enemdym píše:
Brumla píše:
to 3000LS:
... a nato pozor při demontáži a opětovné montáži pokud se důkladně komora turba nenaplní olejem, je to časta chyba, lidičky to optaví perfektně vyčistí a namotují, projedou a končí.... Ta komora se vždy musí důkladně zalít olejem jinak se to přidře.
Moznost jak turbo zalit olejem je take startovat s odpojenym pal.cerpadlem (nebo odpojenyma zapal.civkama, ale pak neni zastaveny privod benzinu... ) az po okamzik natlakovani a zhasnuti kontrolky mazani.
K tematu (kdybych mel citovat ze servisniho manualu pro Octavii TDI):
"Před přišroubováním přívodního olejového vedení naplnit turbodmychadlo přes přípojné hrdlo motorovým olejem."
"Po montáži turbodmychadla nechat motor běžet asi 1 minutu ve volnoběžných otáčkách, aby se olej dostal do turbodmychadla."