mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

vibrace(drnčení)
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=1165
Stránka 1 z 2

Autor:  3000LS [ 21 srpen 2010 10:02 ]
Předmět příspěvku:  vibrace(drnčení)

Ahoj
trochu jsem se jel projet po dalnici (asfaltové), kolem 200 to zaclo nejak drncet , nevim co , mate s timto nejake zkusenosti?

Autor:  enemdym [ 21 srpen 2010 14:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace(drnčení)

3000LS píše:
Ahoj
trochu jsem se jel projet po dalnici (asfaltové), kolem 200 to zaclo nejak drncet , nevim co , mate s timto nejake zkusenosti?


Muzes bliz popsat to drnceni?
Pri brzdeni?

Autor:  3000LS [ 21 srpen 2010 14:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace(drnčení)

Ahoj
v zatahu motor cca 3500ot. cca 200 na 6 , nevim jak to specifikovat , rekl bych diferencial, prevodovka, kardan nebo šišoidní pneu, (rezonace do karoserie)
jako bych to jel po malych pravidelnych hrbolech...

Autor:  enemdym [ 21 srpen 2010 17:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace(drnčení)

Dou ti vibrace do volantu?

Autor:  3000LS [ 21 srpen 2010 21:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace(drnčení)

Ahoj
do volantu ani ne, mel jsem to na zvedaku odpoledne a vypada to ze jsou dost volny oba silentbloky ulozeni kardanu .Ale nevim jak to vypada , kdyz je to novy

Autor:  Brumla [ 22 srpen 2010 09:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace(drnčení)

kolik máš najeto? Moje typy ložiska kardanu, nevyvážená kola, ložisko levé polosy to opěrné, vydřené vodící pouzdro na rozvodovce.....Také zkus stejnou rychlost ale na 5 rychlostní stupeň, může to být i převodovka. Ložiska kardanu i nová mají okolo sebe jistou pružbou hmotu takový šál z pryže, u hodně vybitých je ta guma hodně volná na ložisku a kardan lze zvednout tak o 3cm. U nových tak 1 cm když trochu zabereš... Mám poobný problém ale u mě je to kardan - odpojil jsem a je po vyibracích - budu tedy dělat repasy kardanu a vyvážení.

Autor:  3000LS [ 22 srpen 2010 09:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace(drnčení)

Ahoj ,dik
kolik to ma najeto nevim , na tachecu je 157,
na 5 jet 200 ? nemam zatim moc najeto , abych to tak vytacel
kdyz jsem za kardan vzal , myslim ze ten rozsah pohybu byl vetsi nez 3cm
Hledal jsem na netu a nikde nenasel ke koupi nove loziska na gumě

Autor:  Brumla [ 22 srpen 2010 10:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace(drnčení)

Ahoj, kupoval jsem je u myšáků jako ND MB505495 cena je asi 2500,-- neví teď přesně, kupoval jsem to cca před 2 lety, máš najeto cca 160 tisíc (já mám teď 170) tak zkontroluj i tu rozvodovku a ložisko na levé poloose to opěrné, měl sem ho na maděru, taky ložiska v zadních kolech byla už děsně hlučná... Pozor při opravě kardanu vše dobře značit, je vyvážený všechny příruby musiš dát tak jak byly nic nepootočit! Já jsem sundal rozvodovku z převodovky (T case) a celý kardan jsem sundal (odpojil až u diferáku) pak jsem vrátil přední díl výfuku a je to projet a tak vím, že budu opravovat kardan :-)

Autor:  3000LS [ 22 srpen 2010 22:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace(drnčení)

Ahoj , opet diky
byl jsem to dnes projet, a mam pocit ze to je nejaky hlucny , i kdyz jedu bez zarazene rychlosti 30-50, jako by to šrotovalo

Autor:  Brumla [ 23 srpen 2010 07:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace(drnčení)

Ahoj, budeš to muset vzít nějak vylučovací metodou, při tolika kilometrech přece jenom už některá ložiska jsou háji nebo jsou hlučná. Postupně jsem musel vyměnit sestavu vždy dvou ložisek vzadu na ose, kde pravá byla již hodně v pr.... ložiska úplně modrý a pak jsem měnil i ty vpředu v těhlicích, pak kloubek u kola vlevo, opěrné ložisko na levé polose, pak jsem měnil i převodovku ale to mělo jiný důvod, to vše hodně pomohlo a teď budu dělat ten kardan, opravu udělám sám, vyvážení v Kardan servisu v Praze v Běchovicích....

Autor:  3000LS [ 23 srpen 2010 08:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace(drnčení)

Ahoj
asi bych potreboval projet jinou VR4 , ktera je v poradku ,abych mohl srovnavat . Takhle nevim jestli je to normalni , co to dela , nebo uz je to na opravu ,ci to jeste vydrzi

Autor:  Brumla [ 23 srpen 2010 09:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace(drnčení)

Auta vydrží mnoho :-) viděl jsem úplné zázraky, že to vůbec jede a jelo :-) Hele na férovku GT není žádný komfortní mercedes, je špatně odhlučněné od podvozku, zadek je hlučný i v dobrém stavu, v dešti a tam kde je písek je to bída jak to tluče do podběhů a při rychlé jizdě na dálnici nad 150 si moc uvnitř nepokecáš :-) Pro mě je to srdeční zaležitost, protože ty auta mám rád, objektivně je to spíše horší auto v této kategorii, težké a těžkopádné vše jde tak trochu ztuha, když už to rozjedeš blbě brzdí, bezrámová okna moc netěsní při velkých rychlostech. V takové M3 je vše zcela jinak, výkon zhruba stejný ale pocit úplně jiný...

Autor:  3000LS [ 23 srpen 2010 14:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace(drnčení)

taky jsem premyslel"kde pak asi udelali japonsti inzenyri chybu" :smile:
jel jsem vcera vecer trochu delsi dobu (misty to jelo i 220) ,vypnuta klima a od nekud to hrozne topilo na nohy... :?:

Autor:  Brumla [ 23 srpen 2010 16:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace(drnčení)

jezdím celoročně, v zimě to není tak špatné :lol: :lol:

Autor:  enemdym [ 28 září 2010 21:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: vibrace(drnčení)

Brumla píše:
... Postupně jsem musel vyměnit ... opěrné ložisko na levé poloose...


Brumlo, to lozisko, da se sehnat dle rozmeru, nebo je to nejaky a-typ?
Jeste sem to nerozebral, tak se zkousim ptat v predstihu - mas ho namerene / pripadne jake lozisko si poptaval (oznaceni)?

Diky.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/