mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 duben 2024 14:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 29 červenec 2010 18:59 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
3000LS píše:
A ty xenony vyjdou na kolik ?


Až Tě s nimi chytí informovaný policajt, bude to ještě dražší! O STK ani nemluvě, ale před ní je alespoň můžeš zdemontovat.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 29 červenec 2010 19:41 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
3000LS píše:
Ahoj
je to rok 11/1999 tak sem si dovolil napsat 2000 vypada to lip ,ale v TP je uvedeno 1.registrace 12/2001 v nemecku...

ten prepinac tam asi neni , a lanka ke klapce na vyfuku sem si nevsiml

...



Tak to se vysvetluje, 3.generace GT uz podle vseho nemela "active aero" ani "active exhasust" a ani stavitelny podvozek.
Nazivo jsem ale nikdy 1999 nevidel, proto to tvrdit nebudu - musis nam holt sve auto sam predstavit, pridat par fotek, atd.

Osobne me to zajima, jestli mas to obrovske kridlo, jak to vypada a tak...
Jinak za total exota povazuju posledni generaci VR4 v hard top cabriu (jedno v CR bylo a dokonce naprodej, ale kde je mu ted konec?... nevim).

Nebylo by ke skode se nekde potkat, zajimalo by me, kolik GT se sjede (techto pokusu tu ale taky uz bylo dost, zrealizovat sraz se ale prozatim nepodarilo :think: )


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 06:27 
Offline

Registrován: 05 květen 2006 17:52
Příspěvky: 196
Bydliště: Červený Kostelec
Vrže mě to dále bude to zase ložisko nejspíš napínák na servo
Dalo se do toho koupit ložisko nemáte někdo uložené číslo ???????????? dík



Jinak jsem po 2 letech vyjel z garáže a po 30 milích ráno startuju, že pojedu do práce a fuj jede na 4 protože mám napíchnutou jednotku na diodu v palubce pro diagnostiku hned jsem věděl, že je to prostřední indučka naštěstí mám ještě 2 náhradní co jsem koupil jen tak co kdyby.

_________________
Tom 3000 gt twin turbo


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 07:21 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

to Mitsi, v projektorech nejsou ty xenony až tak nápadné, před technickou přepojím na normální žárovky, konektory jsou stejné na balastu i žárovce, je to za 5 minut...

to enemdym, je rozdíl mezi provedením pro evropu a US ty VR4 ´99 pro US měli takovou tu velkou hubu a velké křídlo (velkou hubu jsem přestavěl na můj Dodge ´94), poslední se vyráběli do roku 99, pro evropu se 3000GT dělala ještě o rok déle ale karoserie nikdy u evropského modelu neměla velké křídlo a ten veliký prední spojler.

to 3000LS, pokud je to rěmen k čerpadlu serva tak ho na chvíli sundej a poznáš rozdíl hned, já to rachtání úplně nenáviděl protože jsem to hledal a postupně odstraňoval....


Přílohy:
99col-m3vr4[1].jpg
99col-m3vr4[1].jpg [ 695.34 KiB | Zobrazeno 5821 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 07:27 
Offline

Registrován: 05 květen 2006 17:52
Příspěvky: 196
Bydliště: Červený Kostelec
Nenávidím to vrzání taky
schodil jsem řemen na servo je to tím já jen , že tu někdo psal číslo ložiska které se jen přehodí

mnohdy stáhnu rádio na minimum a kochám se zvukem 6ti válce

S ložisky od Koya to tak je je to samej sperciál.
Totiž na kladky k alt. jsem je roznejtoval a snažil sehnat náhradu šlo by to pokud by měl někdo soustruh udělat vložku ...................
Když se to shrne nemá to cenu plastový jsou mnohem lehčí a za 800,- kč 2 kusy to je zadarmo

_________________
Tom 3000 gt twin turbo


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 08:17 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

jaké plastové máš na mysli ? Jako sada nových kladek z plastu? Pokud něco takového existuje v daných rozměrech, beru tu informaci všemi deseti :-) Já je vyráběl z AL slitiny a eloxoval to zcela neefektivní postup aplikovatelný jen na hobby car, ne na servizní účely


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 08:19 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
foto


Přílohy:
DSC06181.JPG
DSC06181.JPG [ 2.29 MiB | Zobrazeno 5823 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 08:22 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
3000LS ahoj , aktive aero to ma


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 09:04 
Offline

Registrován: 05 květen 2006 17:52
Příspěvky: 196
Bydliště: Červený Kostelec
Brumla píše:
Ahoj,

jaké plastové máš na mysli ? Jako sada nových kladek z plastu? Pokud něco takového existuje v daných rozměrech, beru tu informaci všemi deseti :-) Já je vyráběl z AL slitiny a eloxoval to zcela neefektivní postup aplikovatelný jen na hobby car, ne na servizní účely


Celá kladka je z plastu je super lehká a zalisovaná do ložiska
Mám za to, že to info od jaké firmy jsem to bral ví enemdym tuším pobočka Hradec králové zjistíme

_________________
Tom 3000 gt twin turbo


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 09:11 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Ahoj
nevim co si mam predstavit za material "PLAST" , ale i tak bych se obaval ze to nevydrzi ...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 09:14 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
jeste jednou bych se chtel zeptat Jsou ty kladky obe 100% stejny rozmerove?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 09:23 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Kladky jsem poptaval u HPP na doporuceni kajinka a nabidli mne 1ks za 855 +dph ,do 24 hodin


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 09:26 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, nejsou, jedna je pr. 90 a jedna pr. 100 ale myslím si, že napínák má tak velký krok, že když budou obě stejné tak se nic nestane...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 09:28 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, pokud to nejsou ty plechové rozvrklané mrd.. co jsem koupil v anglii tak proč ne....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 09:35 
Offline

Registrován: 05 květen 2006 17:52
Příspěvky: 196
Bydliště: Červený Kostelec
Kdyby to byly sračky tak to jsem nepíšu
Vydržte zavolám enemdymovi

_________________
Tom 3000 gt twin turbo


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz