mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 24 listopad 2024 05:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: senzory chladič - Kuno+David
PříspěvekNapsal: 20 červenec 2013 20:52 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
votecc píše:
Docela by mě pro každý případ zajímalo, jestli to někdo ví protože jsem to nikde nenašel zda-li v případě výpadku druhé rychlosti ventilátoru by ventilátor na první rychlost stačil uchladit motor ? Má někdo zkušenost ? Protože v případě výpadku ventilátoru úplně se motor neuchladí, stačí poměrně krátká cesta a už se vaří - tuto zkušenost již mám :-)


Řekl bych, že první stupeň by to měl při funkčním systému uchladit. Vařil sem také, to ale bylo vadné gumové těsnění víčka.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: senzory chladič - Kuno+David
PříspěvekNapsal: 20 červenec 2013 21:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 červen 2013 23:03
Příspěvky: 25
Bydliště: Brandýs nad Labem
Automobil: Mitsubishi 3000GT
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
Ja si to take myslim, ze by to prvni stupen mel bez problemu uchladit pak ale nerozumim jaky duvod ma druhy stupen....Kvuli klimatizaci? Pokud se nepletu tak pri druhem stupni se spousti oba ventilatory pri prvnim jen jeden...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: senzory chladič - Kuno+David
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2013 00:53 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
votecc píše:
... Pokud se nepletu tak pri druhem stupni se spousti oba ventilatory pri prvnim jen jeden...


vidim to stejne


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: senzory chladič - Kuno+David
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2013 20:14 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,
pouze ventilátor klimy nestačí na uchlazení motoru, to mám vyzkoušeno, když jsem potřeboval nouzově dojet, když mi odešel elektromotor v tom hlavním větráku. Ve městě to bylo v pr....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: senzory chladič - Kuno+David
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2013 22:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 červen 2013 23:03
Příspěvky: 25
Bydliště: Brandýs nad Labem
Automobil: Mitsubishi 3000GT
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
Ano, to je pravda ale otázka byla jestli se uchladí motor na první rychlost ventilátoru a uchladí, dnes jsem testoval :-) V chladiči jsou dvě čidla bílý pro první stupeň spíná pouze hlavní velký ventilátor při 85 - 80 stupních pak černý spíná druhou rychlost (oba ventilátory na max.) při 95 - 90 stupních. Já měl problém o kterém jsem zde už psal, že před startováním sepnuli oba ventilátory na max. Problém byl v čidlech, vyměnil jsem čidlo bílý, černý jsem zatím nesehnal, takže mi teď spíná ventilátor na první rychlost a zatím to vypadá ok.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: senzory chladič - Kuno+David
PříspěvekNapsal: 26 červenec 2013 20:56 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
votecc píše:
Ano, to je pravda ale otázka byla jestli se uchladí motor na první rychlost ventilátoru a uchladí, dnes jsem testoval :-) V chladiči jsou dvě čidla bílý pro první stupeň spíná pouze hlavní velký ventilátor při 85 - 80 stupních pak černý spíná druhou rychlost (oba ventilátory na max.) při 95 - 90 stupních. Já měl problém o kterém jsem zde už psal, že před startováním sepnuli oba ventilátory na max. Problém byl v čidlech, vyměnil jsem čidlo bílý, černý jsem zatím nesehnal, takže mi teď spíná ventilátor na první rychlost a zatím to vypadá ok.


A co tedy problem se spoustenim obou na max pred nastartovanim? Byl odstranen vymenou cidla?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: senzory chladič - Kuno+David
PříspěvekNapsal: 26 červenec 2013 23:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 červen 2013 23:03
Příspěvky: 25
Bydliště: Brandýs nad Labem
Automobil: Mitsubishi 3000GT
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
enemdym píše:
votecc píše:
Ano, to je pravda ale otázka byla jestli se uchladí motor na první rychlost ventilátoru a uchladí, dnes jsem testoval :-) V chladiči jsou dvě čidla bílý pro první stupeň spíná pouze hlavní velký ventilátor při 85 - 80 stupních pak černý spíná druhou rychlost (oba ventilátory na max.) při 95 - 90 stupních. Já měl problém o kterém jsem zde už psal, že před startováním sepnuli oba ventilátory na max. Problém byl v čidlech, vyměnil jsem čidlo bílý, černý jsem zatím nesehnal, takže mi teď spíná ventilátor na první rychlost a zatím to vypadá ok.


A co tedy problem se spoustenim obou na max pred nastartovanim? Byl odstranen vymenou cidla?


S největší pravděpodobností nejspíše ano, nemám možnost na 100 % otestovat protože nové černé čidlo zatím nemám. Bílé čidlo mělo ulámané pacičky na konektoru, vyměnil jsem a funguje, spíná jak má. Černý zatím zaslepeno. Jakmile připojím starý černý čidlo bez ohledu na teplotu i mimo chladič tak se sepnou oba ventilátory na max. při poloze klíčku před startem motoru. Jinak první co jsem kontroloval byla relátka, pojistková skříň atd. vše ok. Každopádně bez černého čidla dokážu v pohodě žít, motor se uchladí.Hlavně, že se mi při studeném motoru netočí ventilátory na max. :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: senzory chladič - Kuno+David
PříspěvekNapsal: 31 červenec 2013 01:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 červenec 2011 01:40
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha
Automobil: Dodge Stealth RT
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1993
Pro info: na mém původním ventilátoru byly podle Lišky vadné uhlíky. Když do toho klepal, ventilátor se točil. Ale protože se to prý opravuje blbě, nechal si to na výměnu. Bohužel to nestihl než odjel na dovolenou, takže auto teď budu mít bůh ví kdy. Dělá mi totiž ještě i to benzínové čerpadlo.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: senzory chladič - Kuno+David
PříspěvekNapsal: 31 červenec 2013 17:39 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
David píše:
Pro info: na mém původním ventilátoru byly podle Lišky vadné uhlíky. Když do toho klepal, ventilátor se točil. Ale protože se to prý opravuje blbě, nechal si to na výměnu. Bohužel to nestihl než odjel na dovolenou, takže auto teď budu mít bůh ví kdy. Dělá mi totiž ještě i to benzínové čerpadlo.


Ahoj, elektromotor do větráku se dá koupit jako díl, nový, pak je to výměna na 10 minut....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: senzory chladič - Kuno+David
PříspěvekNapsal: 31 červenec 2013 17:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 červenec 2011 01:40
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha
Automobil: Dodge Stealth RT
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1993
Kuno mi pomohl hned ve Zlíně obratem koupit za 1000 komplet všechno od někoho použité. Naložil jsem to do auta a přivezl Liškovi. Ale díky za tip.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz