Tak abych Vás dorazil

, pánové "olejáři", prozradím Vám, jak je to v daném případě s alespoň provizorní opravou: motor se rozhodí, lihovým fixem ten, kdo tomu rozumí, označí špatně zaběhnuté plochy (to jsou ty do zrcadlového lesku vyleštěné), a pak je už třeba i nekvalifikovaná síla pečlivě "poškrábe" pemzou, aby se přestaly lesknout. Ovšem přinejmenším válce je lepší znovu přejet honovačkou.
Ještě bych mohl přispět svou troškou do mlýna ohledně toho, jak se zbavit "natažené" vrstvy hliníku z pístů na nicasilov(an)ých površích válců, ale to v daném případě není relevantní, neboť pochybuji o tom, že jste si někdo v rámci generálky nechávali válce "ponicasilovat".
Jinak příliš vysokou teplotu mazaného uzlu může způsobovat právě příliš vysoká viskozita mazacího média.