mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Cukani motoru
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=49&t=767
Stránka 1 z 1

Autor:  Virtual07 [ 08 červen 2008 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Cukani motoru

Zdravím mám space wagona 2.4 GDI a jednou začas se mi stane že když jedu tak auto začne cukat a taky se pri tom zvetší spotřeba ,auto už jsem měl na počítči ale žadnou závadu nezjistily ,taky už mi kvůly tomu čistily vstřiky a nádrž a palivovou soustavu , s autem se da jezdit ale je to nepříjemný zvlašť když jedu kolem 50 km/h ,pak to zase přestane a jede to normalně .
Jo svičky tam jsou nové

Autor:  Mitsi [ 08 červen 2008 23:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukani motoru

Nové, ale jaké?

Autor:  Virtual07 [ 09 červen 2008 06:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukani motoru

NGK nejaky platinum nebo jak se to jmenuje jedna stala kolem 700 zdalo se mi to docela dost ale že prej jiny tam bejt nemužou jo adělalo to i před tím uplně stejně

Autor:  Mitsi [ 09 červen 2008 20:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukani motoru

Když už, tak tam patří iridiové svíčky a výrobce do 2,4 GDI ani jiné nemontoval. Pokud to dělalo i předtím, tipuji to na problém s přidřeným/zaneseným EGR ventilem. Necháváš ho "zacvakat si" před startováním motoru?

Autor:  Virtual07 [ 10 červen 2008 10:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukani motoru

Jo to nechavam ho zacvakat nez nastartuju , jeste mam takovy podezreni ze je znecistena skrtici klapka ale nejsem si jistej ,jeste jsem ji nikdy necistil je to mozny

Autor:  Mitsi [ 11 červen 2008 10:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukani motoru

U GDI je klapka totálně zadělaná už po cca 20 tis. km. Nejlépe je čistit ji každých 15 tis. km preventivně, jelikož odstranění těch nánosů po delší době (když už nastane nějaký problém), je moc pracné. Pro 2,4 GDI, kde je ke klapce špatný přístup a navíc není ovládaná lanovodem, to platí dvojnásob.

Pokud EGR ventil po otočení klíčkem cvaká s "dostatečně kovovým" zvukem, měl by být jednak volně pohyblivý, jednak "dostatečně" (a to je v daném případě silně relativní pojem) čistý.

Autor:  Thomix [ 04 září 2008 16:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukani motoru

Vlastnim Mitsubishi Sigma 3.0 V6 a mam naprosto stejny problem. Cukani je jak pri velkych tak i pri malych otackach. Zvlastni na tom je to ze blbe i otackomer a chaoticky se pohybuje od 1-5 tisic otacek i kdyz drzim plyn na stejnem miste. Pochybuju ze je to svickama protoze ty maji tezko vliv na otackomer. Myslite ze to dela elektronika ?

Autor:  Mitsi [ 05 září 2008 09:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukani motoru

Začal bych kontrolou ukostření agregátu.

Autor:  waltr1 [ 15 říjen 2011 12:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukani motoru

chci dat jine svičky do 300gt mam zajem tam dat svičky s plobvouci jiskrou a tak bych chtel vedet jestli to už nekdo ma
připadně s dvojitou jiskrou vypadaji zajimavě a muže to byt znat

Autor:  Mitsi [ 17 říjen 2011 12:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukani motoru

Co skutečně funguje, to je fyzika! A ta říká, že jiskra musí být lokalizovaná místně a časově na co nejostřejších hranách. A to, co píšeš, jde proti této objektivně platící poučce. Proto když lepší svíčky, tak určitě Denso Iridium! Zmnožené jiskřiště výkon vždy snižuje a je tam vlastně jenom kvůli prodloužení životnosti při použití laciných materiálů. :idea:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/