mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 květen 2024 05:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: vibrace(drnčení)
PříspěvekNapsal: 29 září 2010 07:28 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

ložisko je KOYO 6206-18RKBD, dal jsem tam SKF oboustraně zapouzdřené v plastu za cca 300,--. Po demontáži poloosy, mě šlo kývat litinovým držákem o cca 5mm ze strany na stranu takový to byl už šrot.... U nového je vůle tak sotva milimetr na těch 150mm. Jinak práce nic moc, přístup ke dvěma šroubům držáku opěrného ložiska je špatný. Pozor při demontáži ložiska na poškození plechových prachovek, nebo si dopředu kup nové. Mnoho zdaru!


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vibrace(drnčení)
PříspěvekNapsal: 18 listopad 2010 23:06 
ahoj mohl bych se vas zeptat.... kdyz budu demontovat poloosu, musim vypustit z prevodovky olej nebo to jde i bez vypousteni?????


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vibrace(drnčení)
PříspěvekNapsal: 18 listopad 2010 23:14 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jelikož hladina oleje v převodovce mírně přesahuje okraj gufera poloosy, po jejím "vycvaknutí" ze skříně tato část oleje vyteče ven. Proto je lepší hladinu napřed snížit a vypuštěnou část oleje potom nalít zpět, nebo mít připravený olej (pokud možno stejný, který je v té převodovce teď) pro následné doplnění.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vibrace(drnčení)
PříspěvekNapsal: 18 listopad 2010 23:20 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, vypustit nebo upustit, hladina je o něco malinko přes hrany těsnících kroužků :smile: Jen drobnou radu, centrální matici na středu kola uvolni ještě když máš namontovanou brzdu a kotouč, ať Ti někdo šlápne na pedál a zabrzdí a pak to s nástavcem povolíš, jinak se to blbě šprajcuje a můžeš to schodit z heveru a ta brzda to podrží zcela přirozeně a naprosto bezpečně. Mnoho zdaru!


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vibrace(drnčení)
PříspěvekNapsal: 19 listopad 2010 10:37 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Brumla píše:
centrální matici na středu kola uvolni ještě když máš namontovanou brzdu a kotouč, ať Ti někdo šlápne na pedál a zabrzdí a pak to s nástavcem povolíš


A chce to spíše "velkou" golu, poněvadž při skákání celou vahou těla na půlcoulové povolí buď ten dlouhý trhák v kříži a nebo prdne ořech (obojí se mi už stalo).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vibrace(drnčení)
PříspěvekNapsal: 04 leden 2011 22:07 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Zeptam se - pri demontazi poloosy za ucelem vymeny diskutovaneho loziska jsem zjistil zavadu na krizi. Jedno ze tri prvku krize melo totalne vysypane jehlicky. Jehlicky uz mam nove, ale shanim rozperny pojistny krouzek (na obrazku oznacen jeko "2") a taky vnejsi distancni podlozky (na obrazku oznaceny jako "1"). Kdo rozebral, vi o cem je rec (pozn. obrazek je pouze ilustrativni).

Obrázek

Nejake zkusenosti se shanenim techto dilu? Zatim se nedari...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vibrace(drnčení)
PříspěvekNapsal: 05 leden 2011 23:13 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
ahoj, zkus Kardan servis v Běchovicích u :smile: Prahy, když nebudou mít díly tak určitě nový křížek, nestojí až zas tak moc


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vibrace(drnčení)
PříspěvekNapsal: 06 leden 2011 08:57 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Pokud neuspěješ v Kardan servizu, tak tu mám starší poloosu, ale stav křížku neznám, musel bych to rozebrat, je na model ´94. Nevím zda 92 má stejný počet drážek tisícihranu. Myslím, že tam byla nějaká změna ale jistý si nejsem :neutral: Jinak co opěrné ložisko, bylo vadné ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vibrace(drnčení)
PříspěvekNapsal: 06 leden 2011 11:52 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Ahoj Brumlo, podarilo se mi pokrocit ve shaneni, jeden dil uz mam, na druhy cekam s dodanim. Kazdopadne dik za tip, uvidim jak uspeju s nahradnim resenim.

Lozisko kupodivu nebylo zas az tak vycvachtane, co se valivych prvku tyce (nechrasti ani nezadrhava), ale vnejsi obezny krouzek ma oproti vnitrnimu docela velkou bocni vuli. Asi tak, jak si to popisoval v tvem pripade.
Premyslim, jak citelny projev mohla tato bocni vule mit.

S poctem tisicihranu ted nevim (zjistim), ale je dobre vedet o moznosti, kterou nabizis. Prozatim jen orientacne - mohl bys blize popsat stav poloosy / manzet a pripadne i cenu, za kterou bys to byl ochoten pustit?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vibrace(drnčení)
PříspěvekNapsal: 06 leden 2011 14:54 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, nafotím Ti ji....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vibrace(drnčení)
PříspěvekNapsal: 06 leden 2011 16:32 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
zde jsou fota: O stavu, vnější kloubek je měněný a má najeto tak 10 tisíc, vnitřní kloubek je originál najeto cca 160 tisíc, pod manžety jsem zatím nelezl abych nebyl od maziva.... Cena 500 ?


Přílohy:
osa5.jpg
osa5.jpg [ 205.79 KiB | Zobrazeno 3903 krát ]
osa4.jpg
osa4.jpg [ 242.48 KiB | Zobrazeno 3902 krát ]
osa3.jpg
osa3.jpg [ 250.8 KiB | Zobrazeno 3902 krát ]
osa2.jpg
osa2.jpg [ 234.79 KiB | Zobrazeno 3903 krát ]
osa1.jpg
osa1.jpg [ 260.51 KiB | Zobrazeno 3902 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vibrace(drnčení)
PříspěvekNapsal: 06 leden 2011 17:48 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Brumlo, dik za fota. Poslal sem ti SZ.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz