mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 09 květen 2024 00:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: motor z 3000GT
PříspěvekNapsal: 27 červen 2010 22:18 
Offline

Registrován: 20 červen 2010 18:45
Příspěvky: 4
Automobil: Galant 4x4
Typ motoru: V6 2,5l
Rok výroby: 1996
Ahoj lidičky, mám doma motor z GT, je prasklá klika jinak je celkem jak nový, co by asi stála klika?

Ještě taková drobná otázka :lol: :
Šel by tento motor do Galanta (96), kdybych si sehnal Turba a věci k tomu potřebné??? :cool: Motor je úplně stejný akorád má větší setrvák a tím i jinou převodovku.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor z 3000GT
PříspěvekNapsal: 28 červen 2010 07:08 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, nová klika stojí tak 1100USD, starší buděš težko shánět ale možná budeš mít štěstí.... U předokolek jsou zástavby GT do Galanata a obráceně vyzkoušené to lze ale u 4x4 jsem to jěště nezaznamenal...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor z 3000GT
PříspěvekNapsal: 28 červen 2010 15:06 
Offline

Registrován: 01 červen 2010 17:56
Příspěvky: 15
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR-4 TwinTurbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Ahoj, neni ten motor náhodou na predaj?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor z 3000GT
PříspěvekNapsal: 28 červen 2010 15:40 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Brumla píše:
U předokolek jsou zástavby GT do Galanata a obráceně vyzkoušené to lze


Vejde se do Galanta verze se dvěma turby s využitím původní galanťácké převodovky?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor z 3000GT
PříspěvekNapsal: 28 červen 2010 22:39 
Offline

Registrován: 20 červen 2010 18:45
Příspěvky: 4
Automobil: Galant 4x4
Typ motoru: V6 2,5l
Rok výroby: 1996
tibi3000GT píše:
Ahoj, neni ten motor náhodou na predaj?


Motor mám na díly, hodí se z něj věci na Galanta, tak na prodej nejspíš asi nebude... možná se ještě rozmyslim O:-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor z 3000GT
PříspěvekNapsal: 29 červen 2010 07:32 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

Mitsi to nevím, GT předokolky jsou neturbové je tam motor 6G72 s proměnou délkou sání, DOHC nebo SOHC dle výkonu, prakticky úplně stejný jako měla Sigma a mají menší štíhlou převodovku, tam problém není, nijak zvlášť jsem se o to nezajímal ale možná by to šlo, problém z místem by byl spíše vzdadu u příčky pod čelním sklem, tam je na turbo málo místa a hodně tepla :-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor z 3000GT
PříspěvekNapsal: 29 červen 2010 09:05 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Díky za informaci, Brumlo! To byl jen takový okamžitý nápad. Ale vzhledem k tomu, že daný Galant jezdí po rovině 240 a s kopce přes 250 (obojí tacho, dle GPS tak o 8-9 méně) a s trakcí má plno problémů už nyní, tak je to nejspíše bezpředmětné.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor z 3000GT
PříspěvekNapsal: 29 červen 2010 10:33 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Je to tak Mitsi, zvyšování výkonu u předokolek naráží na praktickou mez přenesení výkonu na silnici, smysl by to mělo spíše u Galanta 4x4 ale tam si nejsem jistý jaký typ převodovky tam je, pokud ho někdo zná (typové označení) pak by se dalo zjistit zda je to s turbomotorem 6G72 z GT spojitelné či ne. Běžný 5-ti kvalt z Galanta do neturbového GT pasuje jak pr... na hrnec :-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor z 3000GT
PříspěvekNapsal: 29 červen 2010 11:07 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nejsem si jistý, zda poslední generace "žralok" vůbec existovala na trhu kontinentální Evropy (tj. s volantem vlevo) ve verzi 4x4. Ovšem svezení s verzí "Dynamic 4" (2.0 110kw, 16V DOHC, 4WD, 4WS) generace končící někdy v r. 1993 bylo v té době a třídě s ničím neporovnatelným zážitkem!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor z 3000GT
PříspěvekNapsal: 29 červen 2010 11:30 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Jistě, 3000 GT VR4 již někdy okolo roku ´92 (3.0 210kw, 24V DOHC, 4WD, 4WS) nabízela něco, co nemají ani některá současná auta a to kromě požitku z jizdy i dobrý image..... U nás v té době produkovaný Favorit či Tatra 613 jsou jak z jiné planety, technologický i designový rozdíl byl obrovský.... Škoda, že Mitsubishi udělalo několik zásadních chyb, které jinak velmi inovativní značku dost poškodily.... Systémem přímého vstřiku benzínu předběhli dobu, ale nedokázali to dotáhnout do konce a dnes znovu objevené systémy na tomto starém principu vedou a mají velký komerční úspěch (FSI)....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor z 3000GT
PříspěvekNapsal: 29 červen 2010 12:45 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Fatální chybou bylo vsadit vše na vývoj GDI a neinformovat se např. v Evropě, jaký že tu vlastně v té době byl benzín - obsahoval 20x více síry, než ten japonský. K tomu tady už tehdy byly přísné limity na produkci NOx, což si vynutilo aplikaci de-NOx katalyzátoru, jenž šel proti samotnému principu výhod přímého vystřikování a spalování chudé směsi.

Další fatální chybou bylo jít do holportu Daimler-Chrysler-Mitsubishi, který - jak se později ukázalo - měl jediný účel: aby Mercedesu umožnil tzv. zevnitř potopit konkurenci obou jmenovaných značek na světových trzích.

Technologicky a finančně vytunelované MMC se však přesto ještě podařilo prodat licence na části technologie GDI Volkswagenu (za což snad náhradou získává ty s.ačky TDI PD) a rovněž francouzské PSA. No a když všemocný německý koncern začal prodávat motory FSI, brzy zjistil, že bez bezsirnatého benzínu to stejně nepůjde a postupně si prosadil eliminaci síry v palivu na většině svých hlavních evropských trhů. Přesto inherentní problémy systému spalování chudé směsi vs. exhalační limity pokračovaly, takže i koncern to nakonec vzdal a FSI dnes už nikde nepracuje s "vrstvenou", tj. chudou směsí.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz