mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 listopad 2024 22:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 73 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 06 červen 2013 23:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 březen 2010 14:15
Příspěvky: 34
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR-4
Typ motoru: 6G72 TT
Rok výroby: 1991
Tak nejsem ještě úplně rozhodnutej a je to nedostatkový zboží. :think: Je v autě s možností poslechu a svezení. Jelikož chci dodge stejně přestavět a musel bych ho stejně vyndat a mám tu ješte nějaký další tak bych ho možná prodal, ale opravdu ještě nevím. Dej nějakou nabídku a uvidíme, klidně do sz.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 06 červen 2013 23:40 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
brumla - ako je to s tymi klukovkami a materialom? niekde som cital ze klukovky su pouzitelne u vsetkych 6G72

horajs - tiez som daval uplne nove salky, aj komplet klukovku ale kedze som nevedel ze olejove cerpadlo tlaci malo, musel som zohnat nove a opat to rozobrat a zalozit, ked uz sa robi takato GO je dobre vymenit olejove aj vodne cerpadlo aby s tym bol pokoj...

PS: co som sa stretol s ludmi co mali VR4 a dali prebrusit kluku, nikomu to dlho nevydrzalo...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 07 červen 2013 07:42 
Offline

Registrován: 06 červen 2013 17:27
Příspěvky: 21
Rok výroby: 0
rador87 píše:
brumla - ako je to s tymi klukovkami a materialom? niekde som cital ze klukovky su pouzitelne u vsetkych 6G72

horajs - tiez som daval uplne nove salky, aj komplet klukovku ale kedze som nevedel ze olejove cerpadlo tlaci malo, musel som zohnat nove a opat to rozobrat a zalozit, ked uz sa robi takato GO je dobre vymenit olejove aj vodne cerpadlo aby s tym bol pokoj...

PS: co som sa stretol s ludmi co mali VR4 a dali prebrusit kluku, nikomu to dlho nevydrzalo...

A tak nevíš proč to nevydrží??myslíš že by to dělalo olejový čerpadlo???


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 07 červen 2013 07:45 
Offline

Registrován: 06 červen 2013 17:27
Příspěvky: 21
Rok výroby: 0
Talon píše:
Tak nejsem ještě úplně rozhodnutej a je to nedostatkový zboží. :think: Je v autě s možností poslechu a svezení. Jelikož chci dodge stejně přestavět a musel bych ho stejně vyndat a mám tu ješte nějaký další tak bych ho možná prodal, ale opravdu ještě nevím. Dej nějakou nabídku a uvidíme, klidně do sz.

Rád bych ti dal nabídku ale nemůžu hovořit za něj.Byl bych radši kdyby si mě napsal cenu do SZ já bych mu ji řekl a když by souhlasil tak by se mohl s tebou spojit a domluvit.Takhle by to bylo nejrozumější co myslíš. :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 07 červen 2013 07:53 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
rador87 píše:
brumla - ako je to s tymi klukovkami a materialom? niekde som cital ze klukovky su pouzitelne u vsetkych 6G72

horajs - tiez som daval uplne nove salky, aj komplet klukovku ale kedze som nevedel ze olejove cerpadlo tlaci malo, musel som zohnat nove a opat to rozobrat a zalozit, ked uz sa robi takato GO je dobre vymenit olejove aj vodne cerpadlo aby s tym bol pokoj...

PS: co som sa stretol s ludmi co mali VR4 a dali prebrusit kluku, nikomu to dlho nevydrzalo...


Ahoj,

DOHC 6G72 je velmi dobrý motor, se blok oceli a hlavy z hliníkové slitiny a je schopen dodávat i více než 500HP s přeplňováním. V roce 1993 (od června 1992 výrobně-datum auta) bylo změněho a zesíleno uložení vík hlavního ložíska na klice - upevnění 4-mi šrouby (původní blok používá 2 šrouby) a také bylo poprvé u tohoto motoru použita kovaná nitridovaná-ocelová kliková hřídel (původní byla z litiny). Vzhledem k tomu, novější nitridované-ocel kliková hřídel [MD318150] je uvedena jako náhradní díl za všechny roky, je možné ji použít i pro opravy starších bloků. Většina 'nepovedených' oprav na klice je způsobena špatnám zúhlováním, tedy tím, že klika je jakoby posunuta trochu více vpřed či vzad ve vodorovném směru, tlak na pánvičky je nerovnoměrný a brzo 'umřou'... To je také možná důvod proč to u toho motoru odešlo po opravě spojky, při montáži tam vyvolali tlak na kliku ta se o kousek posunula a pánvičky zachytly o okraj broušené plochy čepu - protočí se spolehlivě :lol: Normálně je to vymezeno pomocí pomocných ložisek, ale u starších motorů je tam již vůle.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 07 červen 2013 09:35 
Offline

Registrován: 06 červen 2013 17:27
Příspěvky: 21
Rok výroby: 0
Dobře Brumlo ale co teď stím???


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 07 červen 2013 10:05 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
Ahoj,

DOHC 6G72 je velmi dobrý motor, se blok oceli a hlavy z hliníkové slitiny a je schopen dodávat i více než 500HP s přeplňováním. V roce 1993 (od června 1992 výrobně-datum auta) bylo změněho a zesíleno uložení vík hlavního ložíska na klice - upevnění 4-mi šrouby (původní blok používá 2 šrouby) a také bylo poprvé u tohoto motoru použita kovaná nitridovaná-ocelová kliková hřídel (původní byla z litiny). Vzhledem k tomu, novější nitridované-ocel kliková hřídel [MD318150] je uvedena jako náhradní díl za všechny roky, je možné ji použít i pro opravy starších bloků. Většina 'nepovedených' oprav na klice je způsobena špatnám zúhlováním, tedy tím, že klika je jakoby posunuta trochu více vpřed či vzad ve vodorovném směru, tlak na pánvičky je nerovnoměrný a brzo 'umřou'... To je také možná důvod proč to u toho motoru odešlo po opravě spojky, při montáži tam vyvolali tlak na kliku ta se o kousek posunula a pánvičky zachytly o okraj broušené plochy čepu - protočí se spolehlivě :lol: Normálně je to vymezeno pomocí pomocných ložisek, ale u starších motorů je tam již vůle.[/quote]

- díky za info, a plati to len u DOHC? SOHC pouzivali nadalej liatinove kluky?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 07 červen 2013 10:16 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
horajs píše:
Dobře Brumlo ale co teď stím???


no opravit.... a věnovat pozornost tomuhle viz. příloha,


Přílohy:
6g72.pdf [641.74 KiB]
354 krát
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 07 červen 2013 10:21 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
rador87 píše:
- díky za info, a plati to len u DOHC? SOHC pouzivali nadalej liatinove kluky?


to, fakt nevím protože je v tom trochu bordel, motorů 6G72 jsou vyrobeny milióny a jsou i Pajerech a dodávkách a variant je spousta - rozebrat prohlídnout a hledat označení na dílech, to jediná opravdu spolehlivá cesta jak něco zjistit....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 07 červen 2013 10:35 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
no ano lebo tiez som sa s par stretol, z VR4 mam 2 kusy a su take akoby do zlatistej farby a potom z nejakej dodavky dodge 6G72 SOHC ale ta je taka cierna, inak oznacenia som nenasiel a vaha je rovnaka u vsetkych...

PS: do kolko sa da zhruba brusit 1mm je uz asi extrem, mam tu jednu klukovku original z VR4 ale jedna ojnica bola totalne rozbita, ma to volu ako pisem min. 1mm, asi ju hodim dnes do srotu...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 07 červen 2013 10:48 
Offline

Registrován: 06 červen 2013 17:27
Příspěvky: 21
Rok výroby: 0
A tak myslíš že když už se protočily dvakrát takže to nevadí????Zase přebrousit kliku dát nový šály a upasovat vůle dle toho co jsi mě poslal :think:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 07 červen 2013 11:10 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

ty 'zlaté' jsou ty novější..... 1 mm na průměru je na vyhození, myslím že největší pánvičky jsou 0.5 ale nevím to jistě - chce to zjistit na webu např. u Clevite, podle stavu kliky a sady pánviček provést nabroušení, na tolerance jsou tabulky - pokud s tím nemáte ale chlapi zkušenosti, nechte to udělat.....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 07 červen 2013 11:58 
Offline

Registrován: 06 červen 2013 17:27
Příspěvky: 21
Rok výroby: 0
Brumla píše:
Ahoj,

ty 'zlaté' jsou ty novější..... 1 mm na průměru je na vyhození, myslím že největší pánvičky jsou 0.5 ale nevím to jistě - chce to zjistit na webu např. u Clevite, podle stavu kliky a sady pánviček provést nabroušení, na tolerance jsou tabulky - pokud s tím nemáte ale chlapi zkušenosti, nechte to udělat.....

Nojo to bylo dělaný v servise.Asi nevěděli oč se jedná :???:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 07 červen 2013 23:03 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
poznate niekoho kto to zarucene dobre urobi? kolko asi taka sranda stoji?..ja by som tu moju tiez dal spravit, nech ju mam do zalohy, pripadne mam tu druhy non turbo DOHC 96 motor a ten by sa dal komplet poskladat...

inak aj u nas je jeden dobry servis na motory, robia kadeco ale ked som im doniesol piest na vytlacenie capu, nevedeli z akeho motora to je...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 3000GT trošku rady bude???
PříspěvekNapsal: 08 červen 2013 13:02 
Offline

Registrován: 06 červen 2013 17:27
Příspěvky: 21
Rok výroby: 0
Takže změna ohledně toho motoru jak jsem se dozvěděl od majitele. :think: Motor při sešlápnutý spojce jde bez sebemnšího rachotu.Jakmile se spojka pustí ozíva se kovové ramplování.
OTÁZKA:mohl by to dělat špatně uchycený(volný) setrvák???Když by byly protočený znova šály jak jsem psal dělalo by to rachot i při sešlápnuté spojce???


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 73 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz