mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 08 květen 2024 17:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 30 květen 2010 22:22 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Ahoj, na osciloskopu jsem si udelal diagnostiku podle http://www.stealth316.com/ a ma chybovou hlasku c.14. Injector - Injector coil resistance.

Muzete mi prosim poradit ,co je treba vymenit, kde to je a kolik me to bude stat?
Zatim auto jezdi normalne a check engine se rozsviti jen sem tam.Kdyz ,ale vyresetuju ECU auto chcipa dokavad se chyba neprojevi a motor se neprepne do ochraneho rezimu.

Dekuji.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 31 květen 2010 07:37 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, rezistory ke vstřikovačům jsou pod stříbřitým hliníkovým krytem vedle motorku stěračů, ale ještě jsem neslyšel, že by někomu tyto rezistory odešly.... Napřed bych zkontroloval konektory na vstrikovačích, musí se sejmout takové drátěné perko, které konektor zajišťuje a pak konektor odpojit - všude zjistit zda jsou kontakty čisté a konektory byly správně zasunuté. Při této přležitosti oměřit odpor civky injektoru, všechny cívky by jej měly mít s malou tolerancí stejný....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 31 květen 2010 15:52 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Ahoj Brumlo,

diky za radu.Chyba se projevi jen sem tam (tim ,ze se na chvili rozsviti check engine a pak zhasne).Casto cca po 5 minutach jizdy ,kdy motor je uz na plno zahraty.Nicneme error je stale v ECU a pokud ji vyresetuju auto pri vyrazeni chcipne dokavad se asi chyba neprojevi nebo ECU se nejak neseridi (ted nevim).Taky drzi velice nizke volnobezne otacky ,ktere jsou na hranici a asi kvuli toho to chcipa.

Co se muze stat v pripade ,ze rezistor nefunguje spravne tim padem civka na strikovac spatne spina (pomalu,rychle)? Muze mit jet auto jenom na 5 valcu a ani o tom nevim?
Jinak nesleduju ,ze by auto melo nejake nepravidelny beh pri akcceleraci.

P.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 31 květen 2010 16:34 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, pořád si myslím, že v rezistorech to nebude, nejspíš bude vadný jeden vstřik, nebo kabel k němu. Auto s jedním nefukčním vstřikem jezdí, ale vonoběžné otáčky jsou menší (válec bez paliva tvoří zátěž při kompresy) motor má sklon k přehřívání a dunivý zvuk...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 31 květen 2010 17:19 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
prehrivat se neprehriva a k tomu zvuku nevim.Tenhle typ auta sam o sobe duni i tak :)

V pripade ,ze by nektery ze vstriku nefungoval vubec checkengine by svitil pernamentne nebo nemusi?
Pokud tedy nesviti soustavne muzu si byt jisty ,ze ve vsech valcich dochazi k zazehu paliva a ze vstrikovac zahapruje nebo nestrikne tak jak by mel jen sem tam?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 01 červen 2010 07:41 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, je to trochu jinak :-) řídící jednotka vyhodnocuje chybu, kterou si popsal tak, že se sleduje proud tekoucí spínacím tranzistorem do cívky vstřiku - tedy je-li proud velký či malý je to chyba. I překlad hlášky je
Injector coil resistance - injektor odpor cívky. Myslím si, že není mýněno ten přeřadný odpor, ale prostě to, že proud tekoucí do cívky vstříku je mimo toleranci (proud je přidaném napětí nepřímo úměrný odporu cívky). Doufám, že jsem to ještě více nezkomplikoval, prostě ECU je schopna kontrolovat proud tekoucí do cívky vstříku, ne přímo odpor cívky vstřiku. Jistotu, že občas vstřik nezahapruje nemáš, drobné nepravidelnosti v chodu motoru za jizdy nejsou až tak patrné a projevy za volnoběhu si sám popsal :-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 03 červen 2010 21:42 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Ahoj Brumlo,

nevis ,kde bych v CR sehnal vstrikovace? Jaky je rozdil mezi vstrikovacem 550,650 atd az do 1000ccm? Kdyz se tam daji silnejsi ,tedy s vyssi hodnotou, jede to pak rychleji? :)

Diky P.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 04 červen 2010 08:18 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,
použité na vrakáči, nebo od někoho kdo dával ty větší :-) Popřípadě koupit nové, nebo spíše nový, jen ten vadný... Vstřikovače s větším průtočným množstvím dostanou do motoru více paliva ale bez většího přísunu vzuchu a úpravy software řídící jednotky to nebude to pravé....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 05 červen 2010 10:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 březen 2010 14:15
Příspěvky: 34
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR-4
Typ motoru: 6G72 TT
Rok výroby: 1991
Ahoj. Jestli chceš vstřikovače na atmosferu, tak je mám.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 07 červen 2010 22:20 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Ahoj, asi je nemas nove co? A na kolik si je cenis?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 07 červen 2010 23:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 březen 2010 14:15
Příspěvky: 34
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR-4
Typ motoru: 6G72 TT
Rok výroby: 1991
Ahoj. Nový nejsou, ale vypadají tak. Myslím, že se ti budou líbit. Jsou z motoru co měl 120tis. km a tak krásně čistej motor vevnitř jsem ještě neviděl. Ty jsi se už asi informoval co to tak stojí, tak nahoď nejákou rozumnou cenu ty, aby to bylo pro tebe zajímavý. Ještě tu mám z toho motoru ustrojený hlavy i se svodama a fwd manuál převodovku, setrvák a slušnou spojku.
Můj tel. 723 810 665


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 08 červen 2010 10:05 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Hmm, ta cela prevodovka me laka vice,ale za ni urcite budes chtit balik co? Muzem mi tak orientacne rict cenu? Uvazuju ,ze bych si ji vzal jako nahradni pro strycka prihodu.
Ty vstikovace me konretne nepali tolik.Jezdi to jezdi :) Tedka me ceka dulezitejsi vec a to tlumice.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 08 červen 2010 11:47 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, musím se podívat ale měl bych někde mít úplně nové zadní tlumiče na non-turbo, v případě zájmu Ti je nechám za zcela sybmolickou cenu....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 08 červen 2010 13:50 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Ahoj Brumblo,

to uz jsme spolu raz resili pres emaily a ty jsi mi nakonec rekl ,ze to mas tlumice s ECS.
Jestli jsou to tyhle z http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m7b0s2257p0 (tu stranku jsi mi jednou poradil) tak bych je bral.
Chci objednavat prave cely tenhle set (predek i zadek)

Pavel.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rezistor na vstrikovacich
PříspěvekNapsal: 08 červen 2010 14:32 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, máš pravdu :-) vzpomínám si na to.....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz