mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 08 květen 2024 09:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 03 červen 2010 16:57 
Offline

Registrován: 01 červen 2010 17:56
Příspěvky: 15
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR-4 TwinTurbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
caute, mam tak trochu problem s motorom, slabo mi ide, ked dam nohu na podlahu tak to vobec necitit..neviem cim to moze byt..ci su odidene turba alebo to nejde na vsetky valce alebo nieco so vstrekovanim alebo klapky alebo sviecky...neviem, nevyznam sa v motoroch...sviecky tam mam od bosch. su dobre? mozem ich tam nechat? a este by som sa chcel spytat ze ci sa da zistit ze ci to ide na vsetky valce a este ci niekto nevie kde by som mohol zohnat kabel a softwer aby som to mohol napojit na pocitac...mam mitsubishi 3000gt twinturbo rv 1991. dakujem


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 04 červen 2010 08:41 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

těžko na dálku dělat diagnózu, ale svíčky by jsi měl mít Denso PK20PR-P11 (MS851502) jiné tam nepatří, Zkontroluj vložku filtru vzduchu, to že turba tlačí by jsi měl vidět na budíku na středovém panelu úplně vpravo, když dáš plný plyn pod zátěží, tak by ručička měla vyskočit až úplně nahoru na doraz. Kabel k počítači na model 91 neexistuje to nemusíš schánět, diagnistika se děla pomocí kódů vyblikávaných na diagnostické zásuvce - najdeš na internetu bez problémů, nebo to svěř někomu z okolí kdo tomu rozumí ať trochu pomůže...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 04 červen 2010 16:19 
Offline

Registrován: 01 červen 2010 17:56
Příspěvky: 15
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR-4 TwinTurbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
asi to bude aj tymi svieckami, uz som pozrel ceny tych sviecok, turba tlacia ale velmi slabo a aj ked dam nohu na podlahu tak rucicka nevyskoci az na doraz. tie kody by si mi prosim ta nemohol najst? ja neviem co mam hladat a aj daky navod by sa mi zisiel lebo nemam znameho co sa v tom vyzna...a este teraz mi pri vyssich otackach zacalo strielat z vyfuku...predtym tam bola namiesto katalyzatora obycajna duta rura a nestrielalo to..v servise tam potom dali nejaky katalyzator a vtedy to zacalo 1x strielat tak som z toho katalyzatora spravil dutu ruru a aj tak to striela..neviem ci sa tym nezmenili nejake tie tlaky vo vyfukovom potrubi.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 04 červen 2010 21:17 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
tibi3000GT píše:
asi to bude aj tymi svieckami, uz som pozrel ceny tych sviecok, turba tlacia ale velmi slabo a aj ked dam nohu na podlahu tak rucicka nevyskoci az na doraz. tie kody by si mi prosim ta nemohol najst? ja neviem co mam hladat a aj daky navod by sa mi zisiel lebo nemam znameho co sa v tom vyzna...a este teraz mi pri vyssich otackach zacalo strielat z vyfuku...predtym tam bola namiesto katalyzatora obycajna duta rura a nestrielalo to..v servise tam potom dali nejaky katalyzator a vtedy to zacalo 1x strielat tak som z toho katalyzatora spravil dutu ruru a aj tak to striela..neviem ci sa tym nezmenili nejake tie tlaky vo vyfukovom potrubi.


Ak si z Bratislavy, tak si to daj pozret v autoservise wings - ak ti to richard nespravi tak uz nikto na slovensku...
Ma takisto aj kabel na pripojenie '91ky k pocitacu, aj software (osobne som mu ho robil pred rokmi, samozrejme ze take existuje - sam ho mam v aute napevno)

Sviecky nie su tak kriticke, problem nastava az ked chces napr. pouzit viaciskrove - to nevladze ignition system hadzat dve iskry naraz


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 04 červen 2010 22:30 
Offline

Registrován: 01 červen 2010 17:56
Příspěvky: 15
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR-4 TwinTurbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
ano som z bratislavy, pojdem s tym teda do toho autoservisu wings, to je super ze ma soft aj kabel :) tie sviecky Denso su viaciskrove?

a dakujem vam obom za rady ;)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 05 červen 2010 01:25 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
tibi3000GT píše:
ano som z bratislavy, pojdem s tym teda do toho autoservisu wings, to je super ze ma soft aj kabel :) tie sviecky Denso su viaciskrove?

a dakujem vam obom za rady ;)


chcel som tym len povedat, ze na znacke sviecky az tak nezalezi, dokonca ani na materiali (z kratkodobeho hladiska) -> dolezite je dodrzat pribliznu `teplotu` a `medzeru` (gap) aby system dobre fungoval...

`viaciskrove` su napr. 4kontakt bosch, co maju akoze hadzat 2 iskry naraz a zabezpecit lepsie spalovanie - no GTcko ma prilis malu energiu zapalovania aby tie 2 iskry naraz hadzalo (resp. 4, pretoze naraz pali vzdy do dvoch valcov (wasted ignition)


on ma hlavne skusenosti, nosili mu GTcka snad z celeho SK - no neviem ci bude prave `nadseny` zo zakazky....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 05 červen 2010 09:10 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jen pár poznámek ke svíčkám:

- Naprostá většina japonských motorů jezdí dobře pouze na svíčky Denso a NGK! Dvojnásob to platí pro motory Mitsubishi, a to i při správně zvoleném typu, tepelné hodnotě i odtrhu "náhrady" od jiného výrobce. Žádné vysvětlení pro to však nemám.

- Na materiálu elektrod samozřejmě záleží! Jde o to, aby právě ony měly co nejmenší elektrický odpor, který je navíc co nejméně závislý na teplotě. Především se však od použitého materiálu odvíjí životnost.

- Víceelektrodové svíčky se vyrábějí jen proto, aby bylo dosaženo vyšší životnosti při použítí toho nejlacinějšího materiálu a zároveň nejjednodušší technologie výroby elektrod. Jinak jejich zapalovací vlastnosti (výkon) jsou bídné, jelikož na zmnožených elektrodách dochází ke tříštění elektrického náboje, a jiskra pak přeskakuje kde a kdy ji napadne, tedy ne tam a tehdy, kdy je to hlediska aktuálních potřeb motoru nutné a jak to chce (řídí) ŘJ motoru.

- Z hlediska fyziky by byla ideální svíčka s jiskřištěm o dvou jehlách proti sobě, protože právě na hranách je největší koncentrace elektrického náboje a tudíž i nejlepší podmínky pro přeskok jiskry z hlediska její lokalizace v prostoru i čase. Svíčky blížící se tomuto ideálu dokáže dnes vyrobit pouze firma Denso a jsou samozřejmě iridiové, jelikož jakýkoli jiný materiál by se za chvíli upálil.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 05 červen 2010 13:03 
Offline

Registrován: 01 červen 2010 17:56
Příspěvky: 15
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR-4 TwinTurbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
spc: to som si aj myslel ze nadseny asi nebude ale skusim, mozno mi s tym pomoze alebo aspon poradi

Brumla: vcera som skusal tie turba ze ci ide rucicka na budiku az do maxima. nevyskocila hned ale isla trochu pomalsie az na cislo 14 a potom tam zacalo cosi praskat alebo strielat tak som uz viac nepridaval

Mitsi: dakujem za informacie, dam tam asi radsej tie sviecky denso


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 05 červen 2010 13:37 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Mitsi píše:
Jen pár poznámek ke svíčkám:

- Naprostá většina japonských motorů jezdí dobře pouze na svíčky Denso a NGK! Dvojnásob to platí pro motory Mitsubishi, a to i při správně zvoleném typu, tepelné hodnotě i odtrhu "náhrady" od jiného výrobce. Žádné vysvětlení pro to však nemám.

- Na materiálu elektrod samozřejmě záleží! Jde o to, aby právě ony měly co nejmenší elektrický odpor, který je navíc co nejméně závislý na teplotě. Především se však od použitého materiálu odvíjí životnost.

- Víceelektrodové svíčky se vyrábějí jen proto, aby bylo dosaženo vyšší životnosti při použítí toho nejlacinějšího materiálu a zároveň nejjednodušší technologie výroby elektrod. Jinak jejich zapalovací vlastnosti (výkon) jsou bídné, jelikož na zmnožených elektrodách dochází ke tříštění elektrického náboje, a jiskra pak přeskakuje kde a kdy ji napadne, tedy ne tam a tehdy, kdy je to hlediska aktuálních potřeb motoru nutné a jak to chce (řídí) ŘJ motoru.
.



bla bla bla.... k tomu ostatnemu co znie ako `objektivny` marketingovy material firmy Denso ci NGK (aj ked su to naozaj velmi kvalitne sviecky) sa nebudem vyjadrovat, len k tomu `idealnemu materialu` -> NEEXISTUJE!
je to vsetko o kompromisoch, na kratkodobu prevadzku su najlepsie medene, prave kvoli elektrickym vlastnostiam - lenze su malo trvanlive a furt ich vymienat je neprijemne... (hlavne na GTcku v zadnej hlave)
platinove a iridiove sviecky su uz len kompromis s vyrazne vyssou zivotnostou, ale o nieco horsimi vlastnostami elektrickymi


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 05 červen 2010 14:16 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
spc píše:
bla bla bla.... k tomu ostatnemu co znie ako `objektivny` marketingovy material firmy Denso ci NGK (aj ked su to naozaj velmi kvalitne sviecky) sa nebudem vyjadrovat, len k tomu `idealnemu materialu` -> NEEXISTUJE!
je to vsetko o kompromisoch, na kratkodobu prevadzku su najlepsie medene, prave kvoli elektrickym vlastnostiam - lenze su malo trvanlive a furt ich vymienat je neprijemne... (hlavne na GTcku v zadnej hlave)
platinove a iridiove sviecky su uz len kompromis s vyrazne vyssou zivotnostou, ale o nieco horsimi vlastnostami elektrickymi


Nevím, z čeho vycházíš Ty, ale já z praktických zkušeností "před" a "po" na vzorku min. 30 nejrůznějších motorů, do kterých jsem iridiové svíčky Denso namontoval, přičemž v některých případech tam původně byly iridiové svíčky NKG už z prvomontáže.

Kromě toho jsem nepsal nic o "ideálním materiálu", ale o "ideální svíčce s jiskřištěm o dvou jehlách proti sobě", což se opírá o fyziku střední školy (elektrické pole, ionizace plynu atd.), kterou prostě neokecáš marketingovými ať už bláboly či "anti-bláboly".

Jinak pokud bychom se bavili o "ideálním materiálu" z hlediska čistě jeho elektrických vlastností, pak by se jednalo nejspíše o nějakou slitinu nyobu, tantalu, titanu, stříbra, rtuti a vápníku, a pokud už by se tam měla vyskytovat měď, tak v minimálním podílu legury.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 05 červen 2010 18:06 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
z coho? napr. www.3si.org (skusenosti desattisicok uzivatelov GTciek)

este raz opakujem, ze tieto sviecky su vyborne, kvalitne, trvanlive -> no zavadzat nestastneho majitela vozu, ktory viac nejde ako ide, ze je to sposobene tym ze nema v aute `tu jedinu spravnu znacku` sviecok je v pripade ak tam ma sviecky rovnakej specifikacie od ineho schopneho vyrobcu napr. Bosch v dobrom stave dost NESERIOZNE

hodnotit subjektivne nejaku zmenu je velmi zakerna vec - ak vies ze nieco je zmenene a nieco ocakavas - preto sa napr. pri medicinskych testoch pouziva placebo... takisto ak menis staru vec za novu, zmena nemusi znamenat ze by tam bola aj pri vymene nove za nove

`Na materiálu elektrod samozřejmě záleží! Jde o to, aby právě ony měly co nejmenší elektrický odpor, který je navíc co nejméně závislý na teplotě. Především se však od použitého materiálu odvíjí životnost.` -> podavas to akoby tie odporucane sviecky bol ten ideal - lenze je to prave kompromis o nieco horsich elektrickych vlastnosti ALE oproti vyrazne vyssej zivotnosti (co je vhodne pre 99%)

rec bola o svieckach bezne dostupnych - medene su netrvanlive ale aspon velmi lacne, preto je to zaujimava alternativa ak niekomu nevadi menit ich kazdu chvilu


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 06 červen 2010 00:13 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
spc píše:
z coho? napr. http://www.3si.org (skusenosti desattisicok uzivatelov GTciek)

este raz opakujem, ze tieto sviecky su vyborne, kvalitne, trvanlive -> no zavadzat nestastneho majitela vozu, ktory viac nejde ako ide, ze je to sposobene tym ze nema v aute `tu jedinu spravnu znacku` sviecok je v pripade ak tam ma sviecky rovnakej specifikacie od ineho schopneho vyrobcu napr. Bosch v dobrom stave dost NESERIOZNE

hodnotit subjektivne nejaku zmenu je velmi zakerna vec - ak vies ze nieco je zmenene a nieco ocakavas - preto sa napr. pri medicinskych testoch pouziva placebo... takisto ak menis staru vec za novu, zmena nemusi znamenat ze by tam bola aj pri vymene nove za nove

`Na materiálu elektrod samozřejmě záleží! Jde o to, aby právě ony měly co nejmenší elektrický odpor, který je navíc co nejméně závislý na teplotě. Především se však od použitého materiálu odvíjí životnost.` -> podavas to akoby tie odporucane sviecky bol ten ideal - lenze je to prave kompromis o nieco horsich elektrickych vlastnosti ALE oproti vyrazne vyssej zivotnosti (co je vhodne pre 99%)

rec bola o svieckach bezne dostupnych - medene su netrvanlive ale aspon velmi lacne, preto je to zaujimava alternativa ak niekomu nevadi menit ich kazdu chvilu


I na tomto fóru se opakovaně vyskytli uživatelé, jejichž problémy s motorem se podařilo vyřešit prostě jen tím, že tam místo svíček do BOSCHe dali naprosto obyčejné svíčky od Denso či NGK. Možná neuvěřitelné, ale účinné! v čem potom spočívá NESERIÓZNOST toho, že jsem na to upozornil? Podle mého názoru je třeba každý problém řešit počínaje vždy tím úplně nejjednodušším. A že speciálně BOSCHky dělají v motorech Mitsubishi neplechu, to je dostatečně známý fakt - byť opakuji, že pro to nemám vysvětlení, snad kromě toho, že dnes BOSCH=shit. Ostatně ne nadarmo tuto značku svíček opustili v prvomontáži dokonce i němečtí výrobci aut. Tím samozřejmě netvrdím, že příčinou problémů tazatele jsou právě a jen ty svíčky. V každém případě bych tam ale nejprve dal ty základní předepsané od Denso a až poté se zabýval dalšími věcmi.

Jinak subjektivní vjem je pochopitelně velmi ošemetná záležitost. Měření spotřeby a jízdní projevy motoru na maximu, o křivkách na protokolu z brzdy (to vzhledem k ceně měření samozřejmě spíše výjimečně) ani nemluvě, to už je samozřejmě něco úplně jiného. A mohu Tě ujistit, že většina těch výměn byla na zánovních vozech po záběhu (tím nemyslím zrovna prvních 1500 km, ale skutečně již proběhnuvší záběh, kdy se ustálily hodnoty spotřeby paliva i oleje a motor si "výkonově" sedl), takže pozitivní vliv "nového" po nahrazení "starého" lze klidně vyloučit.

A ještě k tomu materiálu (elektrické vlastnosti vs. životnost): nejvyšší zapalovací výkon mají jednoznačně svíčky o co "nejostřejších hrotech" proti sobě postavených elektrod. A jestliže tyto hroty nedokážeš vyrobit z dostatečně odolného materiálu, je jakákoli úvaha o tom, ve které že to slitině je více volných elektronů, naprosto bezpředmětná!

No a závěrem si neodpustím poznámku k Tebou tolik vychvalovaným "měděným" svíčkám: Jendá se o naprosto obyčejné svíčky s naprosto obyčejnými elektrodami (nejsou měděné!), pouze jádro středové elektrody je mezi vestavěným odrušovacím odporem a činnou stropkou středové elektrody měděné. Nic víc, nic míň...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 06 červen 2010 02:30 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
nevychvalujem medene - to su skusenosti inych, ovela skusenejsich jak si tu v prdelakove mozeme snivat.... :wink:
nikdy som ich nemal, len predstava menit kramy (najme v zadnej hlave) kazdu chvilu to vylucuje...
osobne mam tiez iridia - lebo je to optimum pre bezneho uzivatela hlavne co sa tyka zivotnosti, ale auto `napodiv` s nimi ide rovnako ako predtym :smile:

problem s nielen boschkami u nas je v tom, ze ti predaju hocico a nikto poriadne nevie co je na GT vhodne... kecat vedia len aby predali - resp. kazdy ti povie nieco ine a v tabulkach co maju bud nie je nic, alebo `hausnumera`

ze nemas bohviejake informacie konkretne ohladne 3000iek mi doslo uz ked si mu trvdil ze OBD1 sa neda pripojit na pocitac - pricom osobne to mam spravene uz skoro 10 rokov, ale zas mna zaujimaju len GTcka priznavam, nezivim sa tym, je to len moje hobby
no cele vecery som cital 3si.org a aj aktivne komunikoval o zaujimavostiach nielen cez email s mnohymi velmi skusenymi clenmi (hovori ti nieco napr. Jeff Lucious?)

jednoducho `nasinci` mi trieskali casto take dristy, ze sa to nedalo pocuvat! :sad:
preto boh zehnaj internetu a USA....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 06 červen 2010 09:16 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
S GT-éčky nemám zkušenost žádnou (vyjma toho, že jsem se někdy v r. 1995 s jedním povozil) a počítačům nerozumím. Proto sem také obvykle nelezu. Ale moje vyjádření ke svíčkám má snad obecnou platnost, ne? Co do připojení počítače k ŘJ MMC z období před "normalizovanou" OBD-2, jsi tedy nejspíše první, komu se to bez MUT-u povedlo, k čemuž Ti mohu pouze gratulovat.

A pokud jde o internet jako zdroj "zaručených" informací, zejména pak původem z USA, v poslední době jsem potřeboval kolem aut zjistit dvě věci: jak na hydroštely na 2,5 V6 24V u Galanta (mimochodem, měl jsem k dispozici ty "tuningové", s větší dírkou - také pěkná blbost!) a jak na rozvody na Mazdě 626 benzín a Mazdě 6 v naftě (zde panuje dokonalé informační vakuum). No a ta doslova likvidační zvěrstva (např. rada, že každý hydroštel je třeba před montáží dokonale vyprázdnit, jinak se "ohnou ventily" :razz: ), co jsem našel, mne opětovně přesvědčila, že internet je (bohudík!) stále ještě dokonale otevřený zdroj, poněvadž si na něm může kdokoli vyjádřit jakýkoli názor. Problémem pak samozřejmě zůstává, jaký si vybrat...

P.S.: Pokud tam máš iridium od jakékoli jiné firmy, než Denso, pak to vysvětluje to, co jsi napsal. Prakticky jsem porovnával "originál" iridium od NGK, "šizené" iridium od NGK (vyskytuje se prakticky pouze na americkém trhu) a iridium od Denso a výsledky byly tak jednoznačné, že mi to někdy připadalo až divné. Podotýkám, že moji přátelé a kolegové, dobrovolní "cvičení králíci", nevěděli, jaké svíčky tam momentálně mají, ale věděli, že si mohou posléze vybrat - když už se rozhodli se na to "testování" dobrovolně dát... Zrovna tak okamžitě poznali, že návštěva značkového servisu v rámci pravidelného servisu je o ně připravila, tedy pokud jim je ten servis vyměnil/sebral. Přitom se až na výjimky jednalo o pouhé uživatele, žádné "koníčkáře".

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor ide slabo
PříspěvekNapsal: 07 červen 2010 01:43 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
No neviem, pod `obecnou platnostou` by som si predstavil nieco ine... :wink:
Z nejakych skusenosti rozsirovat platnost na velku skupinu, hoc aj zalozenu na `made in japan` (co v globalizovanej dobe je iluzia - vsetko sa robi vsade a vyrobcovia kupuju polotovary od dodavatelov co ich robia pre X automobiliek)

Auto je stavane na nejake sviecky, znamena to ze kupou odporucanych nemozem prehlupit, no neznamena to ze ziadne ine nemusia dobre chodit -> len je to riziko a treba si viac overovat

Co sa tyka OBD1 tak mam nulove zasluhy okrem znalosti anglictiny, kontaktov a manualnych schopnosti to vyrobit - siel som naisto, experimentovali chlapci v USA...

zdvihatka blbost? no vidis - ja som svoje dal aj komplet precistit profesionalovi (robil to pred mojimi ocami) a vysledok nejaky, no nic moc extra... Po vymene za 3G uz vobec neviem co je to klepot zdvihatiek :smile:
Aj preto by som nezovseobecnoval tolko - ved aj tie preklinane 4kontaktne boschky v niektorych autach slapu paradne

Jasne ze z tych kopec ludi je plno onicom, no skumanim viacerych nazorov a hlavne argumentacie po case uz viem `kto ma v hlave` a kto len trieska.

p.s.
nepametam si uz ci mam ngk alebo denso iridium, kupoval som pred rokmi to co je najodporucanejsie na GTcka
s tymito svieckami urcite majitel neprehlupi, no zas dost ludi nechce tolko investovat do servisu tak stareho auta


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz