mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

kladky alternatoru a klimy
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=1147
Stránka 2 z 4

Autor:  Mitsi [ 29 červenec 2010 18:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

3000LS píše:
A ty xenony vyjdou na kolik ?


Až Tě s nimi chytí informovaný policajt, bude to ještě dražší! O STK ani nemluvě, ale před ní je alespoň můžeš zdemontovat.

Autor:  enemdym [ 29 červenec 2010 19:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

3000LS píše:
Ahoj
je to rok 11/1999 tak sem si dovolil napsat 2000 vypada to lip ,ale v TP je uvedeno 1.registrace 12/2001 v nemecku...

ten prepinac tam asi neni , a lanka ke klapce na vyfuku sem si nevsiml

...



Tak to se vysvetluje, 3.generace GT uz podle vseho nemela "active aero" ani "active exhasust" a ani stavitelny podvozek.
Nazivo jsem ale nikdy 1999 nevidel, proto to tvrdit nebudu - musis nam holt sve auto sam predstavit, pridat par fotek, atd.

Osobne me to zajima, jestli mas to obrovske kridlo, jak to vypada a tak...
Jinak za total exota povazuju posledni generaci VR4 v hard top cabriu (jedno v CR bylo a dokonce naprodej, ale kde je mu ted konec?... nevim).

Nebylo by ke skode se nekde potkat, zajimalo by me, kolik GT se sjede (techto pokusu tu ale taky uz bylo dost, zrealizovat sraz se ale prozatim nepodarilo :think: )

Autor:  Tom [ 30 červenec 2010 06:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Vrže mě to dále bude to zase ložisko nejspíš napínák na servo
Dalo se do toho koupit ložisko nemáte někdo uložené číslo ???????????? dík



Jinak jsem po 2 letech vyjel z garáže a po 30 milích ráno startuju, že pojedu do práce a fuj jede na 4 protože mám napíchnutou jednotku na diodu v palubce pro diagnostiku hned jsem věděl, že je to prostřední indučka naštěstí mám ještě 2 náhradní co jsem koupil jen tak co kdyby.

Autor:  Brumla [ 30 červenec 2010 07:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj,

to Mitsi, v projektorech nejsou ty xenony až tak nápadné, před technickou přepojím na normální žárovky, konektory jsou stejné na balastu i žárovce, je to za 5 minut...

to enemdym, je rozdíl mezi provedením pro evropu a US ty VR4 ´99 pro US měli takovou tu velkou hubu a velké křídlo (velkou hubu jsem přestavěl na můj Dodge ´94), poslední se vyráběli do roku 99, pro evropu se 3000GT dělala ještě o rok déle ale karoserie nikdy u evropského modelu neměla velké křídlo a ten veliký prední spojler.

to 3000LS, pokud je to rěmen k čerpadlu serva tak ho na chvíli sundej a poznáš rozdíl hned, já to rachtání úplně nenáviděl protože jsem to hledal a postupně odstraňoval....

Přílohy:
99col-m3vr4[1].jpg
99col-m3vr4[1].jpg [ 695.34 KiB | Zobrazeno 5885 krát ]

Autor:  Tom [ 30 červenec 2010 07:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Nenávidím to vrzání taky
schodil jsem řemen na servo je to tím já jen , že tu někdo psal číslo ložiska které se jen přehodí

mnohdy stáhnu rádio na minimum a kochám se zvukem 6ti válce

S ložisky od Koya to tak je je to samej sperciál.
Totiž na kladky k alt. jsem je roznejtoval a snažil sehnat náhradu šlo by to pokud by měl někdo soustruh udělat vložku ...................
Když se to shrne nemá to cenu plastový jsou mnohem lehčí a za 800,- kč 2 kusy to je zadarmo

Autor:  Brumla [ 30 červenec 2010 08:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj,

jaké plastové máš na mysli ? Jako sada nových kladek z plastu? Pokud něco takového existuje v daných rozměrech, beru tu informaci všemi deseti :-) Já je vyráběl z AL slitiny a eloxoval to zcela neefektivní postup aplikovatelný jen na hobby car, ne na servizní účely

Autor:  3000LS [ 30 červenec 2010 08:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

foto

Přílohy:
DSC06181.JPG
DSC06181.JPG [ 2.29 MiB | Zobrazeno 5887 krát ]

Autor:  3000LS [ 30 červenec 2010 08:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

3000LS ahoj , aktive aero to ma

Autor:  Tom [ 30 červenec 2010 09:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Brumla píše:
Ahoj,

jaké plastové máš na mysli ? Jako sada nových kladek z plastu? Pokud něco takového existuje v daných rozměrech, beru tu informaci všemi deseti :-) Já je vyráběl z AL slitiny a eloxoval to zcela neefektivní postup aplikovatelný jen na hobby car, ne na servizní účely


Celá kladka je z plastu je super lehká a zalisovaná do ložiska
Mám za to, že to info od jaké firmy jsem to bral ví enemdym tuším pobočka Hradec králové zjistíme

Autor:  3000LS [ 30 červenec 2010 09:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj
nevim co si mam predstavit za material "PLAST" , ale i tak bych se obaval ze to nevydrzi ...

Autor:  3000LS [ 30 červenec 2010 09:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

jeste jednou bych se chtel zeptat Jsou ty kladky obe 100% stejny rozmerove?

Autor:  3000LS [ 30 červenec 2010 09:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Kladky jsem poptaval u HPP na doporuceni kajinka a nabidli mne 1ks za 855 +dph ,do 24 hodin

Autor:  Brumla [ 30 červenec 2010 09:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj, nejsou, jedna je pr. 90 a jedna pr. 100 ale myslím si, že napínák má tak velký krok, že když budou obě stejné tak se nic nestane...

Autor:  Brumla [ 30 červenec 2010 09:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Ahoj, pokud to nejsou ty plechové rozvrklané mrd.. co jsem koupil v anglii tak proč ne....

Autor:  Tom [ 30 červenec 2010 09:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladky alternatoru a klimy

Kdyby to byly sračky tak to jsem nepíšu
Vydržte zavolám enemdymovi

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/