout. Pokud je tam kapaliny málo, v jednom extrému (nevím teď přesně, jestli kola naplno doprava nebo doleva) to může přisát vzduch, při přebytku to naopak v opačném extrému může po zahřátí přetékat. Jinak se nestane samozřejmě nic.

Autor:  carisma [ 21 červenec 2005 11:44 ]
Předmět příspěvku: 



Přílohy:
b886c573c7de54dc532e5f085f4141e6.jpg
b886c573c7de54dc532e5f085f4141e6.jpg [ 186.28 KiB | Zobrazeno 16954 krát ]

Autor:  carisma [ 21 červenec 2005 11:44 ]
Předmět příspěvku: 

Měl jsi pravdu, je tam měrka, ja na ni zapoměl. A to sitko je tam taky.

Přílohy:
3e5fac9c38a574e6b7f03b7c46e10c46.jpg
3e5fac9c38a574e6b7f03b7c46e10c46.jpg [ 182.12 KiB | Zobrazeno 16953 krát ]

Autor:  Mitsi [ 21 červenec 2005 11:48 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, tak to je přesně ta "průhledná" a brzy pak už "neprůhledná" nádobka bez měrky, která by se po "zneprůhlednění docela hodila...

PS: Pak tam samozřejmě může být to sítko, které se u nádobky s měrkou jaksi nedá uplatnit.

Autor:  petous [ 21 červenec 2005 19:27 ]
Předmět příspěvku:  Je po bouračce?

Vypadá to jako po bouračce, nebo ne? To by vysvětlovalo ten úbytek.

Autor:  Mitsi [ 21 červenec 2005 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

Teď jsem si ty fotky konečně zvětšil (promítl na celou plochu) a vidím jak sítko, tak i tu měrku! Takže další varianta...

"Origoše" Mitsubishi z Japonska totiž měly u všech typů pouze dva druhy nádobek: jeden pro 2WD a druhý pro 4WD, přičemž kov postupně nahradil plast (rovněž válcového tvaru), který ovšem zůstává průhledný i po 10 letech...

PS: Pravý přední blatník opravdu vypadá jako již měněný.

Autor:  carisma [ 22 červenec 2005 10:06 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo, měl jsem bouračku na tuhle stranu. :? Nedal jsem přednost debilovy co v noci nesvitil :!: (takze jsem ho nevidel a tudis mu tu prednost nedaval).
Muzu se pochlubit fotkama jestli mate zajem...

Autor:  carisma [ 22 červenec 2005 10:13 ]
Předmět příspěvku: 

Ja jsem ted trochu zmatenej.

To sitko ma dno. A predpokladam ze hladina by mela bit nad tim dnem, je to tak? Jinak by totiz ta merka byla k nicemu (pac by neprosla skrz to dno ke hladine). Na druhou stranu kdyz jsem ji vyndaval, byla na ni kapicka te kapaliny. Ale to byl asi jen nejaky zbatek ktery nestihnul odtect po jizde.

Autor:  Mitsi [ 22 červenec 2005 10:27 ]
Předmět příspěvku: 

Při práci posilovače a vůbec hlavně při jízdě se hladina kapaliny mění. Směrodatné je, co uvidíš na měrce po jejím vytažení, otření, opětovné instalaci víčka a následné kontrole (za mnou již výše popisovaných podmínek). Takže hladina rozhodně musí být nad úrovní sítka.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/