mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 květen 2024 00:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 20 srpen 2010 07:43 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
jo ještě k tomu olejovému chladiči, na zkoušku můžeš použit i originál hadice, když ta šroubení u filtru pootočíš směrem dopředu, získáš tak docela dost na délce hadice a chladič lze pak dát na místo chladiče od klimačky, vývody na chladiči zatím nech směrem dolu, bude to docela v pohodě :-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 20 srpen 2010 08:57 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Brumla:

Ty intercoolery a jejich renovaci bych sveril odbornikum. Dat nove chladici prvky. Otazka je, jestli se mi s tim nekdo bude hrat a hlavne, zda-li nebude lepsi stavajici pouzit pouze jako tvarovou sablonu a podle nich namiru vyrobit nove (vetsi, kdyz uz se do toho pujde). Zatim zjistuju moznosti, k cenam se dostanu v dalsim kroku :think:

Olej.chl. - moznosti je habadej :smile:.
Na netu je k videni i zminene premisteni olej.chladice i s pouzitim originalnich hadic ( http://www.stealth316.com/2-fmoc.htm , v druhe casti clanku, pouzivame podobne zdroje :grin: ).
Nicmene, uz bych tam ty originalni v pripade premisteni nedaval, rez se na nich podepsala (ikdyz by to jeste asi vydrzely).


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 20 srpen 2010 09:05 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
no ono to zvětšování bude trochu problém, jde to v podstatě pouze dozadu, tedy delší lamelky, jakoby tlustší chladič, no ale když jsem si tenkrát hrál s těmi originály tak jsem měl dojem, že převážná část vzduchu stejně proudí tak spodní polovinou (prach, mouchy a tak byly pouze ve spodu), tou co je proti otvoru - logicky... Nevím tedy zda pouhé zvětšení plochy a tloušťky přinese nějaké radikální zlepšení, spíš možná dodržet původní rozměry a už tím, že budou nové to bude lepší nebo je sklonit zpřeu do zadu (ty nově vyrobené) tak aby větší plocha byla před vstupním otvorem a vhodně naklonit lamely?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 21 září 2010 08:34 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Ahoj
jen maly poznatek, jel jsem po dalnici cca 250km asi 30km a teplota oleje se oproti normalu(120°C) pri beznem jezdeni, zvysila na 125°C
Jizda na 6, 4500ot/min. Takze moje teorie o dostatecnem chlazeni je spatna...
Takze k tomu ze nesviti, nebrzdi, nejede, pribyva - nechladi


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 21 září 2010 10:20 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, svoje auto musíš milovat :lol: jinak to nejde, to už bych si dávno pořídil novou audinu A5... Kdyby jsi dodržoval předpisy a jel 130 tak bude všechno OK :lol: :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 21 září 2010 11:24 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Ahoj, kupoval jsem ho pro radost, po1. jsem ho spatril na vystavisti v Brne v r 1992, moc jsem ho chtel, ale mam ho az ted,
myslel jsem si ze je to technicka vychytavka japaniche ingeneros...nejlepsi co mohli vymyslet ,no jo no , neco se da prekousnout a neco uz ne , jezdim 16let v21letym probe 400tis.km bez problemu ... :sad:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 21 září 2010 14:18 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
No tak strašný to zase není, je to auto, které vznikalo kolem roku ´89-90 na platformě Sigmy a první kusy byly k mání v roce ´91 na tu dobu to bylo něco úžasného! Nejlepší ročníky jsou kolem ´95 než se na těch autech začalo šetřit :sad: To, že až do ukončení výroby v roce 2002 se s tím již nic zásadního nedělalo a vlivem restricí a ochranářství trhu jsou verze pro evropu zparchantělé (nižší výkon a menší brzdy) je věc další... Nicméně po vychytání much to není až tak špatné auto, bráno s ohledem na rok vzniku, svědčí o tom i vysoké, proběhy se kterými jsou ta auta provozována. Málo který sporťák jezdí s 250 tisíci na hrbu... Že člověk většinou koupí z druhé ruky vyplundrovanou mrchu s tím nutné počítat, opravdový fandové, kteří mají auta vypiplaná je neprodávají a sporťáky jdoucí z ruky do ruky s minimální údržbou od mechaniků, kterí neznají některé zvláštnosti tohoto auta to je samozřejmě bída. Jak jsem už tady zmínil měl jsem 4 tahle auta, všechny jsem musel poměrně dost opravit abych měl radost z jízdy a nebyl atakován různými problémy. Musím říci, že nejlepší byl Stealth z roku ´95 Twin Turbo AWD ale bez AWS a bez elektronické podvozku a Actvive areo. Byl lehčí, tlumiče Koni i se sériovými pružinami byly mnohem lepší než tlumiče s ESP a řiditelná zadní náprava je také věc na diskuzi, mě suběktivně připadá auto méně stabilní je tam více prvků uložení ve kterých se to různě kroutí a pocit z toho, nic moc.

Tedy zhrnuto - brzdy jdou snadno řešit, např. EBC
- chlazení dá se vylepšit, hlavně nesmí vepředu ve spoileru/ nárazníku chybět ty naváděcí plasty a tubusy, které při neprofesionálních opravách rádi pseudomechanici vyhazují jako zbytečné nebo po havariích to nekoupí nové, protože je to drahé...
- nesvítí - světla je nutné vyčistit uvnitř, dost se zanášejí (jsou firmy co to dělají na zakázku, ale dělal jsem to sám), montáž Xenonové sady jsem tu již zmínil, pak je po problémech
- nejede no, evropská verze by měl mít cca 280 Hp a cca 320 Nm, zvýšit výkon o 50Hp není až takový problém, jsou i úpravy 500 a více, extrémy až 1300Hp ale zde je spíše problém váha, GT je prostě těžké, kdo jenom dělal něco ze sedačkami tak ví, že tu těžkou potvoru u řidiče sotva člověk uzvedne :grin: a zde velký prostor pro relativně levné úpravy - snížení vahy je cesta ke zrychlení a větší dynamice....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 21 září 2010 21:44 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Ahoj
jeste ze te tady mame, :smile: :clap:
rad bych to vypiplal k necemu lepsimu, ale jen GO motoru vysla na 120, ted bych rekl ze jsou slyset loziska na kolech , brzdy tak pocitam by mohly byt za 40, aby to brzdilo , svetla odhaduji na 4-6, oprava turb tak 15, aby to lip jelo , a aby se to uchladilo , to nevim co by to stalo, tak cca 100 by to mohlo spravit...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 21 září 2010 21:54 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Jo a jeste pozn. v nemeckym manualu je napsany kroutak 407Nm to neni pravda?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 22 září 2010 07:53 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, s tím krouťákem si jistý nejsem nekoukal jsem do manuálu, nějak mi to utkvělo v hlavě... Ten rozpočet nebude tak zlý :wink: sada ložisek a prachovek do zadních kol stojí cca 3900 na obě kola a centrální ložisko do předních kol je za 3000 jedno, Vyčistění světel a montáž běžné xennonové sady je cca 2000. Oprava turb - záleží co jim je, pokud jsou jen vyběhaná ložiska nejsou poškozené lopatky, lze koupit service kit na opravu turba, kde jsou nová těsnění, hlavní bronzové ložisko, opěrné kroužky a rozváděcí destička - stojí to cca 50USD. Brzdy nevím jaké máš nároky - pouze destičky a jiné drážkované kotouče to by bylo tak 10-12 tisíc na nápravu (EBC nebo Brembo).... Skořepinové sedačky se dají pořídit i homologací jedna za cca 6000 a úspora na hmotnosti bude cca 60kg - za cenu nižšího komfortu :grin: Dá se to dělat postupně dle možností konta a dle času - čas to je můj nepřítel, plánů a chuti mám dost ale času málo!


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 22 září 2010 13:10 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Brumla píše:
Ahoj, s tím krouťákem si jistý nejsem nekoukal jsem do manuálu, nějak mi to utkvělo v hlavě... Ten rozpočet nebude tak zlý :wink: sada ložisek a prachovek do zadních kol stojí cca 3900 na obě kola a centrální ložisko do předních kol je za 3000 jedno, Vyčistění světel a montáž běžné xennonové sady je cca 2000. Oprava turb - záleží co jim je, pokud jsou jen vyběhaná ložiska nejsou poškozené lopatky, lze koupit service kit na opravu turba, kde jsou nová těsnění, hlavní bronzové ložisko, opěrné kroužky a rozváděcí destička - stojí to cca 50USD. Brzdy nevím jaké máš nároky - pouze destičky a jiné drážkované kotouče to by bylo tak 10-12 tisíc na nápravu (EBC nebo Brembo).... Skořepinové sedačky se dají pořídit i homologací jedna za cca 6000 a úspora na hmotnosti bude cca 60kg - za cenu nižšího komfortu :grin: Dá se to dělat postupně dle možností konta a dle času - čas to je můj nepřítel, plánů a chuti mám dost ale času málo!


Zaujala me tva zminka o opravne sade turbin a zminena castka 50 USD. Kdo to dodava? Ja vim o sade za 150 USD, ale detailneji sem nabidku jeste projit nestacil.
http://www.3sx.com/store/comersus_viewI ... duct=28875


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 22 září 2010 13:22 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
3000LS píše:
Ahoj
jen maly poznatek, jel jsem po dalnici cca 250km asi 30km a teplota oleje se oproti normalu(120°C) pri beznem jezdeni, zvysila na 125°C
Jizda na 6, 4500ot/min. Takze moje teorie o dostatecnem chlazeni je spatna...
Takze k tomu ze nesviti, nebrzdi, nejede, pribyva - nechladi


Ona je to docela zatez, 30 min valit pri 4500 ot/min, nicmene sem cekal, ze napises jeste vyssi teplotu nez 125°C.
Na trati do vrchu se zatahem tak kolem tri ctyr minut mi teplota vystoupa na cca 125°C a radikalni ochlazeni prichazi az zas pri ceste dolu z kopce.
Proto nase uvahy dat chladic dopredu, at neni v zakrytu intercooleru a pak pozorovat, co se bude dit, jaky to bude mit ucinek.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 22 září 2010 13:44 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, zahlíd jsem to někde na eBay, když jsem kupoval opravnou sadu na Ford Cmax mojí drahé polovičky, za opravu turba výměným způsobem chtějí cca 7 tisíc, opravil jsem ho za cca 4 hodiny, včetně demontáže/montáže a sada na GT15 stála 35.99 USD..... Práce je to u dieselu opruzná, samé saze, ale jde to :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 22 září 2010 21:14 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Rozdelam ty moje turba s vetsim prumerem a pokud bude stejny vnitrek (to bych s nekym potreboval omerit) vzal bych taky 2 sady na opravu , s podilem na dobirce


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chladice
PříspěvekNapsal: 23 září 2010 07:39 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
to 3000LS:

Ty máš s turby nějaké potíže? nadměrně pískají, či máš vůli na hřídelkách, nebo máš hodně oleje na výtlaku nebo co? Turba TD4 a TD5 jsou poměrně robustní a poruchová moc nejsou a pokud s tím nemáš potíže nelez do toho....Oprava, kterou lze řešit tím základním repair kitem se týká těsnění a ložisek, poškozená oběžná kola se musí koupit zvlášť a schánějí se velmi blbě, stejně tak nadměrně vydřená hřídel. Turbo nejčastějí odchází tím, že při výměně filtru se dostane bordel jakoby za filtr a ten naseká lopatky a pak vznikme nevyváženost (točí až 60000) a ložiska rychle odejdou a pak při špatném mazání a nebo, a nato pozor při demontáži a opětovné montáži pokud se důkladně komora turba nenaplní olejem, je to časta chyba, lidičky to optaví perfektně vyčistí a namotují, projedou a končí.... Ta komora se vždy musí důkladně zalít olejem jinak se to přidře.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz