mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 30 duben 2024 19:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 10:26 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
to brumla
no tak jedine se jich zeptat,ale poslal mi foto a je tam vyrobce nemecko INA..
jinak sem je nasel v US za 97 Dolaru/ks ale nevim esi to byla 90 nebo 100 mm
mluvil jsem s chlapkem , udelal by kladku cca za 500 , pokud je to lozisko T35/1 kvalitni tak by to vyslo asi na cca 1200
3000LS


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 12:23 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Chlapaci, tady posilam odkaz ke kladkam (altikovy remen + servo) co se psalo na foru.

viewtopic.php?f=50&t=589

Vodici kladka 14338 (MD161716 / MD318474) to uz mela za sebou, samotnou ji sehnat byl problem (do Mitsiny sem pro ni jit nechtel), tak sem to resil koupi nahrady E25000 (jedna se o napinaci mechanismus s kladkou pro Galanty a spol), odkud sem pouzil pouze zminenou plastovou kladku. S plastovym materialem kladky problem neni.

Schema kladek s klimou
Obrázek

Kde se E2500 da dnes najit? - napr. v katalogu www.intercars.cz (objednat se da podle me kdekoli, kde prodavaji ND)
Obrázek

Tenkrat sem resil upravu usporadani altikoveho remene spojenou s odstranenim klimy (klimoveho kompresoru). Takze ma dnesni sestava altikoveho remene vypada uplne jinak. Mam tam jiny remen (kratsi), ktery vede pod kladkou napinaku (a ne nad ni jak u originalu), napinaci mechanismus se musel otocit a chybi klima.
Obrázek

Servo kladka
Jak pisu v odkazu, reknou vam, ze to vymenit nejde, ze se musi koupit cela kladka i s drzakem, ale lozisko vylisovat de. Pak ho zmerit a koupit dle rozmeru nahradu za lozisko Koyo 630/RK-1.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 12:35 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
3000LS píše:
3000LS ahoj , aktive aero to ma


... jojo, je to videt z fotky.
Myslim, ze vseobecne pravidla pro jednotlive rocniky platit nemusi, viz tvuj pripad.
Nektere modely mohly byt presne usite na zakazku a mit radu neocekavanych sestav... kdo se pak v tom ma vyznat.
Proto je lepsi videt foto auta, dik za nej :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 12:38 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Brumla píše:
Ahoj,
...
to enemdym, je rozdíl mezi provedením pro evropu a US ty VR4 ´99 pro US měli takovou tu velkou hubu a velké křídlo (velkou hubu jsem přestavěl na můj Dodge ´94), poslední se vyráběli do roku 99, pro evropu se 3000GT dělala ještě o rok déle ale karoserie nikdy u evropského modelu neměla velké křídlo a ten veliký prední spojler.
...


Brumlo, resils behem tvych uprav taky upgrade chladicu?
Voda, intercoolery, olej?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 13:26 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
to enemdym

zatím ne, postupně v rámci časových možností jsem opravoval a upravoval podvozek a náhony a různé věci co hořeli, pak mi auto vykradli a značně poškodily to mě hodně zdrželo, na motor a s tím spojené úpravy se teprve chystám. Chladiče jsem zatím pouze pečlivě vyčistil a obnovil průchodnost lamel. Má představa je vyměnit vodní chladič za nový celohliníkový, intecoolery ponechat v blatnících ale dát větší a chladič oleje přemísti na střed pod vodní chladič.... Garáž už jsem dodělal ale stejně nemám nějak čas :-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 17:56 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
na strane remene pro servo je taky kladka , nebo co to tam je ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 19:03 
Offline

Registrován: 05 květen 2006 17:52
Příspěvky: 196
Bydliště: Červený Kostelec
3000LS píše:
na strane remene pro servo je taky kladka , nebo co to tam je ?

Jo jo napínací o ní píšu, že mě bude vrzat asi ?!
U ní lze vylisovat ložisko a podle rozměru objednat nové nikoliv origo

_________________
Tom 3000 gt twin turbo


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 21:26 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
3000LS píše:
Ahoj
dik za radu ,remeny jsou docela presponovany - i tak by mohly piskat jak klinak u skodovek ? vyzkousim tu klimu a poreferuju , na kolik te prisla vyroba obou kladek , jsou kladky obe stejny ?Jeste prosimte kdyz tam dam rezim sport to se pri tomto i vyfuk prehodi ? Diik . 3000LS


Nemas remen az moc napnuty? Zkusil si ho krapet povolit, co se bude dit? Je jiste ze to jde od kladek?

Co vse GO obnasela? Vypoustel si i servo kapalinu? Pokud se cerpadlo serva spravne neodvzdusni, skripe.

Me po vymene zelezne remenice (na klice) za odlehcenou duralovou zacal selestit klinak - je hlucnejsi. Guma s duralem holt vydava ruzne zvuky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2010 22:04 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Brumla píše:
to enemdym

zatím ne, postupně v rámci časových možností jsem opravoval a upravoval podvozek a náhony a různé věci co hořeli, pak mi auto vykradli a značně poškodily to mě hodně zdrželo, na motor a s tím spojené úpravy se teprve chystám. Chladiče jsem zatím pouze pečlivě vyčistil a obnovil průchodnost lamel. Má představa je vyměnit vodní chladič za nový celohliníkový, intecoolery ponechat v blatnících ale dát větší a chladič oleje přemísti na střed pod vodní chladič.... Garáž už jsem dodělal ale stejně nemám nějak čas :-)


Dovolim si v tomto zajimavem tematu (chladice) pokracovat v samostatnem vlaknu

viewtopic.php?f=50&t=1150


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 01 srpen 2010 14:29 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Tom píše:
3000LS píše:
na strane remene pro servo je taky kladka , nebo co to tam je ?

Jo jo napínací o ní píšu, že mě bude vrzat asi ?!
U ní lze vylisovat ložisko a podle rozměru objednat nové nikoliv origo


Napinaci kladka servo remene (na skice jako kladka "REF 37-110")
Obrázek
Zdroj: http://supercar-engineering.com/rubberducky/


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 02 srpen 2010 22:06 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Ahoj
po startu jsem zapnul klimu a vrzani neprestalo
Po nastrikani WD na remeny , remenice a kladky to prestane , ale pri dalsim startu to zas vrze , po nastrikani prestane atd , tak nevim co to je , remeny jsou nove


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2010 09:21 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
3000LS píše:
remeny jsou nove


To samé postihlo po výměně rozvodů na 2,4 GDI mne, a to přesto, že jsem použil originální řemeny: prostě po výměně byl pohon příslušenství hlučný, při vytáčení motoru to tvořilo zvukovou kulisu vytáčeného turba (žádné tam nemám), po nastartování při volnoběhu a hlavně za vlhka ono již popisované "vrzání". Časem se to však zlepšilo, byť původního klidu se mi už nepodařilo dosáhnout. Nakoupil jsem nové kladky (originál), ale po zjištění, že mají v podstatě stejné vůle, jako ty staré, jsem je tam zatím nedával. Vrátit na místo staré řemeny jsem nezkoušel, zato jsem zkoušel měnit napětí řemenů a nic. Žádné vysvětlení pro tyto zvukové projevy nemám. Proto když jsem měnil rozvody na 2,5 V6, ponechal jsem tam raději starý drážkovaný řemen a žádný problém jsem nezaregistroval.

P.S.: Pozor - varuji před použitím speciálního "mazadla" na řemeny, ono vrzání se tím jenom zhorší!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2010 15:06 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, ještě zkontroluj zda nemáš náhodou řemen na řemenici klimačky hozený o drážku, to už jsem také řešil :-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2010 12:13 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, tak mám na stole plastovou kladku E25000, dnes dorazila za cca 800,--. Vypadá celkem solidně ale má jednu vadu, plocha pro řemen je široká pouze 22.5mm a u originální je to cca 26mm to je dost velký rozdíl... Nevím teď z hlavy jak široký řemen - tuším 24mm tak nevím, nevím


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kladky alternatoru a klimy
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2010 20:11 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Brumla píše:
Ahoj, tak mám na stole plastovou kladku E25000, dnes dorazila za cca 800,--. Vypadá celkem solidně ale má jednu vadu, plocha pro řemen je široká pouze 22.5mm a u originální je to cca 26mm to je dost velký rozdíl... Nevím teď z hlavy jak široký řemen - tuším 24mm tak nevím, nevím


Ahoj,
zmeril sem remen - ma sirku 21 mm.
Takhle pise na plastovou kladku
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz