mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

kladky alternatoru a klimy
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=1147
Stránka 1 z 4

Autor:  3000LS [ 27 červenec 2010 15:48 ]
Předmět příspěvku:  kladky alternatoru a klimy

Ahoj

tak jsem po 9 mesicich v servisu vyjel , vse OK nez motor vychladnul, po startu zacly silenym zpusobem vrzat kladky alternatoru a kompresoru klimatizace , chtel jsem nekam strcit hlavu aby nikdo nevidel ze to dela auto po GO motoru. Mate nekdo zkusenosti s timto problemem , pripadne kde to sehnat ? Dik za odpoved .
3000LS

Autor:  Brumla [ 28 červenec 2010 11:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj, kladky většinou nevržou, spíš tak ruplují - mají vůli v ložiscích, to silné skřípání většinou dělá kluzající řemen a příšerně také skřípe elmag. spojka od konpresoru. To poznáš tak, že když klimačku zapneš a spojka sepne tak to stichne, když rozpojíš tak vrže a škřípe - to teď čeká i mě, kladky jsem před časem vyměnil. Dají se blbě sehnat, originál je za cca 6000,-- Nakonec jsem to řešil výrobou nových se speciálními ložisky (T35-1) a teď mě vrže ta spojka klimačky, hlavně po startu - no teď nemám čas ale čeká mě to...

Autor:  3000LS [ 28 červenec 2010 21:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj
dik za radu ,remeny jsou docela presponovany - i tak by mohly piskat jak klinak u skodovek ? vyzkousim tu klimu a poreferuju , na kolik te prisla vyroba obou kladek , jsou kladky obe stejny ?Jeste prosimte kdyz tam dam rezim sport to se pri tomto i vyfuk prehodi ? Diik . 3000LS

Autor:  Tom [ 28 červenec 2010 22:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Kladky se dají obě sehnat do 1000 kč včetně dobírky.
Najdi si Enemdym (a) napiš mu zprávu on ti hodí kontakt kde to koupit někde to tady na foru je
já je měl v háji obě a vrzaly přestrašně

Autor:  Tom [ 28 červenec 2010 22:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Sport jednotka s motorkem ( je v levém zadním podběhu v kufru je to taky vidět zespoda zatáhne za lanko a otevře klapku na druhý výfuk
Já to měl total zaoxidovaný

Autor:  3000LS [ 29 červenec 2010 08:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj
dik mrknu se po nem , jeste dotaz-mam tam budik na teplotu oleje a nekdy vyleti az na 135 °C , zda se mne to moc nebo je to normalni ?
Teplomer vody je priblizne vodorovne , ale ventilator na chladici vody bezi temer porad , je to OK ? 3000LS

Autor:  Brumla [ 29 červenec 2010 08:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj,

myslíš když přepneš režim SPORT od ESP (nastavení tuhosti tlumičů) zda se Ti automaticky přepně aktivní výfuk z režimu TOUR do SPORT tak to ne, je to oddělené dva spínače dvě funkce.... Můžeš mít tuhost tlumičů nastevnou na SPORT a přesto výfuk ve režimu TOUR.
Kladky jak píše Tom se dají sehnat i levně a já měl asi smůlu, protože ty levné měly nové větší vůli než ty staré vyběhané a tak sem je tam ani nedal... V těch originál je totiž speciální ložisko TPU1048 od KOYO a to se nedá nikde sehnat, použil jsem kvalitou i rozměrově nejblizší T35-1 a předělal kladky i tak to nebylo úplně levné, ložisko T35-1 stojí cca 700,--. V těch nových levných byla zcela obyčejná jednořaddá ložiska, která se navíc v plechovém výlisku kladky trochu vrklala :-)

Autor:  Brumla [ 29 červenec 2010 08:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj, ventil (něco jako termostat) co pouští olej do chladiče oleje otevírá při cca 100°C tak teplota oleje 135°C mi nepřipadá nijak vysoká. Ventilátor na chladiči mi zapíná pouze když jedu ostře nebo když někde delší dobu stojím či popojíždím...

Autor:  3000LS [ 29 červenec 2010 09:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj
cim se teda prepina vyfuk ?, zadne tlacitko jsem tam nenasel
a docela jsem z nemeckeho navodu nepochopil prepinac vedle radici paky cruise- ma to mit neco do cineni s tempomatem ...

Autor:  Brumla [ 29 červenec 2010 09:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj, sedíš za volantem vedle přístrojů na jejich štítu vpravo jsou knoflíky ESP a vyhřívání zadního okna, ESP nastavuje tuhost tlumičů pérování. Pod volantem někde v úrovní pravého kolene je dvojice přepínačů, jeden je na zapínání zadního stěrače a vedle něj je vypínač co přepíná přívěru výfuku - pokud tam není a je tam záslepka pak nemáš active exhaust tedy aktivní výfuk - nebylo to ve všech modelech. Přepínač CRUISE slouží k zapnutí tepmpomatu, tedy napřed zapneš tento přepínač u řadící páky, a pak malou páčkou pod volantem tempomat aktivuješ na určité rychlosti tu pak auto drží dokud nezabrzdíš nebo nešlápneš na spojku... Pokud přepínačem tempomat nezapneš je malá páčka u volantu bez funkce.....

Autor:  3000LS [ 29 červenec 2010 09:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj
pri prodeji mne bylo receno ze to ma prepinatelny vyfuk , a kdyz to bylo na zvedaku tak jsem se dival ze prava strana ma jiny tlumic vyfuku nez leva , tak jsem to tak vzal a ted zjistuju ze to asi neni pravda...
Vydrzi ty cocky v prednich svetlech 100W zarovky misto 60 W ? pripada mne ze to vubec nesviti

Autor:  3000LS [ 29 červenec 2010 09:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

jo a u praveho kolene mam vedle vypinace na z.sterac nastaveni vysky prednich svetel

Autor:  Brumla [ 29 červenec 2010 12:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj dal jsem tam xenony (přestavbovou sadu) mají jen 35W a nesrovnatelnou svítivost...
a přepínač vypadá takhle, sorry za foto z mobilu nic jiného jsem neměl po ruce.....

Přílohy:
DSC00300.JPG
DSC00300.JPG [ 211.13 KiB | Zobrazeno 11011 krát ]

Autor:  enemdym [ 29 červenec 2010 15:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

3000LS píše:
Ahoj
pri prodeji mne bylo receno ze to ma prepinatelny vyfuk , a kdyz to bylo na zvedaku tak jsem se dival ze prava strana ma jiny tlumic vyfuku nez leva , tak jsem to tak vzal a ted zjistuju ze to asi neni pravda...


Ahoj, prikladam foto vyfuku, cos mohl videt jak pises - toto je origos vyfuk / zadni cast.
Obrázek
Je tam videt i lanko, ktere ovlada klapku do rezimu SPORT / TOUR.

Na dalsich skicach je videt, co se deje (jak proudi plyny) v rezimu

SPORT
Obrázek

a TOUR.
Obrázek

PS: V udajich nalevo mas u sveho profilu rok vyroby 2000 - vazne? Mas fotku auta?

Autor:  3000LS [ 29 červenec 2010 17:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj
je to rok 11/1999 tak sem si dovolil napsat 2000 vypada to lip ,ale v TP je uvedeno 1.registrace 12/2001 v nemecku...

ten prepinac tam asi neni , a lanka ke klapce na vyfuku sem si nevsiml

Ty kladky na remen alternatoru jsou obe stejne???

A ty xenony vyjdou na kolik ? Mam tam HB4 a HB 3 60a 50 W a zadna velka svitivost to neni .3000LS

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/