mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
motor z 3000GT https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=1138 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jezichal [ 27 červen 2010 22:18 ] |
Předmět příspěvku: | motor z 3000GT |
Ahoj lidičky, mám doma motor z GT, je prasklá klika jinak je celkem jak nový, co by asi stála klika? Ještě taková drobná otázka ![]() Šel by tento motor do Galanta (96), kdybych si sehnal Turba a věci k tomu potřebné??? ![]() |
Autor: | Brumla [ 28 červen 2010 07:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor z 3000GT |
Ahoj, nová klika stojí tak 1100USD, starší buděš težko shánět ale možná budeš mít štěstí.... U předokolek jsou zástavby GT do Galanata a obráceně vyzkoušené to lze ale u 4x4 jsem to jěště nezaznamenal... |
Autor: | tibi3000GT [ 28 červen 2010 15:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor z 3000GT |
Ahoj, neni ten motor náhodou na predaj? |
Autor: | Mitsi [ 28 červen 2010 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor z 3000GT |
Brumla píše: U předokolek jsou zástavby GT do Galanata a obráceně vyzkoušené to lze Vejde se do Galanta verze se dvěma turby s využitím původní galanťácké převodovky? |
Autor: | jezichal [ 28 červen 2010 22:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor z 3000GT |
tibi3000GT píše: Ahoj, neni ten motor náhodou na predaj? Motor mám na díly, hodí se z něj věci na Galanta, tak na prodej nejspíš asi nebude... možná se ještě rozmyslim ![]() |
Autor: | Brumla [ 29 červen 2010 07:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor z 3000GT |
Ahoj, Mitsi to nevím, GT předokolky jsou neturbové je tam motor 6G72 s proměnou délkou sání, DOHC nebo SOHC dle výkonu, prakticky úplně stejný jako měla Sigma a mají menší štíhlou převodovku, tam problém není, nijak zvlášť jsem se o to nezajímal ale možná by to šlo, problém z místem by byl spíše vzdadu u příčky pod čelním sklem, tam je na turbo málo místa a hodně tepla ![]() |
Autor: | Mitsi [ 29 červen 2010 09:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor z 3000GT |
Díky za informaci, Brumlo! To byl jen takový okamžitý nápad. Ale vzhledem k tomu, že daný Galant jezdí po rovině 240 a s kopce přes 250 (obojí tacho, dle GPS tak o 8-9 méně) a s trakcí má plno problémů už nyní, tak je to nejspíše bezpředmětné. |
Autor: | Brumla [ 29 červen 2010 10:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor z 3000GT |
Je to tak Mitsi, zvyšování výkonu u předokolek naráží na praktickou mez přenesení výkonu na silnici, smysl by to mělo spíše u Galanta 4x4 ale tam si nejsem jistý jaký typ převodovky tam je, pokud ho někdo zná (typové označení) pak by se dalo zjistit zda je to s turbomotorem 6G72 z GT spojitelné či ne. Běžný 5-ti kvalt z Galanta do neturbového GT pasuje jak pr... na hrnec ![]() |
Autor: | Mitsi [ 29 červen 2010 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor z 3000GT |
Nejsem si jistý, zda poslední generace "žralok" vůbec existovala na trhu kontinentální Evropy (tj. s volantem vlevo) ve verzi 4x4. Ovšem svezení s verzí "Dynamic 4" (2.0 110kw, 16V DOHC, 4WD, 4WS) generace končící někdy v r. 1993 bylo v té době a třídě s ničím neporovnatelným zážitkem! |
Autor: | Brumla [ 29 červen 2010 11:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor z 3000GT |
Jistě, 3000 GT VR4 již někdy okolo roku ´92 (3.0 210kw, 24V DOHC, 4WD, 4WS) nabízela něco, co nemají ani některá současná auta a to kromě požitku z jizdy i dobrý image..... U nás v té době produkovaný Favorit či Tatra 613 jsou jak z jiné planety, technologický i designový rozdíl byl obrovský.... Škoda, že Mitsubishi udělalo několik zásadních chyb, které jinak velmi inovativní značku dost poškodily.... Systémem přímého vstřiku benzínu předběhli dobu, ale nedokázali to dotáhnout do konce a dnes znovu objevené systémy na tomto starém principu vedou a mají velký komerční úspěch (FSI).... |
Autor: | Mitsi [ 29 červen 2010 12:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor z 3000GT |
Fatální chybou bylo vsadit vše na vývoj GDI a neinformovat se např. v Evropě, jaký že tu vlastně v té době byl benzín - obsahoval 20x více síry, než ten japonský. K tomu tady už tehdy byly přísné limity na produkci NOx, což si vynutilo aplikaci de-NOx katalyzátoru, jenž šel proti samotnému principu výhod přímého vystřikování a spalování chudé směsi. Další fatální chybou bylo jít do holportu Daimler-Chrysler-Mitsubishi, který - jak se později ukázalo - měl jediný účel: aby Mercedesu umožnil tzv. zevnitř potopit konkurenci obou jmenovaných značek na světových trzích. Technologicky a finančně vytunelované MMC se však přesto ještě podařilo prodat licence na části technologie GDI Volkswagenu (za což snad náhradou získává ty s.ačky TDI PD) a rovněž francouzské PSA. No a když všemocný německý koncern začal prodávat motory FSI, brzy zjistil, že bez bezsirnatého benzínu to stejně nepůjde a postupně si prosadil eliminaci síry v palivu na většině svých hlavních evropských trhů. Přesto inherentní problémy systému spalování chudé směsi vs. exhalační limity pokračovaly, takže i koncern to nakonec vzdal a FSI dnes už nikde nepracuje s "vrstvenou", tj. chudou směsí. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |