mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 květen 2024 06:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika / datalog
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2012 10:11 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
že by sumec ??? :?:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika / datalog
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2012 10:34 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
ahoj,

buď sumec :lol: nebo nateklo do nějakého konektoru od nárazových senzorů a vyvolalo to inciaci...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika / datalog
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2012 11:13 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Kuno píše:
Stejně jako Brumla jsem se za ta léta co se "hrabu" v autech nesetkal s tím,že by bylo nutno nějak aktivovat system po odpojení a připojení některého z airbagů.
To se dělá pouze když airbag-y,přepínače vystřelí a ustavují se nové.

U vozů Mitsubishi je řada věcí úplně jinak, nikoli však samoúčelně. A tak je k tomu třeba přistupovat!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika / datalog
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2012 11:27 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Brumla píše:
... Málo 'G-ček' nešlo až zas tak o tvrdý náraz - zaplať pánbůh :lol:

ŘJ airbagů má v sobě integrováno čidlo zrychlení, přesněji zpomalení, k tomu jsou tam minimálně další dvě nárazová čidla v předních rozích karoserie. Když se např. střefíš do sloupu přesně prostředkem vozidla, nepřijdou ona nárazová čidla ke slovu a o vystřelelení čelních airbagů rozhoduje výhradně G-čidlo. V tom případě dochází k aktivaci airbagů v nárazové rychlosti 53 - 55 km/h. Pokud k aktivaci nedošlo ani za situace, kdy šla rána na některé z nárazových čidel (pak je "spínací" rychlost citelně nižší), může být problém s již přestálou (a tudíž nefunkční) pyrotechnickou patronou: její "garantovaná doba použitelnosti" je dnes cca 8 let, dříve to bylo méně.

P.S.: To, co jsem napsal výše ohledně systému aktivace airbagů, platilo pro vozy vyráběné do konce 90. let min. st. a bez ESP, dnes je to složitější.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika / datalog
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2012 14:11 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
test funkcnosti airbagu....

http://www.youtube.com/watch?v=rxvspUQLk5U

i po 15 letech rozbuska fungovala :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika / datalog
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2012 15:01 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
enemdym píše:
... i po 15 letech rozbuska fungovala :lol:

To má sloužit jako argument neomezenosti "garantované funkčnosti"? Granáty z 2. sv. války přece také stále mohou (a ještě dlouho budou) hrozit výbuchem, málokdo by si je však byl dnes ochoten vzít s sebou do boje. :lol:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika / datalog
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2012 17:51 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Mitsi píše:
To má sloužit jako argument neomezenosti "garantované funkčnosti"? Granáty z 2. sv. války přece také stále mohou (a ještě dlouho budou) hrozit výbuchem, málokdo by si je však byl dnes ochoten vzít s sebou do boje. :lol:


jak vidno ja se tohoto "granatu" jiz zbavil pred 6ti lety, o necekane vyliskani sem nestal, nicmene hlavni pricina redukce byl prechod na volant o mensim prumeru

kdyby nekdo touzil, mam jeste jeden nevybuchly z dodge :cool:

ps: a bacha na ty sumce, dnes taky litaji, kde se jim zachce :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika / datalog
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2012 23:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Mitsi píše:
Kuno píše:
Stejně jako Brumla jsem se za ta léta co se "hrabu" v autech nesetkal s tím,že by bylo nutno nějak aktivovat system po odpojení a připojení některého z airbagů.
To se dělá pouze když airbag-y,přepínače vystřelí a ustavují se nové.

U vozů Mitsubishi je řada věcí úplně jinak, nikoli však samoúčelně. A tak je k tomu třeba přistupovat!


Je možné,že je to tak.Já psal ten komentář ze svých praktických zkušeností s vozy jiných značek.
Zítra mohu zkusit odpojit svůj airbag a pak napíšu jak to dopadlo. :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika / datalog
PříspěvekNapsal: 26 červenec 2012 16:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
Kuno píše:
Mitsi píše:
Kuno píše:
Stejně jako Brumla jsem se za ta léta co se "hrabu" v autech nesetkal s tím,že by bylo nutno nějak aktivovat system po odpojení a připojení některého z airbagů.
To se dělá pouze když airbag-y,přepínače vystřelí a ustavují se nové.

U vozů Mitsubishi je řada věcí úplně jinak, nikoli však samoúčelně. A tak je k tomu třeba přistupovat!


Je možné,že je to tak.Já psal ten komentář ze svých praktických zkušeností s vozy jiných značek.
Zítra mohu zkusit odpojit svůj airbag a pak napíšu jak to dopadlo. :grin:


To mě teda zajímá jestli ti kontrolka SRS zhasne po znovu zapojení nebo zůstane svítit jako mně......


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: diagnostika / datalog
PříspěvekNapsal: 26 červenec 2012 17:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
http://www.motordiag.cz/produkt/m608
Bude tento přístroj fungovat s OBD1?Ten 12 pin je ve výbavě.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz